סיפורי אהבה על נערות 3
ראיתי שעומר עשה ססטוס :אהבה חייבת להיות משני הצדדים , אחרת היא סתם פוגעת באחד מהם לא הבנתי מה יש לו והתקשרתי אליו … עומר : מה קורה אהובתי ? אני :אצלי הכל טוב השאלה מה יש לך עומר : פשוט אני לחוץ מהחדש .. אני דואג לך יותר מדי אני : אהובי תמחק את הסטטוס הזה . אני לא רוצה לראות אותו בחיים ! אל תדאג לי הוא סתם ידיד חדש !! אני אוהבת אותך ורק אותך ! עומר : טוב אישתי שמרי על עצמך .. ניתקתי ושמעתי צלצול בדלת . פתחתי זה היה עידן , שוב בהיתי בו כמו מוזרה ואז התעוררתי עלינו לחדר שלי ובקושי למדנו רק דיברנו ורבנו מכות כמו סתומים , סיפרתי לו הכל עליי והוא עליו הוא אמר לי שהוא הגיע מהצפון , ושהייתה לו חברה לא מזמן והם נפרדו .. סיפרתי לו על עומר וכל זה . היה לי חם אז הורדתי את המכנס הארוך והחלפתי לשורט … הוא הסתכל עליי מוזר וחייך .. לא רציתי לדעת מה עובר לו בראש ! חחחח חייכתי אלייו הוא התחיל לזרוק לי מילים שאני יפה , ואני הילדה הכי יפה שהוא ראה וקיצר ניסה להתחיל איתי . הסברתי לו שיש לי את עומר ושיפסיק . התחלנו לריב כזה בצחוק ונתתי לו בעיטה הוא דחף אותי על המיטה והתגלגלנו אחד על השני , הוא פתאום הוריד את החולצה ולא הבנתי מה הוא רוצה חשבתי שסתם היה לו חם אז המשכנו לריב , הוא הצמיד אותי לקיר לא הבנתי מה קורה , הייתי קצת לא מרוכזת ופתאום …..
תגובות (7)
יש כזאת בפייס לא?? עם הרבה לייקים…. בסך הכל סיפור ממשש מעניין! נורא אהבתי…
יובל תודה! אין כזה אני כתבתי את הסיפור
יובל תודה!! ואין כזה אני כתבתי את הסיפור
מהמממממם תמשיכי!!!!
https://www.facebook.com/pages/-%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%94%D7%91%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-/250643941664359?fref=ts
ממשיכה ;) ויובל אני כתבתי את זה
אני לא נותת קרדיט לאפחד… אני רק אומרת [כותבת] שהשם מאוד מוכר וזה…