Amora
(למי שתהה, ההשראה לקטע לקוחה מפרק מ"מחשבות פליליות" בעל אותו שם)

אם הנעל מתאימה (קטע קצר)

Amora 21/10/2015 1451 צפיות 111 תגובות
(למי שתהה, ההשראה לקטע לקוחה מפרק מ"מחשבות פליליות" בעל אותו שם)

(תאשימו אותי שהחלטתי לפרסם קטע שפרסמתי כאן קודם, לפני… מלא זמן. אבל זה אחלה קטע, ואולי אני אקבל עוד תגובות לחיזוק האגו <: סתם סתם פשוט די משעמם לי ותגובות זה דבר מעסיק)

היא הלכה יחפה על המדשאות הרטובות מטל הלילה, שמלתה הלבנה מקטיפה רקדה ברוח הסתיו החמימה של אותו הלילה. רגליה היו רטובות, וצבועות בצבע השני הכהה שהלך ודהה עם עוד טיפת מים שניקתה את כפות רגליה הקרות והסדוקות. קצוות שמלתה שנגעו לסירוגין בעלי הדשא הירוקים שינו את צבען לאדום. שביל הדם שממנו ברחה באדישות כמעט ולא נראה באותו לילה. היא הייתה שקטה מאוד, אך לא מהשתדלות רבה, כי ככה תמיד נהגה להיות. היא כבר הייתה רחוקה מהמאורע המאכזב בכמה דקות, נזכרת איך הנסיך המקסים שבטחה בו התגלה כלא יותר מעוג מכוער שבמעשיו התחנן אליה שתגאל אותו מייסורי המצפון שנראה שלא הפריעו לו כלל וכלל.
צרחות מאופקות שהוסוו בפה סתום עדיין נצרבו בזיכרונה שלה. כל כך מאכזב.
הרגש הזה שהתפתח בתוכה והתפרץ אל האוויר בבת אחת נתן לה דווקא חלקה קטנה של אושר. חרטה לא הייתה לה. האכזבה הוזכרה בפעם השלישית.
היא לא הסתכלה לאחור, ולא הסתכלה לבאות. רק עכשיו, כל מה שגרם לה לחמימות בלב הייתה תחושת הסיפוק האינסופית, שכנראה תיעלם עוד רגע.


תגובות (111)

כתיבה נהדרת ותיאורים מקסימים.
קטע ממש חזק ומסקרן, ובעיקר מאוד מסתורי.
וביותר פירוט- לא הבנתי כלום!(יש מצב לקטע המשך? זה מסקרן אותי.)
תודה.

21/10/2015 17:20

    נ.ב- למה דווקא נסיך? נסיכים מעצבנים אותי.
    (סתם עובדה לא חשובה.)

    21/10/2015 17:21

    חחח טוב, זה קטע שמבוסס על פרק מ"מחשבות פליליות", שזו סדרה משטרתית, והפרק בעצם מתרכז ברוצחת שהורגת גברים שהיא חושבת שהם הנסיך המקסים שלה ומתגלים כלא.. ממש אהבתי את הפרק הזה (פרק 4 עונה 10 אחמאחמ)

    21/10/2015 17:24

    אוח, בחיי אמורה את כזאת מקורית(:
    אולי תוכלי לכתוב המשך לקטע הזה?
    בבקשה!(: (מבקשת יפה, אף בן אדם לא יכול לסרב לזה.)

    21/10/2015 17:29

    הייתי אם היה לי רעיון מה לכתוב בקטע הזה XP
    אבל אין לי.. אז לא..

    21/10/2015 17:58

קטע טוב!
משום מה, יש בו משהו דיי מעצים. בכל מקרה, אם למסוריות כיוון אז מסתוריות השגת. אני ממש אהבתי (5+) וכמו שנכתב למעלה, הכתיבה והתיאורים פשוט נהדרים.
דרך אגב, זאת סדרה טובה?

21/10/2015 17:41

    תודה רבה :)
    בעיניי, כן, בעיקר כי הם רודפים אחרי רוצחים סידרטיים כשהם בונים להם פרופילים על פי שיטות הרצח שלהם, זה מאוד מעניין ומלמד U^U והעונות הראשונות עם מנדי פטינקין (אינדיגו מונטויה מ"הנסיכה הקסומה", או ההוא הזקן אם את מכירה הומלנד)

    21/10/2015 18:00

    אוו אני חולה על סדרות כאלה (מזכיר לי את הסרט שרלוק הולמס עם רוברט דאוני ג'וניור המקסים.)ועוד כבונוס, אינדיגו מונטויה????(נוסטלגיהה)
    בקיצור, נשמע טוב חחח דרך אגב, זאת אנסטסיה בפרופיל שלך????

    21/10/2015 18:07

    חחח כן (כל הסדרה של וואנס נותנת לי השראה לסיפור שלי "מבוך האשליות")
    אממ זה יותר בסגנון סי-אס-איי, המנטליסט, המפענחת, בונז, ריזולי ואיילס וכולי וכולי (מתה על סדרות כאלה! לא נמאס אף פעם)

    21/10/2015 18:09

    אני חולה על וואנס!! (רמפל♥♥♥) וכמה פרקים יש בסיפור שלך? אולי אני אקרא :)
    חחח והסדרות האלו באמת מעולות!

    21/10/2015 18:23

    גם אני! (רמפל♥זלינה (כי היא מעניינת למרות שהיא מעצבנת)♥האנס(למרות שהדמות שלו הייתה די גרועה)♥וויל♥בל♥הנרי♥סבסטיאן! (שזה ג'פרסון הכובען, אבל השחקן זה סבסטיאן סטן) ועוד ועוד ועוד, וחבל שעדיין לא שמו את הנסיכה והצפרדע..)
    טוב… צר לי לאכזב אותך (או לשמח אותך, יוטה קרא את כולם בפחות מיום), כרגע יש 35 פרקים (שכל אחד מהם הוא עמוד פלוס של וורד, לא מגילת העצמאות), ויהיו עוד.

    21/10/2015 18:27

    הנרי?? חחח אני ממש שונאת אותוווו הוא אחד המציקים.
    וכן סבסטיאן מושלם שלא נדבר שהוא יהודי ובכללי הכובען המטורף הוא דמויות מושלמת. וויל!! אומיגאד את אולי הוואנסרית היחידהה שאני מכירה שאוהבת את וויל כמוני (אני פשוט חולה עליו, ועל אנה.) (בעיקר על אנה)
    ו35 פרקים זה לא נורא! כל מה שצריך זה איזה שעתיים פנויות ולי יש את זה בשפע בבית הספר. אתחיל לקרוא בקרוב :)

    21/10/2015 18:35

    ייאי ~~ מצפה לתגובות מושקעות U^U (סתם סתם לא חייבת אבל עדיף)
    סטן זה יהודי? הכי שווה, והוא גם חייל החורף בקפטן אמריקה, הדמות הכי שווה בכל הסרט!!!!!!!! יואו איך אני אוהבת את חייל החורף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (זה שאני משתמשת במלא סימני קריאה אומר משהו מיוחד)
    הכובען הוא באמת דמות טובה, למרות שבספר עצמו הוא מופיע רק שתי סצנות (מגמתספרותשליטע)
    דיוויד ומגי מרגרט הם הכי מציקים. הנרי חמוד (אבל רק בזמן האחרון, בהתחלה הוא באמ תהיה די מציק. עכשיו הוא אסרטיבי ועצמאי, זה יותר מעניין)
    כי וויל ממש מצחיק! ראיתי את הספין-אוף (לא סיימתי, הוא היה די משעמם) והוא היה ממש מצחיק שם (חבל שכשהופיע בעונה הרביעית פחות הראו את זה), ואנה היא גם קרצייה! וואו, היא חמדוה והכל אבל היא קרצייה! תעזבי את אחותך בשקט, מעצבנת!

    21/10/2015 18:39

מישהו דיבר על "עד עצם היום הזה" ולא השתתפתי בדיון?!

21/10/2015 18:32

    אכן.

    21/10/2015 18:34

אפשר להידחף לדיון? \:
אני אוהבת את הנרי, הוא כזה חמוד♥ וממש אוהבת את ראמפל♥

21/10/2015 18:38

    אבל בערך באמצע עונה 2 הנרי באמת נהיה מציק כזה…

    21/10/2015 18:39

    הנרי נהיה מציק מהרגע שהופיע XD רק בעונה ארבע/החלק השני של עונה שלוש הוא הפך לבסדר.

    21/10/2015 18:40

    דווקא בעונה 1 הוא היה חמוד…♥
    אגב, רק אני חושבת שדיוויד תמיד מעצב? נכון שהוא צ'ארמינג והכול אבל יש גבול עד כמה הדמות יכולה להיות קיטשית…

    21/10/2015 18:43

    דיוויד ממש מעצבן! וגם מרי מרגרט מעצבנת… וגם אמה יכולה ממש לעצבן… בכללי, הדמויות הראשיות מעצבנות. הן תמיד כאלה.

    21/10/2015 18:46

    רק אני אוהבת את הנרי מהרגע הראשון?!?!?
    אני עדיין זוכרת את הילד בן העשר החמוד שמגיע לבית של אישה זרה, טוען שהיא אמא שלו ושותה לה מהמיץ!!

    22/10/2015 18:12

    אני מאוהבת ברג׳ינה ובבל!!
    וגם אותי דיוויד ומרי מרגרט מעצבנייים
    אומיגד אני לא היחידה שחושבת ככה!!

    22/10/2015 18:13

*מעצבן

21/10/2015 18:45

אמה הייתה בהתחלה בסדר אבל אז היא התחילה להיות מושפעת מההורים שלה ונהייתה קצת רגישה שגובלת ברכרוכיות.
את האמת גם רג'ינה ככה… בהתחלה אהבתי אותה אבל אז היא התחילה להשתנות לטובה..
בקיצור אני אוהבת רק את הדמויות הרעות, מסתבר. XD

21/10/2015 18:49

    חחחחחח את אמה אני גם דיי שונאת, בעיקר כי אני מושפעת מהדמות לשעבר של ג'יימו (זואי מאיך פגשתי את אמא, היא הייתה מציקה שם) ואני מאוהבת ברג'ינה!! היא כזאת מקסימה. אני שונאת את הוק (פשוט שוביניסט נרקיסיסט מעצבן)

    21/10/2015 18:53

    רג'ינה הייתה סתם ביצ'ית בהתחלה, עכשיו היא יותר בסדר.
    ראמפל תמיד היה ותמיד יהיה הדמות הכי טובה שם. (חוץ מתחילת עונה ארבע שם הוא היה לפלף, ואני מקווה שעכשיו הוא לא יהיה לפלף…)

    21/10/2015 18:53

    ראמפל מדהים. ובל!♥
    לגמריי OTP :)

    21/10/2015 18:57

    אני וחברה שלי צפינו ביחד בפרק הראשון של העונה הרביעית ושנינו הסכמנו שהוא היה לפלף XDD

    21/10/2015 18:58

כלומר דמויות טובות הן גם בסדר אבל בסדרה הזאת תמיד טוב לב וקיטשיות בא באותה חבילה…

21/10/2015 18:50

    אני אוהבת קיטשיות רק אם זה קשור ל-OTP שלי ^^

    21/10/2015 18:54

בטח אורורה, מוזמנת להידחף! (אגב, אורורה בוראליס או היפיפייה הנרדמת?
אמורה לגבי התגובות המושקעות, אני מקווה שאצליח לעמוד בציפיות שלך (יש לי את הימים החופרים שלי)חחח כן הוא יהודי!!! הוא העלה פעם תמונה שלו בחנוכה עם חנוכייה וככ התרגשתי. לא ראיתי קפטן אמריקה, (אני יודעת, שיים און מי)
וגם בשתי הסצנות היחדות שהוא שיחק הוא היה אדירר (ומרגש. ממש רציתי לדעת אם הבת שלו תזכר בו בסוף.) וואי איך אני שונאת את מרי מרגרג (בואי נקרא לה סנואו. מרי מרגרט פשוט נשמע. רע.) ודיוויד גם מעצבן, אבל פחות (לא יודעת למה, אולי כי הוא חתיך. שטחית שכמותי) ולא יודעת, אני תמיד אשנא את הנרי, הוא כזה פאקינג מעצבן (אני אפילו לא יודעת למה אני שונאת אותו, אני חושבת שזה קשור לזה שהשחקן פשוט גרוע בכל רמה שיש) וויל מקסים, וכדאי לך לסיים את הספין אוף!! (הסוף הכי טוב, תאמיני לי.) ואנה מקסימהההההההה באמת, את פשוט צריכה להמשיך כדי להבין. אם כבר מישהי מעצבנת מהספין אוף, זאת עליסה. (ככה קראו לה שם? או אלי? ווטאבר.)

21/10/2015 18:51

    חחחח קראו לה אליס. והיא וסיירוס באמת ממש ממש ממש מעצבנים. כמו שהמלכה האדומה אמרה "אתם אפילו יותר לא נסבלים כשאתם ביחד"- טרו סטורי!
    תראי קפטן אמריקה ותראי קפטן אמריקה חייל החורף! אני ממש לא אהבתי את קפטן אמריקה, אבל אהבתי את הסרטים שלו, וזה אומר שהם ממש טובים, כי אני לא מחבבת בקלות! (או שאני מחבבת יותר מדי בקלות, זה או זה או זה, אין באמצע) בגללם אני יותר אוהבת אותו.
    סבסטיאן סטן גדול *0* כל השחקנים של מארוול גדולים ומושלמים. אין להתווכח על זה.
    ראיתי תמונות שהן בטח מהסוף, וזה נראה לי ממש מוזר וקיטשי ~0~

    21/10/2015 18:57

    כן. למרות שסיירוס חתיך אז אני סולחת לו. אליס סתם מציקה.
    חחחחחחחחחח לגמריי, ביחד הם פשוט גוש אחד של דביקות.
    ואני אראה קפטן אמריקה! כגילוי נאות, יש לי את כל סרטי מארוול להשלים (חוץ מספיידרמן. גוד בלס ספיידרמן) (הישן, החידוש הוא סתם דפוק)
    וכן, הסוף היה דיי קיטשי, ראיתי אותו לפני שנה בערך, אז ממה שאני זוכרת הייתי דיי בהתרגשות ובהתלבות מהסוף, אבל מי יודע, אני מלפניי שנה הייתה דיי מטומטמת חחחחחח

    21/10/2015 19:01

    חחחחח XD
    ספיידרמן הישן באמת הכי טוב (לא צפיתי בגרסה המחודשת, שאגב, עושים עוד גרסה מחודשת, אבל הפעם של מארוול ולא סוני, אז יש למה לצפות, וגם לצפות בהוא והנוקמים יפגשו), אבל השלישי היה מאכזב ברמות. יחי טובי מגוויר!

    21/10/2015 19:03

    השלישי? עם הספיידרמן השחור?? למה? הוא היה דיי טוב.
    בכל מקרה, אני ראיתי את החידושים, ובכלל לא מומלץ, הם נוראיים. (בעיקר השני.)

    21/10/2015 19:05

    כן, עם השחור. זה פשוט היה משעמם ולא יעיל. (שמעתי על השני, בשביל מה הם הרגו את גוון? מוחעחעחע ספויילר)
    הבעיה עם סיירוס זה שבגלל הסיפור שלי כשאני מחפשת תמונות שלו אני כל הזמן באה לכתוב טוביאס, כמו שאני באה לכתוב דניאל במקום אליס וניקולאי במקום נסיף הלבבות XD אבל בעיקר בקטע של טוביאס.

    21/10/2015 19:08

ליאנה תודה על ההתעניינות, אני גם וגם(:
ומסכימה איתך רג'ינה אדירה למרות שהיא טיפה יותר מידי רגישה(אבל בגלל הנרי אז נסלח לה).
ואמורה כן, ראמפל הכי טוב שם(וגם משחק הכי טוב)…

21/10/2015 18:56

    ברור, רוברט קרלייל שחקן ממש טוב.
    אבל אני הכי אהבתי את הכובען ופרנקנשטיין (מסיבה מסוימת, אולי זה בגלל שהשחקן שלו והשחקנית של טינקרבל משחקים ביחד באיי-זומבי וזו אחלה סדרה)

    21/10/2015 18:58

    פרנקנשטיין? כלומר הדוקטור הזה שהחזיר את החבר של רג'ינה לחיים מתישהו? הוא סבבה כזה, דמות קצת שטחית אם תשאלי אותי…
    והכובען הופיע רק פרק אחד!

    21/10/2015 19:01

    בכללי, אני דיי שונאת את אווירת הרגישות שם. כאילו מעין הרגשה שם נזרוק אותם לעולם כמו במשחקי הכס או משחקי הרעב, הם לא ישרדו בו שנייה אחת.
    רוברט קארלייל (או בובי) פשוט מדהים! הוא שיחק פעם את היטלר באיזה סרט דקומנטרי, והוא פשוט מדהים שם.
    פרנקשטיין דיי מוזר. כאילו, למרות שאני משפפת אותו ואת רובי (כיפה אדומה האדירה)

    21/10/2015 19:04

    מה פתאום, הכובען הופיע בעוד כמה פרקים אחרי, וגם בפרק אחד או שניים (?) בעונה השנייה.
    כן, דוקטור פרנקנשטיין (שיצר את המפלצת של פרנקנשטיין, שבסדרה בעצם הייתה אח שלו המממ מעניין)

    21/10/2015 19:05

    אוי רק לא פרנקנשטיין ורובי! שאגב, כבר לא מופיעה למרות שהסבתא כן, ובפרק הראשון של העונה החמישית רואים אותה ושומעים אותה פעם אחת. לאן היא נעלמה??
    חחח כן הסדרה הזאת באמת יכולה להיות קצת קיטשית. אבל מתי יגיעו הנסיכה והצפרדע?? זו האגדה האהובה עליי והחלילן מהמלין והיפה והחיה כבר יש.

    21/10/2015 19:07

ליאנה- מסכימה איתך לגמרי לגבי הרגישות. זה פשוט קיטשי ולא מציאותי! כלומר, דמות בחיים האמיתיים היא לא עד כדי כך שטחית. יש לה עוד רבדים…
ומסכימה איתך לגבי רוברט וגם לגבי פרנקשטיין.
אפשר הסבר לשילוב ההזוי הזה בינו לבין רובי? 0:
אמורה- באמת? לא זוכרת את זה משום מה… וכן לגבי פרנקנשטיין זה היה קצת מוזר.

21/10/2015 19:09

    כן, הוא מבריח את בל מהכלא כדי שתלך לראמפל ובעונה השנייה הוא פוגש את הבת שלו.
    זה בגלל שבפרק על פרנקנשטיין (נכון? או שזה היה פרק אחר, נראה לי זה היה פרק אחר, זה עם כיפה אדומה אולי..) הוא התחיל איתה בצורה מטרידה.

    21/10/2015 19:11

    זה פשוט נוראי! לפעמים בא לי להעביר שם חצי מהקטעים או שפשוט להרביץ לתסריטאים.
    היה איזשהוא פרק שפרנקשטיין היה אמור להציל מישהו (אני חושבת שגרג? אוי, איך שנאתי את גרג.) והוא ברח ואז רובין רדפה אחריו ושכנעה אותו לנתח את גרג וזה היה ממש חמוד :)

    21/10/2015 19:12

    יוא, העונות הראשונות היו כאלה טובוןת! כשגילו שבל בחיים וכלואה בתוך המוסד זה היה פשוט….

    21/10/2015 19:13

    המממ לא זוכרת את זה… מי זה גרג? 0-0

    21/10/2015 19:13

חח אמרו שהיא חוזרת העונה הזאת! וגם מולאן ואורורה (משום מה, אני לא כזה מאמינה)חחחח ולמה לא? הם דיי חמודים יחד :>
אני רק מחכה שאלאדין יגיע, הנסיכה והצפרדע מהמם! אבל יש לי הרגשה שהם יהרסו את זה או לא יתנו לזה בכלל חשיבות (כמו רפונזל)

21/10/2015 19:09

    כן, את רפונזל הם קצת הרסו… הם הביאו אותה כבדרך אגב בפרק אחד וזהו. מאכזב…

    21/10/2015 19:12

    אני לא רוצה לדעת מה יעשו לאלאדין אחרי הספין-אוף… בוא נשאיר אותו טהור ויפה כמו שדיסני עשו אותו U^U
    יואו אני ממש לא אהבתי מה שהם עשו עם רפונזל! זה היה מבאס ומאכזב…
    שמעתי שהם מדברים על להחזיר את מולאן (שהדמות שלה גם הייתה מבאסת מבחינתי, כאילו, יכולתם ללכת על טוויסט יותר צפוי?)

    21/10/2015 19:13

    אורורה, בדיוק!
    חחח ואמורה, גם אני חשבתי אל זה. אני פשוט חוששת שהם יהרסו אותו או פתאום יעשו אותו רע (כמו פיטר פן, כאילו, מה הקטע? פיטר פן זאת המעשייה האהובה עליי!)

    21/10/2015 19:15

ליאנה- אה, נכון! צודקת, זה היה בפרק שגרג הופיע(מההתחלה חשדתי בו.)
אמורה- תסלחי לי על הבורות אבל אני ממש לא זוכרת את הכובען קשור לכל האירועים האלה!

21/10/2015 19:14

כן, זה באמת מאכזב… הם לקחו כמה דמויות טובות עם פוטנציאל(רפונזל, מולאן, פינקיו, אריאל, סינדרלה והרשימה עוד ארוכה) ופשוט הכניסו אותם כבדרך אגב לפרק אחד או שניים…

21/10/2015 19:16

    זה פשוט נוראי איך הם מזלזלים בדמויות שלהן.
    אוי, אני מתגעגעת לסינדרלה! הסיפור שלה היה מקסים!
    ואריאל! איפה היא בכלל? לאן היא נעלמה?
    זה פשוט כזה מעצבן, אם אין לכם זמן מסך מספיק בשביל כל הדמויות שאתם עושים, אל תעשו עוד דמויות!

    21/10/2015 19:19

    היא נמצאת ביער המכושף על איזה אי עם הנסיך אריק (זה מה שאמרו XD בפרק שראו שהיא הסתובבה עם הוק)
    סינדרלה הייתה משעממת..

    21/10/2015 19:25

    בכל מקרה, הייתי רוצה לדעת או לראות טיפה מה איתה ועם אריק.
    סינדרלה הייתה מעט משעממת, אבל היא שיוותה כזאת, הרגשה קסומה לסדרה!

    21/10/2015 19:27

וזה כשהוא משחרר את בל-
http://i.ytimg.com/vi/ZuxlV3lOeTQ/maxresdefault.jpg

21/10/2015 19:16

אמורה- עכשיו נזכרתי. תודה.
ליאנה- ניל מעצבן אותי.

21/10/2015 19:17

    עבודתי הושלמה.

    21/10/2015 19:19

    OO:
    ניל כזה מקסיםםםםםם

    21/10/2015 19:19

ליאנה את צודקת.

21/10/2015 19:20

    אני לא יודעת… אני לא אוהבת את ניל. אבל אני מניחה שזה שהוא הבן של ראמפל מקנה לו כמה נקודות אצלי P:

    21/10/2015 19:20

    חחח כן… בואו פשוט נסכם שראמפל הוא הדמות הכי טובה שם ונקווה שלא יהרסו לנו אותו

    21/10/2015 19:23

    יש מצב שמאוחר מדי :ם

    21/10/2015 19:25

אמורה- נכון, הם פשוט מצאו איזה תירוץ להוציא אותה מהעלילה כי היו להם יותר מידי דמויות שלא קורה איתן כלום. וסינדרלה הייתה משעממת כי לא פיתחו את האישיות והסיפור רקע שלה…
ליאנה- כולי תקווה.

21/10/2015 19:27

    בכל מקרה, הם כן הרסו לי את אבירי השולחן העגול..
    למי שלא ראה את פרק 3 בעונה הרביעית- ספויילרים!
    ארתור רע???
    מה לעזאזל עבר להם במוח שהם עשו אותו רע??
    מישהי פה ראתה את הסדרה 'מרלין' אולי?

    21/10/2015 19:29

    זה חתיכת ספויילר… ביאסת אותי עכשיו \:

    21/10/2015 19:30

    סינדרלה תמיד משעממת U.U (מה לעשות, זאת אגדה די משעממת..)

    אגב, פרסום סמוי, אם אתן כל כך אוהבות את וואנס, אתן מוזמנות לקרוא את הסיפור שלי "מבוך האשליות" שקיבלתי לעלילה שלו המון השראה מתמונות מהסדרה ~~

    21/10/2015 19:31

    לאאא למה קראת???
    עשיתי אזהרת ספויילרים :(

    21/10/2015 19:31

    כמו שהבטחתי אמורה, מחר אחרי השיעור שלי, אני מבטיחה שאשב על המחשב ואתחיל לחרוש על הסיפור שלך! (מקווה שהפרקים לא ארוכים מידי משום מה זה דיי מייאש אותי)

    21/10/2015 19:33

    כן, ארתור… שונאת אותו! טוב, במילא הוא לא היה שלאגר מבחינתי U^U

    לא ראיתי מרלין אבל השחקן הבלונדיני שם משחק באיי-זומבי עם השחקנים של טינקרבל ופרנקנשטיין

    21/10/2015 19:33

    הם לא ארוכים מדי (שמונה דקות פרק בממוצע, עמוד פלוס בוורד)

    21/10/2015 19:34

    כן, אמרו לי שהוא משחק שם.. בכל מקרה סדרה מומלצת, אם היית רואה היית שותפה לכעס שלי חחחח

    21/10/2015 19:35

    נעע, האינטרנט כבר הרס לי את החשק שאולי היה לי ממנה.

    21/10/2015 19:36

הווו, אני חושבת שאני תמיד יאהב את מה שאת כותבת ^~^ (אומרים יאהב?)
מאוד יצירתי ומקורי :>
את תמיד מוצאת דרך להקסים אותי עם הקטעים הקצרים שלך ^..^

21/10/2015 19:28

    אומרים *אוהב.
    יאהב זה כדי לתאר גוף שני זכר בעבר (הוא)

    21/10/2015 19:32

    ידעתי. אני שונאת את זה *מירמור עצמי*

    21/10/2015 19:37

    זה לא כזה מסובך לדעת U^U
    וואו אני הכי שונאת שמשתמשים ב-י' במקום ב-א'!!! שנאת מוות ~

    21/10/2015 19:38

אגב אמורה, מישהי הגיבה לי בהודעה שלי לסיפורים בהמשכים והשתכנעתי לעשות הרשמה בסוף(אם זה מעניין אותך במקרה)(לא פרסום סמוי בכלל.)

21/10/2015 19:34

    אם גם ככל הנראה אעלה סיפור חדש עם הרשמה מחר
    #לגמרייפרסוםסמוי
    וסבבה, שמונה דקות זה בכלל לא נורא! :)

    21/10/2015 19:36

    כן ראיתי XD
    לצערי אני יותר אחת שכותבת ולא אחת שקוראת ואני מאוד בררנית בקשר למה שאני קוראת (ואני גם עצלנית, בין היתר). יכול להיות שאחליט להירשם, אבל זה ממש תלוי אם העלילה תעניין אותי (לא בקטע רע, פשוט לא הכל מצליח לעניין אותי XP)

    21/10/2015 19:38

    ליאנה, מה עם הסיפור שלך – הנבחרים? נרשמתי שם עם דמות…(:

    21/10/2015 19:38

    חחח לא נורא אמורה..
    ואורורה- אני עכשיו במה שנקרא בשפה המקצועית- חסרת יצירתיות בעליל לגביי המשך העלילת סיפור שלי.
    זה קורה לי לרוב.
    אבל אני בטח ימשיך אותו עוד שבוע, כשיבוא לי רעיון חדש (במידה ויבוא)

    21/10/2015 19:41

    *אמשיך

    21/10/2015 19:42

    **אמשיך, סליחה. חח זה קורה לי כשאני ממהרת לכתוב

    21/10/2015 19:44

    נא לדייק U^U

    21/10/2015 19:54

אמורה אין בעיה, מבינה אותך \: XD

21/10/2015 19:39

    יאפ :/

    21/10/2015 19:41

תוכלו להיכנס להרשמה שלי בבקשה? (:

21/10/2015 19:59

    יואו, אין לי רעיון לשום דמות… >.<
    (וגם לא ממש הבנתי מה הולך לקרות בסיפור. זה נשמע כמו סיפור אהבה או סיפור אהבה-פנטזיה כזה.)

    21/10/2015 20:05

    הו לא, ממש לא נוטה לכיוון של אהבה. לפחות לא לבינתיים.
    אני לא סובלת סיפורי אהבה קיטשיים…
    זה יותר בכיוון של מסתורין ותעלומות(אני ממש אוהבת דברים מהסוג הזה.)

    21/10/2015 20:16

    אההה
    אוף אבל עדיין אין לי רעיון לדמות… נראה לי בזבזתי את כל הדמויות הטובות אצל אחרים >0<

    21/10/2015 20:22

זה בסדר, מקסימום אני אשמור לך ותכתבי כשיעלה לך רעיון.
אבל את באמת לא חייבת, פשוט זה יעזור לי יותר.
אגב, ההקדמה הייתה מספיק טובה?

21/10/2015 20:25

    ההקדמה הייתה טובה, כתובה היטב, שזה נדיר לראות באתרים באינטרנט, אבל היא נשמעה נדושה מדי (בחור פוגש בחורה וחייו משתנים), ולא ממש הבנתי מה הז'אנר ועל מה זה מדבר >.<

    21/10/2015 20:28

    היי, את האמת שיותר התכוונתי שחייו משתנים בגלל התעלומה שלה ולא בגלל הבחורה עצמה… לדעתך אני צריכה לתקן את זה? זה לא היה ברור מספיק?
    אבל בעיקרון כל הקטע היה שההקדמה מסתורית, בדיוק כמו הסיפור עצמו… (והוספתי ז'אנר למטה)

    21/10/2015 20:36

וכן, יכול להיות שהעניין של התעלומה נדוש אבל אני פשוט חולה על תעלומות ומעקבים וכל השטויות האלה…

21/10/2015 20:37

אמורה, אם להיות כנה – לא ממש הבנתי את הקטע הזה (קשת הבנה שכמותי *~*)
אבל דיברתן על וואנס ולא הייתי! מבאס. אז כפיצוי אני ארשום את כל הדעות הלא מעניינות שלי כאן.
הנרי היה די חמוד בהתחלה, אחרי זה הוא הפך למעצבן, ועכשיו הוא די בסדר. מצד אחד אני חושבת שהוא וויולט יהיו יופי של זוג, אבל מצד שני לכולם בסדרה הזאת יש בן זוג וזה נהיה מעצבן.
אני אישית אוהבת את סנואו (קדימה, תהרגו אותי.) לפעמים יש לה את קטעי הצ'ארמיג שלה, שאני שונאת, אבל ברגע שהיא גנבה לצ'ארמינג את הטבעת נישואין אני כל כך הערצתי אותה (שלגייה פעם הייתה הנסיכה האהובה עליי.) אני לא יודעת, חוץ מקטעי הצ'ארמינג שלה היא פשוט מעולה בעיני.
את מולאן הרסו! דמאט, אני שונאת את שאנג, אבל מולאן איבדה כל טיפת אופי בסדה הזאת בגלל פיליפ! הרסו את סרט הדיסני הכי טוב שיצא אי פעם (כן, מולאן הוא סרט הדיסני הכי טוב שיצא אי פעם בעיני.) גם את פינוקיו הרסו. את סינדרלה מעולם לא חיבבתי (שורת כריס בעוד שלוש, שתיים, אחת… לא, בעצם אין לי.)
יופי, עכשיו נזכרתי במולאן ואני עצבנית.
את הוק אני לא אוהבת, את ניל סתם הרגו בשביל שאמה תהיה עם מישהו חתיך יותר! אני חושבת שניל עשה טעות כשהוא גרם לאמה להיכנס לכלא והכל, אבל הוק? ברצינות, לא יכולתם להביא מישהו יותר שוביניסט?
ראמבל! ❤❤❤
קטניס אוורדין, סוף.

21/10/2015 20:42

    חחח את לא היחידה. אני מכירה עוד כאלה שאוהבים את סנואו.
    את מולאן ממש הרסו. גם את פיטר פן. וגם את ארתור (בוכה מבפנים)
    אני ממש שונאת את הוק (כיף ווירטואלי!)
    ולגבי ניל, הוא עשה את זה בשבילה!! באמת. הוא כל כך אהב אותה, והוא עשה את המעשה הכי לא אנוכי שיש, וזה רק מראה כמה הוא באמת אהב אותה. הוא שלח אותה לכלא למרות שהוא אהב אותה, רק כדי שהיא תוכל לממש את ייעדה. יש את זה ביותר חסר אגואיזם וטהור? האהבה שלו אליה פשוט מקסימה ובאמת שאני לא מבינה איך אנשים יכולים להעדיף את הוק על פניו.
    (אומיגאד אבל רגע!! הוק וויתר על הספינה שלו!!! כזה מרגש יואוו!!!) (לא.)
    ראמבל♥

    21/10/2015 20:52

    חחחח זה בסדר, הקטע נתון לפרשנות (לא הוא לא, אבל אני גורמת לך להרגיש פחות קשת הבנה *~*)

    22/10/2015 14:49

סנואו?(דז'ה-וו, קשר ישיר בשם של מישהו ממשחקי הרעב.)
טוב, לפחות היא יותר נורמלית מצ'ארמינג. אפילו בעונה הראשונה כשעוד היו פלאשבקים על העבר שלהם אז צ'ארמינג תמיד היה מקסים מידי(צ'ארמינג) וסנואו הייתה יותר קשוחה לפחות.
גם אני לא אוהבת את הוק, פעם אהבתי אותו(אל תהרגו אותי) אבל אחרי זה התחלתי לשנוא אותו…

21/10/2015 20:58

    חחחחח אל תדאגי. גם אני אהבתי אותו פעם. כשהוא היה רשע וחסר רכרוכיות מגעילה.
    צ'ארמינג משום מה פחות מעצבן אותי מסנואו. למרות שאני ממש אוהבת את סנואו מהפלשבאקים (היא הייתה ממש קשוחה!)

    21/10/2015 21:05

בלי להעליב, זו פעם ראשונה שאני דווקא שמחה לפספס חפירה. לא ראיתי פרק אחד של וואנס.
זה מאוד יפה, אמורה:)

21/10/2015 23:32

    :םםםםם
    תתביישי לך!

    22/10/2015 14:49

    אני עם אמורה. תס, יש אתר בשם סדרות TV, תיכנסי ותחפשי עד עצם היום הזה מיד!
    קטניס אוורדין, סוף.

    22/10/2015 14:59

    מיד!

    22/10/2015 15:02

    אני עם תס… כשנכנסתי אליך וראיתי 109 תגובות אמרתי לעצמי: "מה???" ואז נכנסתי וראיתי שכמעט כולן על וואנס אז שמחתי.
    אבל הקטע היה מאוד מעניין(?). מעורפל מאוד אבל יופי של קטע :)

    23/10/2015 12:09

    חחחח תודה רבה ^^
    כן, זה מה שקורה כשחופרים…

    23/10/2015 12:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך