סוואגית סלינטור
זה מה שהיא לבשה שהיא וג'ונתן יצאו-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=77037855 בלי הכובע והשרשרת .אוקיי לא היו חמש תגובות :( אבל בכל זאת המשכתי אם יהיו 4+ תגובות אני ישתדל להמשיך הערב עם יהיו פחות אז מחר או מחרותיים נראה שבת שלום LOVE YOU

ניורקית וערס?? 3 פרק 2

סוואגית סלינטור 01/11/2013 1217 צפיות 3 תגובות
זה מה שהיא לבשה שהיא וג'ונתן יצאו-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=77037855 בלי הכובע והשרשרת .אוקיי לא היו חמש תגובות :( אבל בכל זאת המשכתי אם יהיו 4+ תגובות אני ישתדל להמשיך הערב עם יהיו פחות אז מחר או מחרותיים נראה שבת שלום LOVE YOU

היסתכלתי עליה על תווי פניה היפים והעדינים על עיניה הכחולות אפורות והיפות על שיער הבלונדיני הארוך שכרגע היה אסוף בקוקו גבוהה ומתוח שמחמיא לה מאוד דמעה בוגדנית יצאה מהעין שלי "היי"היא אמרה וחיבקתי אותה חזק. לא רציתי לזוב ועמוק ביפנים ידעתי שגם היא לא היתגעגעתי עליה כל כך תודה אלוהים שעזרת לי לא לוותר תודה!!!
____________________________________________________________________
פרק 1:
~נקודת מבט ג'ונתן~
הגעתי לבית חולים לחדר של אמה וראיתי אותה ואת אלירן מיתחבקים כמה היתגעגעתי עליה אמרתי לאלירן שכבר ראיתי אותה אבל זה לא נכון בעצם כן הפעם האחרונה שראיתי אותה זה שהייתי בן 13.
איך היתגעגעתי לילדה הזאתי "אני מפריע?"שאלתי עומד עוד בכניסה לחדר "לא אני ישאיר אתכם לבד"אמר אלירן "שמר עליה אה? "אמרה אלירן ונישק את הראש של אמה "ברור"אמתי לו בחיוך והוא יצא . עמדתי שם לא ידעתי מה לעשות "אתה לא ראיתי אותי בכלל "אמרה לי בשקט אחרי כמה דקות "ראיתי אותך בגיל 13"עניתי לה באותו טון "אתה יודע למה היתכוונתי"אמרה בקול כבר רגיל ואני השפלתי ראש. "אז למה אתה מחכה בוא ותחבק אותי"אמרה לי ושמעתי את האושר בקולה הרמתי את ראשי לאט חייכתי , והלכתי עליה וחיבקתי אותה חיבוק חזק כמה היתגעגעתי עליה כמה היתגעגעתי לאחותי הקטנה…
~נקודת מבט אמה~
היתגעגעתי אליו הכי בעולם אני לא מאמינה שפאקינג 3 וחצי שנים לא ראיתי אותו כן וחצי עוד מעט יש לי יומהולדת 17 . אבל אני לא מאמינה שאף אחד זוכר… "אז מה אחות קטנה עוד שבוע 17?"שאל אותי ג'ונתן (הוא גדול ממנה בשנה) "זכרת"אמרתי לו "ברור כל שנה הייתי קונה לך מתנה למרות שאף פעם לא קיבלת אותה הייתי שם אותה ואת הברכה בקופסא עם תמונות שלנו שלך ודברים שקשורים עלייך"הוא אמר לי "באמת יש לך קופסא כזאתי?"שאלתי אותו "כן, אם הייתי מיתגעגע או סתם בלי מצב רוח הייתי פותח תקופסא ולוקח תמונה שלך"אמר לי וחייכתי חיוך קטן "היתגעגעתי עליך"אמרתי לו "כנל"אמר לי וחיבק אותי עוד פעם.
!!כעבור 6 ימים!!
אז עברו 6 ימים הישתררתי לפני 3 ימים מהבית חולים ומחר יש לי יומהולדת יש לי משהו חשוב לספר לכולם מעניין איך הם יגיבו אבל אני חייבת לעשות את זה בשביל עצמי אני פשוט חייבת .
~נקודת מבט ליאור~
"אוקיי חבר'ה מחר היום הולדת של אמה הכל מוכן?"שאלתי אותם כולם הינהנו "בלונים יש?"שאלתי אלירן הינהנן "חטיפים יש?"שאלתי וג'ייס הינהן "שתייה יש?"שאלתי ואסי הינהן כן הוא נהיה ידיד טוב של אמה… "עוגה יש?"שאלתי וטיילור הינהן "ויש איך להעסיק את אמה?"שאלתי "כע אני לורח אותהליום כיף"אמר לי ג'ונתן "אוקיי הכל מוכן"אמרתי וחייכתי. דפקו בדלת ואלירן הלך לפתוח "מי זה?"שאלתי והלכתי לדלת וראיתי את … מירון "מה אתה עושה פה?"שאל אותו אלירן "אני יודע שאמה ממש כועסת עליי אבל תביא לה את זה ממני"אמר והביא לה מתנה "ואת זה מלירון ומאי" אמר והביא לנו עוד שקית "וזה ממעין "אמר והביא לנו עוד משהו "היא תדע לפי הברכות ואת שלי שתקרא לב חבר'ה אל תגידו לה ליפני ביי"אמר והלך "מה נעשה אם זה?"שאל אלירן "נביא לה"אמרתי לו.
"טוב…"אמר ועלה למעלה.
~נקודת מבט אמה~
"מזל טוב ובוקר טוב לילדה הכי יפה בעולם"אמר לי ג'ייס שהוא מלטף אותי כדי להעיר אותי "בוקר טוב"אמרתי לו "יאללה תיתארגני אנחנו יוצאים ליום כיף"אמר לי ויצא גיחכתי והלכתי למיקלחת זריזה.
גמרתי להיתקלח ולצחצח שיניים חיטטתי בארון ובסוף בחרתי ללבוש את זה -http://www.polyvore.com/cgi/set?id=77037855 בלי הכובע והשרשרת. ועשיתי קוקו גבוהה מתי איילינר ואודם אדום חזק ויפה והייתי מוכנה ירדתי למטה וראיתי את ג'ייס בסלון ואת הבנים אוכלים "בוקר טוב יפה קטנה שלנו"אמר לי ליאור "בוקר טוב"אמרתי להם וירדתי "איזה יפה את "אמר לי ג'ייס בחיוך "יוצאים?"שאלתי אותו "יוצאים"אמר לי בחיוך ויצאנו.
אחרי כמה זמן הגענו להרצליה לבנדיק (לא סגורה אם זה בית קפה או מסעדה אבל ממש יפה וטעים שם ממליצה אש) הזמנתי פנקנקיים והוא הזמין גם אותו הדבר שתיתי שוקו חם הוא ולה ישבנו אכלנו וצחקנו ויצאנו מהמסעדה "עכשיו הולכים לשופינג"הוא אמר לי ואני חייכתי אליו.
אחרי שחרשנו את הקניות הוא יצא עם שלושה מכני ברמודה ושתי חולצות מכופתרות.
אני קניתי 3 שורטים ג'ינס גבוהים 3 סקיני ג'ינס גבוהים 5 חולצות על הצד 4 חולצות בטן 2 שמלות יפות 6 זוגות ביגדי ים איילנד אודם 3 לקים וזהו יצאתי אם הרבה שקיות הלכנו לאוטו "עכשיו הביתה?"שאלתי אותו "נראלך?"שאל אותי "אז לאן?"שאלתי אותו "לבאולינג ואז לסרט ואז לקרטינג ואז הביתה"אמר לי בחיוך ונסע.
***
הלכנו לבאולינג עשיתי 5 סטרייקים כל הכבוד לי ^_^ ראינו את הסרט משחקי הרעב 2 (לא יצא מתה שיצא) ואז לקרטינג שכמעט ניצחתי אבל אז ג'ייס ניצח אותי :( סתתתתתם לא נורא הגענו הביתה וכל האורות היו מכובים "יש פה מישהו?"שאלתי "הפתעה"צעקו כולם. הכל היה מקושט היה עוגה בירות וודקות נרגילה חטיפים הכל אבל הכל חיבקתי את כולם.
אחרי שלוש שעות של כיף החלטת לספר להם "חבר'ה יש לי משהו לומר ולספר"אמרתי להם הם הישתתקו והיסתכלו עליי "אוקיי דבר ראשון תודה לכולכם אני כל כך שמחה שאתם נימצאים בחיים שלי אבל החלטתי לעבור"אמרתי להם "מזאת אומרת?"שאל ליאור והחיוך נימחק מפרצופו "אני וברת ל- LA יש שם בצפר יהודי עם ילדים יהודים ערסים אמריקאים פלצנים הכל והחלטתי לעבור לשם."אמרתי להם וכולם היו בשוק שוק מוחלט…


תגובות (3)

ממש יפה תמשיכייי :)

01/11/2013 13:40

לא לאא לאאא מה עם מירוןן

01/11/2013 14:23

היא לא הייתה עם גונתן בפנימיה !?

02/11/2013 09:57
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך