אנג'ל
המשך יבוא...

ניצוצות באויר-פרק 7

אנג'ל 02/03/2012 720 צפיות אין תגובות
המשך יבוא...

בערב,ישבה כריס במרפסת,לאחר ארוחת ערב רומנטית עם ארוסה דן.היא חשבה על גלן בעוד דן מעסה את גבה,זומם לפשוט ממנה את שמלת הערב המדהימה שלבשה.
"השמיים מדהימים היום.."אמר,מעסה את גבה.שכן,היא חשבה על גלן.היא יודעת שהוא זקוק לה כעת.לא בתור מאהבת,כי אם ידידה קרובה.בעוד,גלן הביט באותם שמיים,לבדו.על החוף.איין דבר מכאיב,ועצוב יותר מלהביט בשמיים כאלה,לבדך.גלן,היה טרוד כל כך,בעיניין משפחתו.הוא חש,בודד כל כך.
"אני זקוק לך.."הידהד קולו של גלן בראשה.כשהיא אט אט,מבינה שהאש שהייתה בניהם אז,לא נעלמה.היא עדיין קיימת.שעת לילה מאוחרת..דן כבר מזמן יישן.כריסטין,ישבה לבדה במרפסת,משקיפה אל הכוכבים. היא,לא יכלה להרדם באותו לילה.
בשעה שגם הוא,מביט באותם שמיים,תוהה לגבייה.כשבריזה קרירה נושבת מין הים.
"הו,כריסטין.."נאנח,"הלוואי שהיית כאן איתי עכשיו."
זמן מה עבר מאז הניתוח.גלן החלים לחלוטין.הוא לא היה זקוק יותר למכשיר ניטור הלב. הלב שלו התאושש והחלים.הבדיקות אישרו,שהוא התאושש לחלוטין.נותרה רק צלקת קטנה על החזה שלו.אך,הוא החל לחשוב על כריסטין.משפחתו עברה אל העיר סייטרא,כפי שאמר להם.
הוא עלה אל קבר אימו,בכדיי להתייחד עם זיכרה.
"אימא,"פתח את דבריו,מניח זר פרחים על קיברה.."את כל כך חסרה לי.."
"אני יודעת ,בני.."הוא שמע את קולה המלטף.." אך,אתה חזק."
"פגשתי את כריסטין."אמר לה.
"אתה עדיין מאוהב בה.נכון?"שאלה אותו.
גלן שתק.עיניו ריצדו,כשדמעות הציפו אותן.הוא התגעגע לאימו.
כשלאחר מיכן,נשכב על מיטתו במחנה,מביט בתקרה,חושב על כריסטין.
בבוקר,כשהגיע למשרדו,עיסתה מוניק את כתפיו.היא הייתה מטורפת אחריו.היא לא הפסיקה לרדוף אחריו למרות שהבהיר לה שהוא אינו מעוניין בה.
"אולי תפסיקי לרדוף אחריו?את תפגעי בסוף."רדתה בה פלורס,אחרת הבנות שם.
"את סתם מקנאה.הוא רוצה אותי."אמרה מוניק,מנסה לשכנע אותה שגלן רוצה אותה.
"הוא הבהיר לך שהוא לא מעוניין בך."אמרה פלורס,"עיזבי אותו בשקט!"
"בנות.אני כאן.אז,אל תדברו עליי כאילו אני לא נמצא בחדר."קרא.
"אופסס.."קראה פלורס,"הוא שמע את זה.לא נעים."
בעוד,כריסטין הייתה עסוקה במשמרת בבית החולים.חושבת,על גלן.היא לא מסוגלת להפסיק לחשוב עליו.העיניים הירוקות שלו,מופיעות מולה בכל פעם שהיא עוצמת את עיניה.
היא לא מפסיקה לחשוב על לילות האהבה שבילו יחדיו.על חום גופו,שנוגע בגופה,ושפתיו הבשרניות שמנשקות אותה שוב ושוב ללא הפסקה.
"זה לא היה אמור להסתיים.."חשבה,מחייכת לעצמה.חושבת על סיפור האהבה הזה שנקטע בשיאו.
כן,הייתה שם אהבה גדולה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך