"נעלמת בלי סיבה, היכן את אהובה?"
בס״ד
רוני ביטון: בת 16 מאשדוד הילדה הכי מופנמת שתמצאו, אבל תלוי למי לבסטית שלי נוי אני הכי פתוחה שיש אנחנו מדברות על הכל.
יש לי שיער שחור חלק, עיניים ירוקות ואני מתה על אופנה, כל האקססוריז, נעליים, בקיצור הכל. אני חולמת בע״ה לעסוק באופנה כשאני אגדל וגם הסובבים אותי אומרים לי שיש לי בזה כישרון.אני חולה על נוי החברה הכי טובה שלי היא המפלט שלי כי ככה זה כשאין עם מי לדבר כי קשה לך להיפתח ואת ה״מופנמת של הבית ספר״.
נוי כהן: בת 16 וחצי מאשדוד, המאמייי הכי שיש, זאתי שתקשיב לכולם ותהיה שם בשבילם, יש לי שיער חום גלי, עיינים חומות, והחברה הכי טובה של רוני ביטון, חיים שליי היא!! רק יש בנינו הבדל אחד שאני ממש לא ביישנית, אומרת הכל בפנים ורוני, רוני מופנמת מדי ניסיתי המון להסביר לה שתפסיק אבל היא לא מסוגלת.
בכל מקרה אני מאוהבת כבר חצי שנה בעמית אמסלם אבל חבל שהוא בכלל לא יודע מי אני פעם הייתי שקועה בגלל זה בבאסה, דיכאון כי יש לו חברה ולראות את מי שאת אוהבת מאושר עם מישהי אחרת זה קשה אבל יש משפט שאומר שאם אתה אוהב מישהו תן לו ללכת ושיהיה מאושר.
עמית אמסלם: בן 17 וחצי מאשדוד, בואו נתחיל בזה שקודם כל אני חתיךךך, מי בכלל תגיד לי לא??
אז ככה שיער שחור עם מארינס, עגיל בגבה,קעקוע של "Live The Dream" על השריר בזרוע, משקיע בלבוש שלי ,וואלה זה גם משתלם;) מעשן, שותה, חולה מסיבותתת וואלה גם הן חולות עלי.
פעם הייתי סטוציונר, נו מאלה שמחליפים מישהי כל שני וחמישי לא שעכשיו אין לי הצעות ובנות עד כמה שהן יכולות להיות נואשות ימאמאאאא!!!
אבל לא אכפת לי כי אני את האישה שלייי מצאתי, ליעד אהבה שליי היא, לא מסכים לה חשוף, איפור מדי, לצאת למסיבות בלעדיי ובכלל לצאת למסיבות, שומר עלייה כמו על לא יודע מה ומי שרק יעז להתקרב אלייה אני מרחם עליו, אבל תכל׳ס מי יתקרב לחברה של עמית דהן?שמרו על קשר הא?;)
אריאל מרום:
בן 17 וחצי מאשדוד,
חבר זה לא קיר אריאל מרום נעים להכיר.
אז ככה הכי ערס שיש, מהאורגינלים אבל, שרשרת ״חי״, מעשן, שותה ובואו נגיד שכל הבנות נופלות לרגליי גם ההכי קשות בשנייה באות ומנסות להכיר, כבר אמרתי שחבר זה לא קיר?;)
אני ומסיבות זה כמו סיר וידית אם ככה אומרים את זה
אנעארף אף פעם לא הייתי חזק בפתגמים, קיצור הבנתם ת׳פואנטה. יש לי קוביות שרירים בידיים.
אין לי מישהי קבועה יש לי מישהויות יעני כל ראשון, שני, שלישי, רביעי מישהי חדשה.
החבר הכי טוב עזבו חבר אח עזבו אח נשמה תאומה אני נשמע כמו כוסית כוסעמק בקיצור, ערן עמר חולה עליו אנחנו חברים כבר 6 שנים וואלה כל פעם מוכיח לי עד כמה שהוא אח. טוב אז,נשתמע הא?
ערן עמר:
בנות, אפשר להירגע הגעתן למקום הנכון ערן עמר, בן 17 וחצי מאשדוד, הפנטזיה הכי גדולה של הבנות והסיוט הכי גדול של הבנים ובצדק כפרות, אני חתיך, שיער חום עם מוהק, עגיל בגבה ובלשון,קוביות, שרירי מתאמן, שותה , מעשן, חולה על בנות וברוך ה׳ זה הדדי, חבר יותר מאח זה אריאל מרום כפרה שלי הוא חברים כבר 6 שנים וואלה בלתי ניתנים להפרדה.
תגובות (1)
הסיפור מאד מוזר.
הוא לא סיפור, את עושה לדוגמה: עמית אמסלם (נקודותיים)
את מה שעמית אמסלם רצה להגיד לא עושים נקודתיי, אפשר לעשות אבל זה מוזר.
לדוגמה:
עמית אמסלם שהיה בן 17 וחצי מאשדוד.
זה דרוש שיפור, אבל אהבתי.