אני ממש אשמח עם תגיבו ותגידו מה אתם חושבים על הסיפור...

סוג ב'-פרק 4

10/08/2015 749 צפיות 13 תגובות
אני ממש אשמח עם תגיבו ותגידו מה אתם חושבים על הסיפור...

בפרק הקודם-"אני מבטיחה אמרה ליאת אלה הסתכלה עליה כמה שניות ואז יצאה מהכיתה במהירות…"

פרק 4:

אלה ניגשה לשירותי הבנות ובדקה שאין שם אף אחת היא שטפה את פניה בזרם מים חזק,המים יסוו את דמעותיה שזלגו בלי שליטה אבל איפורה נימרח,היא לקחה מגבון והורידה את האיפור,היא מרחה קצת מסקרה על ריסיה הארוכים,היא מרחה שיכבה דקה של שפתון וסידרה קצת את שערה,היא התבוננה במראה,מולה עמדה נערה עם עיניים ירוקות גדולות שיער חום בהיר חלק שפתיים שמרוחות בעדינות בשפתון הנערה שהשתקפה במראה חייכה חיוך שהיה ניראה אמיתי אבל היא ידעה שהוא מזוייף,היא לקחה נשימה עמוקה ופתחה את דלת שירותי הבנות והתחילה לפזר את חיוכיה המזוייפים ואף אחד לא שם לב שהיא בכתה,היא התיישבה בדשא מחוץ בית הספר הייתה לה שם פינה שקטה שהייתה באה אליה שהייתה צריכה קצת שקט,היא פתחה את היומן שלה והמילים פשוט זרמו…"אז נכון אני נראית שמחה,אני נראית מאושרת,החיים שלי נראים ורודים,וזה ניראה כאילו אין לי דאגות בחיים,וכאילו גם לא היו דאגות,אבל אף אחד מכם לא חשב "ומה אם זה רק ניראה?" "מה אם רע לה והיא פשוט מחליטה לא להראות??" "אולי החיוכים שלה מזוייפים?" אז פעם שאלתם אותי מה קרה אלה?" ואני כמו מפגרת מחייכת חיוך מזוייף ואומרת במבט מתפלא "לי?מה קרה לי?" אבל בסוף אף אחד לא שם לב שזה מזוייף כי לאף אחד לא באמת אכפת.חשבתם פעם להסתכל מעבר לחיצוניות של הבן אדם?? מעבר למה שרואים בחוץ ולא להסתמך רק על זה? ושלא תבינו לא נכון אני לא כועסת,אני רק מאוכזבת…"
אלה סגרה את היומן שעיניה מטושטשות מדמעות שמאיימות לפרוץ,"לא אני לא בוכה עוד פעם"אמרה אלה בהחלטיות ונשמה עמוק….


תגובות (13)

ואו מהמם ושיא השווה קריאה תמשיכי..

11/08/2015 00:08

תנקס חיימיי ♥

11/08/2015 00:09

מעניין בטירוף, נהניתי ממש לקרוא, תמשיכי!!

11/08/2015 00:48

נחמד תמשיכי!

11/08/2015 09:20

תודה♥

11/08/2015 09:53

ואוו מעניין בטירוף תמשיכי! :)

11/08/2015 10:08

תשמעי, ביקשת ממני להגיב על הסיפור.
אני נוטה להגיד בדיוק מה שאני חושבת, אז מקווה שלא תעלבי.
דבר ראשון, קטע באורך שתי דקות זה לא פרק. יכלת לאחד את כל הפרקים שרשמת עד עכשיו ולהפוך אותם לפרק אחד ובעיני זה עדיין לא היה ארוך מספיק להיות פרק.
חוץ מהעיניין של האורך, לרוב כשמסיימים פרק אחד ומתחילים חדש זה כשיש איזשהו שינוי במקום, בזמן או בנקודת המבט.
יצא מצב שאת כבר בפרק הרביעי ועדיין אין עלילה.
יש מקום לשיפור גם בכתיבה עצמה.
מדי פעם יש לך מילים לא מתאימות או דיקדוק שגוי ולפעמים גם בעיות בפיסוק.
כמו שאמרו לפני, כשמישהו מדבר, משתמשים בגרשיים. ("). כשמישהו חושב אפשר להשתמש בגרש אחד. (').
זה יהיה נחמד אם גם תרדי שורות מדי פעם כדי שיהיה יותר נוח לעין.
למשל, כשמישהו מדבר ומישהו אחר עונה לו, בין שני המשפטים יורדים שורה.
מקווה שעזרתי ובהצלחה לך:)

11/08/2015 10:28

אני ממש אהבתי מושלם תמשיכי

11/08/2015 11:33

אוקע תודה…

11/08/2015 19:44

המשכתי את הסיפור את מוזמנת לקרוא…

13/08/2015 17:18

באלך להמשיך?!
תמשיכי מהררר
ונב
אני אשמח עם תקראי את הסיפור שלי גם:-)

23/08/2015 14:16

לא ידעתי אם להמשיך כי זה לא סיפור כזה טוב…אבל בכיף אני יקרא את הסיפור שלך:)

23/08/2015 16:17

העלילה טובה את יכולה לשנות קצת כמה דברים ולהתחיל מחדש או להמשיך אשמח לעזור לך אם תרצי….. ואגב המשכתי את הסיפור

07/09/2015 20:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך