אנג'ל
המשך יבוא..

נסיכים ומלאכים-פרק 18

אנג'ל 12/12/2012 756 צפיות אין תגובות
המשך יבוא..

"לא משנה.."אמר סורין,הולך להתבודד מעט.
ייסורי המצפון הכאיבו לו ופצעו את נשמתו.
כשמאוחר יותר הוא עמד ליד קברו של דמיאן,כשהוא אוחז פיגיון בידו.
"דמיאן.."הוא פנה אליו.."אני לא יודע אם אתה שומע אותי,עכשיו..אבל,דע לך אח יקר שלי,לא התכוונתי שזה יסתיים ככה.באופן כל כך טראגי.גם לא התכוונתי להתאהב בקת'רין.זה הלב שלי שבחר בה.חשתי לכוד כמו בתוך קסם חזק שהעביר זרמים עוצמתיים בכול הגוף שלי,שנקרא אהבה.
אכזבתי אותך ואני כל כך מצטער.שאלוהים יעניש אותי אם אני משקר."
כשאז חתך סורין את כף ידו,כשדם מטפטף ממנה,על המצבה של דמיאן..
"אני נשבע להגן עליה בכל מה שכרוך בכך.גם אם אצטרך למות למענה.בדמי נשבעתי!"קרא,מטפטף מדמו על קברו של חברו.
לאחר מיכן הוא חזר אל קת'רין,לאחר שחבש את ידו המדממת.
"מה קרה לך ביד?"היא שאלה אותו.
"כלום.."אמר בפניה,פצעתי את עצמי בטעות."
"אתה כל כך נסער..מה קרה?"היא שאלה,נסערת גם היא.
"עליתי לקבר של דמיאן,"הסביר לה..
"אולי,רצה הגורל כך בכדי להפריד אותנו. אוליי זה לא אמיתי..?"אמרה בסערת רגשות.
"מדוע את מדברת ככה?"שאל,נוגע בפניה.
"אני ואתה..ביחד.ודמיאן איננו."אמרה.
סורין לקח את כף ידה והניח אותה על החזה המושלם שלו.
"וזה..?"שאל אותה,כשהיא חשה בליבו ההולם,"זה לא אמיתי?..הלמות הלב שלי,כשאת כה קרובה אליי.הן אמיתיות לחלוטין.אני אוהב אותך!" קרא נוגע,בפנייה,מוחה את הדמעות בעיניה,כשהיא נוגעת בכף ידו המלטפת,ונושקת לה,כשאט אט הופך הרגע הזה לחיבוק חם וחזק מאוד של אהבה.אהבה עזה,כמוות.
"אני אמות למענך."אמר,בתוך החיבוק שלו.
"אל תדבר כך."ביקשה ממנו.
"איבדתי את חברי הטוב בגלל האהבה הזו,אבל אני לא מתכוון לוותר עלייך!"קרא סורין.
"החזר לי את מה ששייך לי.."נשמע לפתע קול נמוך ומאיים.
"סת'?"הבחינה בו קת'רין,כשהוא מתקרב אלייה.פניו היו מכוסים קסדת אבירים שחורה.הוא נראה כאביר אפל.."זה אתה?"
כשהוא מסיר את הקסדה מראשו.
"זה באמת אתה!"היא אמרה כשהוא מביט בה.
"קת'רין.."אמר לה בקול רך.אם יש מישהי שמרככת אותו,זו היא.
"אני עם סורין עכשיו.אני אוהבת אותו."אמרה,כשהוא חש כאילו נעצה חרב בליבו.
"כלבה!"הטיח אותה אל הארץ למורת רוחו של סורין.
"עזוב אותה!"קרא סורין,"שלא תעז לפגוע בה!"
"סורין,"ניסתה למנוע בעדו לצאת לדו קרב עם סת' שהיה מאוד גבוה ורב עוצמה.קולו הנמוך והעמוק הרתיע כל מי שנמצא בסביבתו.פרט לסורין,שלא פחד ממנו אפילו לא לרגע.הוא הפגין אומץ לב מדהים ויוצא מהכלל.קת'רין חששה לחייו.היא פחדה שסת' שידוע גם כשואב הנשמות,יקח לו את הנשמה ויהפוך אותו למלאך רשע ולא מרוסן.או גרוע מכך:יהרוג אותו.
"הכנע,"אמר סת' בפניו,"אין לך סיכוי נגדי."
"אני מעדיף למות,בעודי נלחם!"קרא סורין,כשרוח קרב מפעמת בו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך