נצח בלעדייך פרק 9
עיניי נפתחו כשנשמע דפיקת הדלת של חדרי, העפתי את השמיכה וקמתי בצעדים כושלים לעבר הדלת שנפתחה בדיוק בשנייה שהתקרבתי אליה, שפשפתי את עייני שרצו רק להמשיך לישון.
"יוסי מחכה לך למטה" אמר מאיר,אחד מהחיילים של יוסי. היננתי וסגרתי את הדלת בחזרה.
"אני כאן" אמרתי נכנס לחדר,אחרי מקלחת לבוש ומתוקתק.
"יופי רק לך חיכינו" אמר יוסי ואני התיישבתי על אחד מהספות שהיו מולו.
"אני רוצה לראות את האחים דנינו קבורים למטה עוד היום" אמר יוסי במבט רציני, "היום אתה ליאור אחראי על המבצע הזה,שאם הוא נכשל אני בא בתלונות רק אלייך,בשעה 20:00 אתם תצאו למועדון 'שברולט' של דנינו,אתה ואבי תשבו כאילו אתם רק באים לראות כוסיות ולשתות יש מבין?"שאל,
ואנחנו הנהנו לחיוב, "ברגע שאתם רואים אותם,אתם מפתחים שיחה פה ושם צוחקים, ואז אני לא יודע איך אתם תאלתרו ותבנו לעצמכם את התוכנית אני רוצה את שניהם מתים" אמר פרצופו עדיין לא השתנה והיה רציני וקשוח.
"כל דבר שליאור אומר לכם,זה כמו אלוהים בשבילכם אתם פשוט אומרים אמן ומבצעים,גם אתה אבי" אמר והרגשתי את מבטו של אבי נעוץ לעברי.
"בהצלחה חברים" אמר וסימן לכולנו לצאת.
"ליאור חכה" אמר לי בעוד שכולם יצאו מהחדר,נותרנו רק אני והוא, "אני סומך עליך שאתה תבצע את זה" אמר והניח את ידו על כתפיי, "למה דווקא הם,עכשיו פתאום?" שאלתי לא מבין, "תבצע ותקבל את הסיבה לכך".
ישבנו שמונה אנשים בחדר הקבוע, זה שלפני כל משימה התמקמנו בו.
" מאיר ויוני אתם תהיו סביב המכוניות ותשימו לב שאפחד לא מתקרב לשם,בשנייה שאתם רואים מישהו זה ירייה במטרה להרוג. צחי ואביחי אתם תהיו בכניסה למועדון, ואמזלג ואבשלום אתם תהיו קרובים אלי ואל אבי, כל תנועה הכי קטנה אתם יורים ברור?" שאלתי וכולם הנהנו.
העברתי לכל אחד את האקדחים והסכינים שהוא צריך, "עשרה לשמונה כולם פה בלי איחורים". אמרתי בקול ויצאתי מהחדר.
"אז מה גיבור אתה מתכוון לרשת את אבא שלי?" שמעתי את קולו של אבי כשהוא נכנס אחרי לחדר ככל הנראה.
"ממש לא,כנראה שיש לו סיבה שהוא רוצה שאני יוביל את הרצח הזה" אמרתי, "אבי,תשאיר את השנאה שלנו בצד,אני לא סובל אותך אתה לא סובל אותי זה ידוע וזה הדדי, אבל פה עם לא תהיה שיתוף פעולה אנחנו נמות כולנו" אמרתי והושטתי לעברו את היד, "אני איתך" אמר ולחץ את ידי.
רעש המוסיקה נשמע ממרחקים, אני ואבי התקדמנו לעבר הכניסה,מתיישבים בצד הבר מול אותם החשפניות, "שתי ויסקי חזק עם קרח" אמרתי לברמן, ותוך שנייה אותו משקרה חריף החליק בגרוני,
"קלוט אחד מהדנינו פה" אמר אבי וסימן לי לשמאל שלי, "זה אמיר, איפה אביתר?" מלמלתי בלחש,
"אני לא יודע אבל לפחות אחד מהם פה" אמר,"זה לא עוזר לנו עם אנחנו הורגים רק אותו, אביתר ישר מבין מי זה ובא אלינו,אביתר הוא הכריש הגדול,אמיר סתם פראייר שנושא את השם 'דנינו'"
אמרתי וסימנתי לאמיר עם היד לבוא, "אה יגבר" אמרתי ונתתי לו כיף גברי, "מה נשמה לא רואים אותך פה?" שאל, "דוד תן להם איזה וודקה טובה" אמר לברמן, "מה נשמע בן של?" שאל את אבי,
"הכול טוב אח של" אמר מחזיר לו באותה עקיצה, "אפרופו אח של, איפה אביתר הזין התגעגעתי אליו" אמרתי והתיישבנו שלושתנו מול הוודקה שהונחה מולנו, "לכוסיות" אמר אמיר והרים את הכוסית המלאה במשקה החריף,ושתינו הכול בלגימה.
"אחי,בתאילנד עם חברה שלו הוא חוזר תחילת שבוע" אמר ושתינו עוד מהנוזל החריף.
"טוב אחי הכוסית קוראת לי,נדבר אה תבוא יותר" אמר לעברי ונתן לי את אותו הכיף שבהתחלה והלך. "אימא של אביתר הזאת זונה,מה יש לו לחפש בתאילנד" אמרתי בעצבים, "אני רואה אתם ממש חברי נפש אה?" שאל, "שפתאום אתה לא נגדנ-" , "סתום תפה שלך אבי, אולי אתה לא יודע איך מתנהל העסק אז בוא אני יסביר לך,בשביל להרוג את האויב שלך,אתה צריך להיכנס לתוכו ולחבור אליו,ככה תהרוג אותו" אמרתי שותה הכול בלגימה נוספת ויוצא מחוץ למועדון.
"אתה יכול להסביר לי איך לעזאזל לא בדקת עם שתי האחים דנינו פה?!" צעקתי ליוסי בטלפון,
"אל תגיד לי שאביתר לא שם", "לא הוא לא שם מצטער לאכזב" אמרתי בכעס ועצבים, "תעזבו את המקום מבלי לעשות כלום ליאור" אמר, "קיבלתי" אישרתי את דבריו וניתקתי.
" ליאור" שמעתי קול מוכר והסתובבתי זה היה אמיר, "אה גבר?" שאלתי, "בוא בוא תביא חיבוק" אמר והתקרב לעברי וחיבק אותי, "תמסור דש למיתר אה" אמר והרגשתי את הסכין חודר לבטני.
תגובות (0)