Dana
honey - מותק . אם כול הרעיון של המבחן בהיסטוריה מפריע למישהו , תגידו אני מיד ישנה את זה . פשוט זה היה הדבר הראשון שעלה לי בראש כי אני לומדת את זה בדיוק בשיעור היסטוריה .

נסיך האופל שלי – פרק 9

Dana 16/05/2014 1693 צפיות 5 תגובות
honey - מותק . אם כול הרעיון של המבחן בהיסטוריה מפריע למישהו , תגידו אני מיד ישנה את זה . פשוט זה היה הדבר הראשון שעלה לי בראש כי אני לומדת את זה בדיוק בשיעור היסטוריה .

תרדו לרציתי להוסיף –
ברגע שפתחתי את הדלת הנעולה גיליתי שני דברים , אחותי הלכה ואימא שלי חזרה .
"אימא?" שאלתי בתדהמה , היא הייתה אמורה לחזור מפגישת העסקים שלה רק בעוד חודשיים ,לא ציפיתי שהיא תחזור מוקדם .
אימי בדיוק הכינה ארוחת צהריים אבל היא הייתה לבושה חגיגי ,כנראה היא הגיע רק בשביל
לומר שלום ולהכין לי צהריים . במיוחד שאני רוב הזמן גרה לבד , וכול חודש אימא שלי שולחת
לי כסף בדואר מארצות אחרות . היא הייתה לבושה בשמלה מנומרת שהתאימה בדיוק לאישה
בסביבות גיל השלושים שלה , בהתחשב למצב שהיא הולידה את אנה בגיל שמונה עשרה .
" או מתוקה שלי , חשבתי שאני לא יספיק לראות אותך לפני שאני ילך." היא מהירה לחבק אותי , באותו הרגע , באותו הרגע שהיא חבקה אותי וזרועותיה משכו אותי לכיוונה הרגשתי שהיא מביטה מבעד לכתפיי בגראג .
אבא שלי ואבא של גראג היו חברים טובים , אימא שלי פחות הייתה מסתובבת איתנו , כול הזמן הייתה בפגישות עסקים מוזרות בשעות מוזרות . בהתחלה חשבתי שלאימא יש מישהו אחר והיא בוגדת באבא שלי , ומחשבות התרוצצו במוחי שהיא לא אוהבת אותנו אבל אחרי מספר שנים התחלתי להתרגל לכול העניין שיש לי בית לבד , אני מקבלת אלפי דולרים בחודש ואימא שלי כמעט ולא נמצאת לידי .
היא אמרה לי שיום אחד , כשאני יהיה מספיק בוגרת היא תספר לי במה היא עובדת אבל בנתיים לא שמעתי ממנה שום ציוץ בקשר לעבודה , גם הפסקתי לקוות שהיא תספר לי עליה .
"אתה מזכיר לי כול כך את אבא שלך , בילדות הוא היה רודף אחרי אימא שלך כול כך הרבה זמן עד שהיא הסכימה לצאת איתו . אל תגיד לי שאתה רודף אחרי הבת שלי." אימא שלי קרצה לו , נשפתי בעורפה בכבדות וחייכתי לכיוון גראג חיוך מצטער .
" אימא , תפסיקי להביך את גראג . את לא יודעת עד כמה הוא דומה לאבא שלו , ואת לא יודעת עד כמה הוא דומה לגראג . שני אנשים עם חור בהשכלה ." צחקתי בקול .
"תודה קרולינה , את ידידה כזאת נפלאה." הנפתי את קצוות שיער בלונדיני באוויר כמו שהכלבות בבית הספר עושות והזזתי את המותן שלי לימין , מנפנפת בריסיי .
"אוי , אני יודעת." אמרתי וצחקתי בקול .
"את בן אדם רשע קרולינה , איך יצאה לי בת כזאת מרשעת. אני צריכה לזוז האני*." אמרה אימי ונשקה ללחיי , היא נשקה ללחיו של גראג ויצאה מהבית כמו סערה . סגרתי אחריה את הדלת והתקדמתי אל עבר המטבח בשביל לראות מה היא הכינה לאכול , אני גוועת .
"אני באמת בן אדם רשע?" שאלתי , מסתכלת על הטבעת היהלום שעל האצבע בעודי מוציאה את הצלחות מהמדף העליון .
" לא , עכשיו בואי נאכל!" פתח גראג את הסירים והסתכל מה נמצא שם , הייתי עצלנית בשביל לבדוק בעצמי , גראג כבר נמצא מספיק זמן בבית הזה בשביל לדעת איפה נמצא כול דבר בשביל שאני הצטרך להזיז את עצמי בשביל להוציא לו צלחות .
" ב1934 נערך ליל הסכינים הארוכות , זהו כינוי למסע רציחות של הילטר הבן זונה." אמרתי בעודי לוקחת חתיכת שניצל לפה , ההפתעה שאימא שלי הכינה לי בסיר הייתה ספגטי ברוטב שום ועגבניות .
"צודקת , אבל את לא יכולה לרשום את זה במבחן." הוא אמר בפשטות בעודו מסלסל את הספגטי על המזלג , ביד אחת הוא אוכל ביד השנייה הוא מחזיק את ספר ההיסטוריה ואני מחזיקה את המחברת בזמן שאני מטיילת הלוך וחזור מדלת הכניסה לשולחן האוכל .
"למה לא?" שאלתי מופתעת .
"את לא יכולה לכתוב לקריסליה היטלר הבן זונה." חבטתי את המחברת בברכיים .
"למה לא? היא אמורה לקבל את השם איתו הוא נולד , אדולף היטלר הבן זונה. אתה יכולה
לחפש את זה בויקפדית 'אל תשגע לי תמוח' ." הוספתי במרירות , מנסה לא להרוג אותו .
" בסדר , מה קרה ב1938?" הרמתי את המחברת למעלה , קצת מעל הראש שלי וניסיתי להיזכר מה קרה בתאריך הזה , אלוהים אדירים כמה תאריכים .
" ב1938 התחיל ליל הבדולח בו הגרמנים שרפו בתי כנסת , בתי מגורים ובתי עסק ." עניתי , אני בשלושים אחוז בטוחה שזה נכון , הזיכרון שלי הוא זיכרון של תולעת .
"את צודקת."
" באמת?" הייתי מופתעת " האמת ניחשתי." פתאום צלצל הפעמון של הבית , התקרבתי לדלת הלבנה כשאני עושה לגראג פרצוף והוא צוחק עלי .
"גראג תפסיק לצחוק עלי!" צעקתי עלי בזמן שפתחתי את הדלת . מולי עמד אדם עם משקפיי שמש שחורות , כובע שחור ומעיל עור שחור ענק שמכסה את כול גופו , הוא הושיט את כף ידו קדימה והשעין אותה על הדלת . לקחתי נשימה עמוקה , היד שהייתה על פתח הדלת התחילה להישרף והטבעת היהלום הלבנה נשארה קרה ובוהקת לאור השמש .
"קרולינה , מי זה?" שאל גראג , כריסטופר שעמד מולי באור השמש הרים את מבטו והסתכל על גראג .
" זה דוד שלי שמואל , הוא הגיע מישראל . שכחתי שהוא אמור לבוא .יש מצב נלמד יותר מאוחר?" שאלתי באיטיות , בזמן שאני חושבת על שקר אני גם להביט יותר בכריסטופר מאשר בגראג שעוד יגלה בסוף שאני משקרת .
"אין בעיה ,את תבואי היום בראש לטיילור נכון?כאילו אני שואל , את אף פעם לא מפספסת
את המסיבה של הדפוק הזה." הנהנתי במרץ .
" ברור ." אמרתי ופתחתי את הדלת לרווחה , מאפשרת לגראג לצאת בביטחון .
" ביי קרולינה , ביי דוד שמואל." אמר גראג ונכנס למכונית שלו , המשכתי להביט בו עד שהוא נסע ויצא משער הכניסה לבית . כריסטופר הוריד את משקפיי השמש שלו ואני נסוגתי לאחור , משאירה את הדלת פתוחה מרוב הלם .
"את לא תזמיני אותי להיכנס?" הוא שאל והביט במשקוף , מצמצתי בעיניי , אז האגדה שערפדים לא יכולים להיכנס לבית של אדם אחר ללא הרשות שלו נכונה ? כמה שזה מציל אותי עכשיו ממוות נוראי .
"לא." אמרתי , בולעת את רוקי .
כריסטופר הפשיט את כול הבגדים השחורים והעבים מגופו ונשאר עם ג'ינס וחולצה קצרה לבנה , הוא הוריד אפילו את הכובע וזרק אותו לאדמה . השמש פגע בו והתחילה לצרוב את העור שלו בצורה נוראית . רק המראה של זה גרם לי לבחילה .
"או שאני נשאר להיצלות כאן בשמש הרותחת של העולם של בני האנוש או שאת מכניסה אותי." הוא נתן לי תנאי , המשכתי להביט בו בהפתעה ולא ידעתי מה אני אמורה לעשות .
אם אני מכניסה אותו אני קובעת את הגורל שלי מראש ואם אני ייתן לו למות בשמש אז זה ירדוף אותי במשך הרבה זמן .
"מה את מחליטה?"


תגובות (5)

בכיף חולה על היסטוריה מקצוע מדהים מעניין :))))))))))))))))))))))))))))))

16/05/2014 18:56

    תמשיכיייייייייי :)))))))))))

    16/05/2014 19:11

תמשיכיייי

16/05/2014 19:44

מושלםםםםם
אני מתה לדעת מה היא החליטה
תמשיכי דחוףףףףף

17/05/2014 09:08

בארור שהיא לא תיתן לו למות
היא מדברת כמו כלבה
אבל היא לא באמת כזו XD
קצת אכזב אותי שהיא בהירת עיניים ובהירת שיער
כי ככה בערך זה 3\4 מהסיפורים כאן.
אבל הסיפור מעניין אז למי אכפת >_<

19/05/2014 21:56
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך