סיגליות פרק 1

time machine123 21/02/2016 776 צפיות 7 תגובות

"זר סיגליות קשור בסרט.."
האביב שכה אהבת וטיפחת , מזמן תם. זר פרחים סגול מונח על המיטה הזוגית שלך ושל בעלך. את התא הגבוה ההוא בארון מעולם לא פתחת. מעולם לא הייתה בך הסקרנות הזאת לדעת מי זה שולח בכל תשיעי בנובמבר ביום הולדתך זר סיגליות קשור בסרט.
ימי ילדותך נותרו רחוקים ועכשיו את אימא לשני ילדים קטנים וחמודים. את אינך פותחת את התא כי את פוחדת לגלות מי כתב לך את המכתבים האלה ושלח לך את זרי הפרחים הסגול בכל תשיעי בנובמבר. את הסטת את הוילון , נתת לזיכרונות להיעלם .
צעקת לך בחדר , היית נתונה במצב רוח ירוד. היית חייבת לגלות מי זה. הסקרנות הורגת את החתול. נראה מי שלח לך את המכתבים ואת זר סיגליות קשור בסרט.
פתחת את התא בזהירות כדי להוציא משם את קופסת המכתבים בצורת לב ששם הסתרת את כל מכתבי האהבה הרומנטיים שהוא היה שולח לך במשך כל השנים הללו. רק שבעוד בדקת ונשמת את המכתבים האלה , אז דפק בעלך על דלת חדרך וביקש ממך לבוא לסלון.
" מה קורה?" שאלת שאלה עניינית וחששת שבכל רגע סודך עומד להתגלות.
" הילד שלך חולה , בואי תטפלי בו . אני צריך ללכת לקניות. אין לי כוח לילדים האלה. קדימה , אביטל." הוא אמר בקול מאוד רם.
" טוב , זה גם הילד שלך. יש לך מחויבות לטפל בו. לא רק לי." אמרת זאת בתוקף ונראה שכל רגע שעובר את מתוחה יותר.
" להתראות . תטפלי בילדים שלך , אני לא היחיד שצריך לטפל בילדים השובבים האלה." הוא אמר. הדלת נסגרה אחריו ואת נותרת שם , רצית כל כך לבכות. אבל הדמעות לא ירדו.
נכנסת לחדרו של בנך הקטן , אביה וניסית להרגיע אותו. הוא היה קודח מחום, כל כך שפחדת לגעת בו פן יפגע. הילד צרח מבכי ואת רק ישבת ואחזת בידו הקטנטנה. לאחר שתי דקות בודדות , נרדמת שם איתו , שכבת במיטה אחת עם הילד שהיה בשבילך הכול. נרדמת בתנוחה עוברית וניסית לנער מזיכרונך כל פירור של זיכרון ישן.
" אימא .. אני רוצה שוקו." הוא אמר לך בקול חלש, הלכת למטבח ולקח את הכוס הכי קטנה בשביל להכין לבנך את השוקו הכי טעים בעולם. טעמת את השוקו ועודך נהנית מכל לגימה שאת לוקחת כאילו זו סוכריה שאף פעם לא יצא לך לטעום בחייך.
ניגשת אליו והגשת לו את השוקו שהכנת עבורו. המכתבים שרצית לראות עדיין על המיטה הזוגית. הלכת מהר והסתרת את הקופסה עם המכתבי אהבה הרומנטיים שהמסתורי שכנראה לא רצה להגיד לך את שמו . הסקרנות בערה בך . רצית לגלות מי שלח לך את המכתבים.
ואז אותו המסתורי דפק על הדלת . אותו אחד שכתב לך את המכתבים הרומנטיים האלה.


תגובות (7)

עוד פעם את מעלה את הסיפור מחדש!!!
זה חוצפה שאת דורכת על הסיפורים של אחרים כדי לקדם את שלך!

21/02/2016 20:46

אני לא דורכת על אף אחד

21/02/2016 20:58

תגידי את האמת.
פרסמת את הסיפור בעבר?
זה שאת מפרשת את זה כמשהו לגיטימי זה בעיה שלך.
אם זה כל כך לגיטימי, למה אף אחד לא עושה את זה?

21/02/2016 21:15

אני לא פרסמתי את זה

21/02/2016 21:20

סבבה. אני מאמין לך.
אסף, כל עוד אין אקדח מעשן אז אי אפשר להאשים.
אל תיעלב, אבל זה מילה מול מילה (אלה אם להנהלת האתר יש את ההיסטוריה).

21/02/2016 22:10

מסכים איתך… ואני לא נעלב.
אם צריך אקדח מעשן אז אני יספק אחד בעתיד :)
ילדה, מצטער שתקפתי… אני אסתכל יותר מקרוב.
תמשיכי לעשות את מה שאת עושה.

21/02/2016 22:15

תודה. סולחת ומקבלת את התנצלותך

21/02/2016 22:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך