חן

05/09/2015 562 צפיות אין תגובות

לחן, לי נשבר באמת שנשבר כמעט 7 חודשים עברו מאז הפרידה (רק היום זה הכה בי) ונמאס לי באמת שנמאס, אני מבין שאת כבר לא אוהבת והתקדמת הלאה. אבל זה בטח לא סיפה לדרוך עליי ולפגוע בי, את בן אדם נורא, שיודע רק אגואיסטיות מהו. את לא מפסיקה לפגוע בלי סוף, הבנתי שהתקדמת אני מאושר בשבילך באמת. אבל זה לא תירוץ לדבר אליי ככה, אז אנחנו באותו חבורה אז מה. שנינו החלטנו לא להתרחק אבל אני גם החלטתי לא לסכסך ביני לבין חברים שלי בניגוד אלייך. את בן אדם קטן ומעצבן. אבל אני אוהב אותך אני לא יודע למה ואיך, אבל אני אוהב אותך. ואני כבר לא רוצה לאהוב אותך אני רוצה להתקדם להיות עם בנות אחרות כי איתך זה לא ילך. אבל משהו ארור לא נותן לי, משהו מחרב לי דקה לפני שהכול צולח. אז היה לך יום הולדת וכל מה שרציתי זה לפנק ולתת כמו שאני יודע. אין מה לעשות כזה אני תקראי לי רומנטיקן חסר תקנה, קיטשי, רגיש, אובססיבי ודביל אבל זה מי שאני ולצערי את יותר מדי חשובה לי. אני כותב את זה עם דמעות בעיניים, אני כותב את זה ונגמרי לי המילים אבל לא יותר אני סיימתי. תלכי להזדיין אתו, באמת בכיף. אני לא יהיה כאן שהוא יבין כמה שאת בן אדם חרא ועצוב. אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל מגיע לך שמישהו שאת אוהבת יפגע בך כמעט כמו שפגעת בי אולי אז תביני איך הרגשתי שכמעט שנה בעינייך נחשבים לכלום. נכון שאני נפרדתי ממך אבל את לא ניסית להבין למה. ונכון שפגעתי וגם את בי. ואין מצטער ממני על הפרידה ושפגעתי את חשובה לי תמיד. מקווה שיום אחד תתפכחי ואני כמו דביל מצוי יגיד לך בביטחון מזויף אמרתי לך. סליחה שאני לא מצליח לכתוב יותר, מאחל לך מלא הצלחה ושהוא יצליח להעניק את מה שאני לא הצלחתי אני מנסה להתקדם הלאה.
באהבה ובושה, P.S


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך