נפגשנו מאוחר מידי פרק 14 פעם שלישית גלידה
בזמן שאנשי החיפוש ערכו את החיפושים,מעליהם בהולכת האוורור,נואשים לעזרה,היו רוי וירדן.
לפתע ירדן השתעלה,כנראה מרצון להזעיק עזרה כי לא היה לה כוח אפילו לזוז,ואחד האנשים שהיה קרוב שמע אותה.הוא קרא לשאר האנשים והם יחדיו הורידו את המכסה של התעלה.ירדן ורוי היו לא בדיוק מעל למכסה אלא קרובים ובכל הכוח ניסתה ירדן להגיע עם ידה לעבר כיוון המכסה שאולי האנשים יוכלו לראות אותה אך האנשים לא הספיקו לראות אותה ולפתע אחד האנשים הסב את תשומת לב חבריו ואמר שראה יד.ישר כולם הגיעו שוב לאותו אזור והאיש עלה לתעלה וראה את ירדן ורוי כמעט מחוסרי הכרה ושהם אינם יכולים כמעט לזוז.ישר הוא הוריד אחד אחד וקרא מהר למד"א שיפנו אותם לבית חולים לבדוק מה מצבם.לאחר מספר דקות כבר שניהם היו בבית החולים,באותו החדר שווילון מפריד ביניהם.ישר הוריהם באו אליהם לאחר שהודיעו להם על הבשורה המשמחת וכנראה המצערת שמצאו אותם.משמחת-כי הם נמצאו.מצערת-כי כנראה קרה להם משהו נוראי.אמא של ירדן הגיעה לירדן וחיבקה אותה.ירדן הייתה רדומה באותו זמן.בדיוק הגיע הרופא לבדוק את ירדן ורוי ולא נמצא משהו מיוחד.אמה של ירדן שאה את הרופא:"אם לא נמצא שום דבר,אז איך אתה מסביר שמצאתם אותה ואת החבר שלה מחוסרי הכרה בתעלת אוורור??" והרופא לא ידע איך לענות לה.לאחר שעה שלמה ירדן התעוררה.היא שאלה:"מה זה…איפה אני?" ואמה אמרה לה:"ירדן יקירה שלי..את זוכרת משהו..דבר אחרון שקרה לך…??" ירדן ענתה לה בגמגומים:"אהה…אנ..אני..אני זוכרת משהו..אני זוכרת שאני,רוי ותמר הלכנו לאיזה בניין כי רצינו לסגור חשבון עם אחד האנשים שם וגם בדרך זו לגלות איזה משהו…לא זוכרת..אני רק זוכרת ש…שלפתע היה איזה עשן שיצא מרובים תלויים ואז ניהייתי חלשה ואני ורוי ותמר היינו נואשים לעזרה ואז רוי,שהיה לידי הרים אותי מהר לפני שהפיצוץ ארע והוא גם צעק לתמר שתבוא אך כנראה היא לא שמעה ורוי,הוציא בחוזקה את המכסה של תעלת האוורור ואני והוא נכנסו לשם מהר בדיוק מתי שארע הפיצוץ..אני והוא מצאנו שם מין כזה חתיכת פלסטיק מעוגלת שנראית כמו דבר שמנשים ואז שמתי את זה בפה והתחלתי לנשום…לפתע הרגשתי די טוב…אני לא בדיוק זוכרת אם לקח את זה גם לעצמו…ומאז אני לא זוכרת כמעט כלום…אמא מה שלום תמר?ורוי??"אמה של ירדן הצטמררה מעדותה של ירדן וגם ענתה לה:"רוי נמצא פה,לידך.הוא רדום.לגבי תמר…אני מצטערת ביתי אך היא נעדרת".ירדן הייתה המומה.בינתיים,היא ואמה היא העבירו את הלילה בבית החולים"למקרה ש…"
בינתיים,רוי לא התעורר ודאגו לשלומו.
הגיע בוקר.אמה של ירדן התעוררה והיא לא ראתה את ירדן במיטתה!ישר היא נכנסה ללחץ והודיעה לכל הרופאים והאחיות ולפתע היא ראתה את ירדן ליד רוי,יושבים זה לצד זה.היא עזבה אותם בשקט..
ירדן לקחה את רוי ממיטתו בבוקר לאחר שהתעורר משנתו.הוא היה במצב שירדן הייתה צריכה להרים אותו עד המקום שעכשיו ישבו בו.
ירדן אמרה לרוי:"אז מה….פעם הבאה כבר יהיה פעם שלישית גלידה.."רוי צחקק מעט וירדן המשיכה:"רוי..אני דואגת לתמר..וכמובן לך!!אתה יודע מה נראה לי..?שהמשאף הזה שמצאתי בתעלה?אז הוא היה עם נוגדן או משהו תרופתי נגד העשן המסוכן שאמרת שהוא משתק..עובדה שהשתמשתי בו ועכשיו אני מרגישה מעולה!"
רוי הינהן בראשו לאט לאט…
ירדן המשיכה ואמרה לו בפחד:"רוי??אתה בסדר?רוי..???"
ולפתע רוי התעלף ונפל לרצפה!!
תגובות (2)
תמשיך!:) אתה כותב ממש יפה!:)
תודה :) !!