סוואגית סלינטור
הפרק הבא יהיה על המשחק .זה מה שהיא לבשה לאמת או חובה -http://www.polyvore.com/young/set?id=86438535אה ונראה לכן הייתי נותנת לאליראן נסיך שלי למות חס וחלילה אותו ואת מירון אני הכי אוהבת

ניורקית וערס 2 פרק 11

סוואגית סלינטור 18/09/2013 1243 צפיות 5 תגובות
הפרק הבא יהיה על המשחק .זה מה שהיא לבשה לאמת או חובה -http://www.polyvore.com/young/set?id=86438535אה ונראה לכן הייתי נותנת לאליראן נסיך שלי למות חס וחלילה אותו ואת מירון אני הכי אוהבת

אופנוע"אמר "אני לא מאמינה יודעים מי היה על האופנוע?"שאלתי "מישהו בשם נו איך קראו לו אה כן דור"אמר וברגע זה הלב שלי החסיר פעימה לא יכול להיות שדור שלי פגע באליראן הוא אמר לי שהוא נוסע לנתניה בבקשה שזה לא קורה לי בבקשה זה לא יכול להיות…נכון?
___________________________________________________________________
"איפה הוא?"שאלתי "הוא שמה אבל חכי הוא יצא ממש בסדר הברקס שלו ניתקע הוא ניסה צעק לאליראן אבל הוא לא שמע אז הוא קפץ מהאופנוע הוא הזמין אמבולנס מיד והוא גם בא לכאן אז אנחנו לא ניתבע אותי"אמר לי ליאור "אוקיי"והלכתי לאיפה שהוא הצביע וכן זה דור שלי "דור?"שאלתי אותו והוא הסתובב "אמה מה את עושה פה?"שאל אותי "אליראן הוא בן דוד שלי יותר כמו אח אבל בסדר"אמרתי וחייכתי אליו "אומייגד תקשיבי אמה נאי מצטער לא היתכוונתי נישבע לך_"אמר אבל קטעתי אותו בנשיקה "היי זה בסדר סיפרו לי מה קרה"אמרתי וליטפתי את פניו הוא חייך והתנשקנו עוד פעם "אחמ אחמ אמה באל לספר לי משהו"היסתובבתי וראיתי את אליראן "אליראן"צעקתי וחיבקתי אותו "נשמה הרגע התעוררתי קצט היתחשבות"אמר וצחק "מצטערת איך אתה מרגיש?"שאלתי אותו "קצט כואבת לי הרגל אבל בסדר ותודה גבר שקראת לאמבולנס ולא ברחת"אמר "ברור" אמר והם לצו ידיים "אה כן אליראן דור החבר שלי דור אליראן בנדוד שלי"אמרתי וצחקנו "מצוין שיש לך חבר אה ואם אתה פוגע בה אני מפרק אותך"אמר אליראן לדור "אני יזכור את זה"אמר "טוב כדאי שתחזרי יפה שלי אותי עכשיו משחררים "אמר לי אליראן "טוב נסיךשלי תרגיש טוב "אמרתי חיבקתי אותו ונתתי לו נשיקה הוא נתן לי נשקה במצח והלך "סוו איך אנחנו חוזרים?"שאל שון "במכונית שלי נשמה יש לי רישיון"אמרתי לו "על אמת?"שאל אותי "כן"אמרתי וגיחכתי הלכנו לשון ולליאור "טוב נסיכים שלי אנחנו הלכנו "אמרתי "רגע ביחד?"שאל ליאור "אה כן שכחתי לספר לכם דור חבר שלי"אמרתי להם "טוב ביי כפרה עלייך"אמר לי ליאור וחיבק אותי "ביי נסיכה"אמר לי שון וחיבק אותי גם "ביי אוהבת אתכם"אמרתי הלכנו ניכנסנו למכונית "אני יכול לינהוג?"שאל אותי "ישלך רישיון למכונית בכלל?"שאלתי אותו "כן" ענה "ומה אתה לא סומך עליי ?,שאלתי אותו "לא"ענה לי וצחק "אין בעיה"אמרתי והלכתי יותר מהר ממנו "סתם סתם יפה שלי ברור שכן פשוט הרבה זמן לא נהגתי על מכונית"אמר לי וחיבק אותי ממאחורה "טוב"אמרתי לו עלינו הגענו לפנימייה שלו "ביי אהבה שלי"אמר לי ונתן לי נשיקה שירדנו מהמכונית "ביי יפה שלי"אמרתי לו וניכנסתי לצד של הנהג ונסעתי אחרי כמה זמן הגעתי החנתי את המכונית ויצאתי הלכתי לחדר היתקלחתי עוד פעם כי הייתי בבית חולים ולבשתי את זה -http://www.polyvore.com/young/set?id=86438535 והלכתי לבנים "מה קורה נשמות?" אמרתי והיתיישבתי לידם גם הבנות היו שם "הכל טוב איך אליראן?"שאלה אותי מעיין "בסדר הוא היתעורר והלך"אמרתי וחייכיתי "מצוין" אמרה "בואי אנחנו משחקים אמת או חובה בדיוק עמדנו להתחיל"אמר אסי ופינה לי מקום לידו אז היתיישבתי.


תגובות (5)

תמשיכיייי

18/09/2013 06:20

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!! איזה מושלם דור!!!!!

18/09/2013 07:01

נושי מירון שלייי

18/09/2013 07:16

תמשיכי מהרררררר זה מושלםםםםםם

18/09/2013 13:22

תמשיכי מושלם!

18/09/2013 14:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך