לצערי הרב הסיפור מדבר עליי אומנם זה לא סוף העולם אבל כשאת לא חווה אהבה בחייך ומגיעים כול כך הרבה בחורים שמבטיחים לשנות את זה לכולם ולא באמת מקיימים את הבטחות ואז בא לך הבחור הזה שהוא לא גדול מידי ולא קטן מידי שיש קליק מידי והכול משתבש את מתאכזבת וחושבת על הפסד. היום אנחנו שונאים אחד תשנייה או שאוהבים הגבול דק מאוד בין שנאה לאהבה מה שכן אנחנו לא בקשר. אשמח לתגובות :)

זה נגמר?

07/07/2015 657 צפיות אין תגובות
לצערי הרב הסיפור מדבר עליי אומנם זה לא סוף העולם אבל כשאת לא חווה אהבה בחייך ומגיעים כול כך הרבה בחורים שמבטיחים לשנות את זה לכולם ולא באמת מקיימים את הבטחות ואז בא לך הבחור הזה שהוא לא גדול מידי ולא קטן מידי שיש קליק מידי והכול משתבש את מתאכזבת וחושבת על הפסד. היום אנחנו שונאים אחד תשנייה או שאוהבים הגבול דק מאוד בין שנאה לאהבה מה שכן אנחנו לא בקשר. אשמח לתגובות :)

היא הייתה מאוהבת עד כלות נשמתה בבחור אותו בחור גדול מימנה בכמה שנים טובות (יואב)נלחמה על הקשר,על תשומת הלב.
למזלה היה לה קל הוא היה עובד בבר שפקדה לפחות פעמיים בשבוע עם הכסף שחסכה רק כדי ליראות אותו רק כדי לנסות להרשים אותו.
זה לא עבד הוא נשאר נחמד ומכבד אבל לא כמו שהיא רצתה.
היא הגיעה לבושה במכנס צמוד לבן,חולצה שחורה שחשפה מעט מהבטן השרירית,אודם אדום לבוש על שפתייה הגדולות והדגישו אותן עוד יותר, עינייה היו פקוחות לרווחה הריסים התפרשו לכול עבר היא נראתה טוב באותו היום…
היא הגיעה עם עוד שתי חברות,הן ציפו לבן הזוג של אחת החברות וחברים טובים שלו.
הן הגיעו התיישבו הוא קיבל אותה בברכה ובחיבוק עז ואינטנסיבי כזה שרק לה הוא נותן אך לא יותר מזה,מיד לאחר מכן הבנים הצטרפו היא הרגישה אוטסיידרית, לא קשורה,רצתה לקום ולשבת לידו והיא לא יכלה.
היא ראתה מין ניצוץ תקווה שמולה היא הבחינה בשלושה בחורים אחד מהם לומד איתה בבית הספר היא התיישב בשיא הביטחון ליד אחד אחר היא לא ידעה שהדבר שהיא עשתה הוא בעצם הגורם להשתלשלות כול האירועים,היא אמרה שלום לחבר ושאלה אם היא יכולה להצטרף?
הם הסכימו הבחור(עומרי) הושיב אותה לידו למזל,נתן לה תזקט שהיה לה קר,היה קליק,חיבור,הוא היה מכוער להחריד ויפה להחריד היא ישבה ולא רצתה לזוז,
הוא ראה תצמיד שהיה לה ברגל והיא נתנה לו אותו הם נפרדו לשלום וכול אחד הלך לדרכו.
היא חזרה מיוסרת לנסות לכבוש את יואב בלי שום הצלחה.
כעבור שבועים של ניסיון להיגמל מיואב כמו הניסיון של נרקומן להיגמל מסמים דבר מוזר קורה.
זוכרים את עומרי?איכשהו משום מקום ידידה משותפת גרמה להם להתאחד היא גילתה שעומרי חושב עלייה בכול פעם שרואה תצמיד שלה "אשת הקלפים" היא לא היססה לרגע היא לא יכולה להפסיד אותו תוך דקות ספורות היא כבר השיגה את מספר הפלאפון שלו והם החלו לדבר באינטנסיביות בוקר צהריים וערב.
בסוף הם נפגשו במסיבת יום הולדת בהתחלה היה מוזר לאט לאט הם נפתחו ונראו כמו זוג לכול דבר כולם כבר ידעו שהיא כבר לא קרויה בשמה הפרטי היא חברה של..
כמו שזה היה יפה מידי מהר מאוד זה נהיה רע.
הם המשיכו לדבר בוקר צהריים ערב עד שמישהו היה צריך להרוס הכול ומשמה זה הדרדר.
היום הם אחרי פעמים ספורות של ניסיון ומלחמה שלה , הוא רק דאג להזכיר לה שהיא נלחמת לשווא שהוא חרא מידי בשבילה ותכלס הוא צודק הוא מודע לזה שהוא חרא והוא מתחרט רואים את זה אבל הוא לא היה בנוי לזוגיות איתה והיא יודעת שכמו שהיא עברה את יואב היא יכולה לשכוח מעומרי זה רק עניין של זמן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך