אנג'ל
המשך יבוא..

ניצוצות באויר-פרק 2

אנג'ל 21/02/2012 1381 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

ערב בבית החולים.גלן שכב במיטה שלו,מספר שעות לפני ניתוח הלב שלו.
שקט במחלקה.גלן נזכר בימים,לפני שפגש את כריסטין.הוא בעצם פגש אותה כשהביא פצוע לבית החולים ישירות משדה הקרב,כשבגדיו מוכתמים בדם.ביום ההוא,הוא גם איבד את חברו הטוב ביותר,שנהרג.כריס עזרה לו להתגבר על מותו והייתה שם בשבילו. עד מהרה התפתח בניהם רומן.הם התאהבו.
אך הרומן בניהם נקטע בנסיבות טראגיות.גלן היה צריך להתרחק ולסוע משם,עם לב כואב.
וכעת,הגורל הפגיש בניהם,שוב.
מועד הניתוח הגיע.הצוות הרפואי הכין את גלן,כשהם מחטאים את האיזור,מלבישים ומחברים אותו למכשירי ניטור.כריס ליוותה אותו לשם.
"אני אהיה כאן כשתתעורר."חייכה אליו.
"חסר לך שלא."חייך אליה בחזרה.עיניו הירוקות ברקו.כשהוא מובל לחדר הניתוח.
הניתוח עמד להתחיל.העירוי שחובר לזרועו,טיפטף חומר מרדים.עד מהרה,שקע גלן בתרדמה עמוקה.
"אפשר להתחיל.."אמר מנתח הלב הראשי..
"נראה לכם שהוא דמוי אנוש גם בפנים?"שאל אותו אחד המתמחים.
"סביר להניח שכן."ענה לו מנתח אחר.כשהם פותחים לו את החזה.
"כך נראה לב של חייל אמיץ."אמרה,זואי אחת המתמחות.הניתוח ארך כשעתיים.כשלפתע,הדופק החל לצנוח.גלן סבל ממחסור בחמצן.צוות מנתחי הלב עבדו קשה בכדי לשמורו בחיים.
"יש לו דימום."אמרה זואי,כשהם מנסים לעצור דימום פתאומי שפרץ.
הניתוח עמד להסתיים.הכל חזר להיות בטווח הנורמה.ליבו של גלן הלם בקצב סדיר.הוא הוכנס מייד לאחר הניתוח לחדר ההתאוששות.עליו להיות גם כעת במעקב,בכדי להבטיח שהוא מתאושש
כראוי מין הניתוח שעבר בליבו.
כריסטין נכנסה אל חדרו,מביטה בו, שוכב מחובר למכשירים.
הוא לא יודע אילו כאבים מצפים לו כשיתעורר.כשתתפוגג השפעת המורפיום.
גלן,היה כמו במין חלום כעת.
כשהוא אט אט מתעורר,מבחין בכריס המדהימה,לבושה בלבן.
"כריסטין?"קרא בשמה.
"היי,התעוררת."אמרה,מביטה בו.
"ברגע הראשון חשבתי שאני רואה מלאך.."אמר,מחייך חיוך שהאיר את פניו.
כשברגע לאחר מיכן הוא חש כאב,מנסר את חזהו.
"הכל בסדר?"הבחינה בו מתפתל.
"כואב לי בחזה."אמר..
"עברת ניתוח.חתכו אותך."אמרה כשידו נאחזת ביד שלה.."אני אתן לך עוד קצת מורפיום
,בכדי שלא ייכאב לך."
"כריס.."פנה אליה שוב.
"מה?"שאלה.
"..תודה."חייך,נאבק בכאב.
כריסטין החדירה עוד מעט מורפיום לעירוי שלו.
היא הביטה בעיניים הירוקות שלו.לא מאמינה,שהוא באמת שם.המפגש עימו,החזיר אותה אחורה בזמן.
היא ניזכרה באותו ערב גשום,שהם הצילו איזו חיה בין כוכבית קטנה ולקחו אותה בכדי לייבש אותה .בתקופה זו,אנשים כבר לא כל כך חיו על כדור הארץ.כריסטין,נולדה בספינת החלל בדרך לגלקסיה 4x.גלן הוא בן כוכב מנסא.הוא מנסאי.הם נפגשו כשגלן הביא פצוע לבית החולים משדה הקרב.


תגובות (1)

מקסים תמשיכי !

23/02/2012 09:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך