תולעת ספרים
שוב-מצטער שלקח לי זמן לעלות...וגם מצטער שהפרק די קצר אין כל כך רעיונות... את הפרק הבא אני אנסה להאריך..

נפגשנו מאוחר מידי פרק 15 שאלות לא פתורות

תולעת ספרים 08/04/2014 624 צפיות אין תגובות
שוב-מצטער שלקח לי זמן לעלות...וגם מצטער שהפרק די קצר אין כל כך רעיונות... את הפרק הבא אני אנסה להאריך..

לאחר שרוי נפל מהר ירדן הזעיקה עזרה והחלה לבכות ואמה לקחה אותה מהר לחדרה.
בחדר שאלה אמה של ירדן אותה:"מה קרה ירדן??" היא ענתה לה:"אני ממש לא יודעת!!הוא קם והלכנו לדבר…אני התחלתי פתאום לדבר על הנושא של מה שקרה והוא גם ככה זרם עם השיחה..ולפתע הוא ניראה כזה חיוור והוא התמוטט!אמא אני חייבת לראות מה שלומו עכשיו!!" אמה של ירדן ענתה לה:"אני אלך איתך!,אך לא נראה לי שיתנו לנו להכנס לחדר שעכשיו הוא נבדק כדי לראותו.לא נראה לי שאפילו לאמו נתנו להכנס.." ישר ירדן ואמה הלכו לחדר בו שהה בדיוק רוי אך אסור היה להן להכנס:"אמרתי לך או לא..?" אמרה אמה של ירדן.
ירדן חזרה מבואסת ובוכה למיטה וכיסתה את השמיכה על פניה..אמה בינתיים נחה לידה.
אביה של ירדן,בביתו פתח את האוזניה הקטנה שבאוזנו ואמר:"אני לא רוצח…אני לא איש רע!!" ואיש אחד ענה לו:"אתה כן!!הרוע יוצא ממך….אתה חזק מעל כולם..אל תיתן להם להשפיע עליך או שפעם הבאה הירייה תיהיה בלב!" ישר עיניו של אביה של ירדן זהרו כל כך עד שכמעט סינוורו,הוא שתק והתמוטט על הספה.
בינתיים,בבית החולים רוי יצא מהחדר שבו שהה.ישר ירדן ואמו של רצו לעבר מיטתו ועיניו של רוי היו סגורות.אמה של ירדן שאלה את הרופא:"מה קרה??אתה מוכן להסביר??"-"תיכף"..אמה של ירדן לא הבינה מה קורה שבינתיים לירדן היה דחוף לשאול שאלה את אמה:"אמא…?"-"כן?" ירדן המשיכה:"אמא…את יודעת אולי משהו בנוגע לתמר?מה קרה לה?היא נעדרת אולי??היא לא פה והיא חייבת להיות פה היא הייתה איתנו כזה קרה!או שאת והשאר מסתירים משהו…" אמא שלה אמרה לה:"השתגעת?מה יש לנו להסתיר??" -" לא יודעת" .. "ירדן נעדרת.לא מוצאים אותה וכנראה שהיא…שהיא מתה" ירדן הייתה המומה אך מהר אמה הרגיעה אותה:"אבל תירגעי זוהי רק ספקולוציה מטופשת…אני בטוחה שהיא בטוחה…במקום..כלשהו..".לאחר מכן ירדן הלכה לעבר מיטתו של רוי והתחננה בפניו שיתעורר ובדיוק הגיע הרופא ואמר לאמו של רוי ולירדן:"תקשיבו בנות…אני מצטער אבל רוי מת" -"מה??" צעקו האמא וירדן וישר הן בכו וירדן שאלה:"מה…מה הסיבה??"הרופא ענה:"אני לא בטוח שאני כל כך יכול לומר אבל אתן משפחה שלו אז..הוא היה משתוק בכל גופו.כנראה מאיזה נגיף ולא נראה שאפשר לתקן זאת או שיש לזה נוגדן מיוחד כלשהו."אני הנוגדן" אמרה בלחש ובאי וודאות ירדן והרופא שאל:"סליחה?מה אמרת?"-"אמרתי שאני הנוגדן!אני אוכל להציל את רוי!" הרופא לא הבין וירדן הסבירה לו:"אני ורוי ועוד חברה שלנו היינו בבניין שהתפוצץ ולפני כן גז כנראה משתק יצא מרובים מיוחדים כאלה..רוי בדק את זה לפני שהגז יצא…בקיצור אני ורוי עלינו לתעלת אוורור ושם היה מין משאף כזה..לא יודעת למה אבל לקחתי את המשאף והצמדתי לפי ואני הרגשתי די מעולה..התעלפתי אבל עכשיו אני מרגישה מאוד טוב!" הרופא לא האמין לדבריה והוא ואמו של רוי נדהמו ושמחו והוחלט לקחת מח עצם מירדן ולהעבירו לרוי.ירדן הסכימה בהחלטת אמה והם עשו זאת.לאחר מספר שעות רוי התעורר וירדן ניגשה אל החדר בו שהה במהירות ואמרה לו:"רוי…אני לא מאמינה איזה כיף!!" וישר בלי להוסיף מילה הם התנשקו.רוי היה חייב להשאר בבית החולים לעוד מספר ימים עד שיהיה בטוח שהוא יוכל לחזור לביתו ואז ללכת לטיפולים מיוחדים שיוכל לחזור לעצמו.בינתיים,ירדן ואמה חזרו לבית ואז אמה של ירדן צעקה ואז ירדן באה וראתה את אביה שוכב עם עיניים פקוחות וצבע זוהר וירדן הייתה בהלם!ישר אביה של ירדן התרומם מעט עם עיניו הזוהרות ואמר במהירות:"צאו מפה צאו מפה מהר!!!!!ואל תסתכלו על עיניי אחרת גם..תהו..ת.."ירדן שאלה אותו בלחץ:"מה "תהו"???" ואביה ענה לה בלחש ובמהירות:"תהופנטו".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך