נפגשנו מאוחר מידי פרק 18 הבניין החשוד
לאחר שרוי אמר לירדן שהוא ראה את תמר ירדן לא האמינה ואמרה לו:"מה?איפה?"
וישר רוי החזיק בידה והחל לרוץ לכיוון המקום בו ראה את תמר לפני שהיא תיעלם למקום אחר!
באמצע הריצה ירדן פיקפקה קצת ברוי ואמרה לו:"רוי..אולי אתה מדמיין וראית מישהי שדומה לה?" ורוי אמר לה:"תסמכי עליי אני יודע מה ראיתי ומה לא" והם המשיכו לרוץ.לפתע רוי הבחין באיש שעומד לצידה של תמר שהבחין בו ובירדן וישר האיש החזיק בתמר ונכנס לבניין קרוב.
רוי יאמר לירדן:"עצרי שניה..הם נכנסו לאיזה בניין.אולי נלך לבית של אחד מאיתנו,נחשוב מה עושים ואז נראה לאן הכל הולך?" ירדן ענתה לו:"בסדר…אני מסכימה.אה ו…רוי?אולי הפעם נפגש אצלך..?פשוט הערב אמא ואבא שלי רק חוזרים מהבית חולים עם שני המטפלים שאירגנו לשניהם..וזה קצת בעיה שניפגש אצלי" רוי ענה לה:"בטח שאין לי בעיה!כבר נדבר ונקבע מתי…אגב..אם את לא רוצה ללכת ללימודים בזמן הקרוב אין בעיה..לא אכפת לי להשאר איתך או אפילו לדבר עם מישהו שאני אסביר לו את זה" -"לא..זה בסדר אני כבר אסדר את זה ותודה..אתה לא חייב" ענתה ירדן.שניהם חייכו אחד לשנייה ורוי הלך עם הוריו חזרה הביתה וירדן נשארה לבד,עם הוריה בבית החולים.
לקראת הערב,ירדן יצאה אל מחוץ לבית החולים וישבה על אחת הבטונאדות והסתכלה על "הבניין החשוד".לפתע,ראתה מישהו זר שמתחיל להתקרב אליה,שיצא מהבניין,והיא לא הבינה מה הוא רוצה.האיש הגיע אליה,לבוש שחור עם משקפים שחורים,ואמר לה:"היום ראיתי אותך…את חושדת במשהו נכון??" ירדן לא הבינה ולא ידעה מה לענות וישר האיש תפס אותה בכוח והיא צעקה :"תעזוב אותי!!" וישר היא הצליחה להשתחרר והחל מרדף בינה לבין האיש!.ירדן פחדה והיא לא ידעה מה לעשות והיא חשבה..ישר היא התחילה לרוץ ריצה מטורפת,עד שהגיעה לשיח שיכלה להתחבא בו ומבלי שהאיש יצליח להבחין בה.האיש עבר במקום ואמר:"נו ,באמת!!" ואז הוא שמע שיחים זזים מכיוונה של ירדן אך הוא עזב זאת ונעלם מהאזור.ירדן נשמה לרווחה ורצה חזרה לבית החולים להתארגן לשחרור של הוריה חזרה הביתה,אך לא לפני שאמרה לרוי מה שקרה.רוי אמר לה לא לדאוג ושבערב תבוא אליו והם ידברו על תכנונם..
ירדן,שהיא מנסה לעצור את דמעותיה,הלכה להסעה שבית החולים אירגן להוריה וכל הדרך לביתם היא שתקה,וניסתה לא לבכות.היא ניסתה להתגבר.בהגיעה הביתה,היא השאירה את הוריה עם המטפלים,וירדן ראתה באוזנו של אביה אוזניה קטנה וישר חשבה שהיא קשורה להפנוט,ושכנראה דרכה נתנו לאביה הוראות..וככל הנראה המפעיל היה האיש הרע שגם ירה בו.ירדן הוצאיה מאביה את האוזניה ושברה אותה וזרקה אותה לפח.ירדן הלכה לרוי ושניהם ישבו בחדרו.רוי אמר לה:"אני חשבתי מה אנחנו אמורים לעשות ירדן..מחר,בשעות הבוקר המוקדמות,נלך לכיוון הבניין החשוד שבו תמר נמצאת,ונבדוק היכן היא נמצאת.זה לא נראה כמו בניין מוזר אלא בניין רגיל ככה שאין במה לחשוש.כאשר נגלה איפה תמר נמצאת אנחנו נלך לגג,כמו שעשינו עם הבניין שחלקו התפוצץ,ונלך לחדר.אז אנחנו נכה לרגע,ונירה באיש או באנשים שנמצאים בחדר דרך הולכת האוורור.הנשקים-עלייך,ההגנה והאסטרטגיה-עליי.מה את אומרת..?" ירדן הסכימה עם תוכניתו,ולפתע,מחשבו של רוי החל להבהב ואור כחול החל להיות ברור יותר ויותר על מסך המחשב.לפתע רוי וירדן נדהמו וירדן אמרה:"מה זה אמור להיות??",ושניהם ראו את ירדן,שלצידה איש עם כיסוי פנים,והיא חבולה וקשורה בכיסא ועם עיניים זוהרות!.
תגובות (0)