היי אשמח אם תגיבו

נולדת בשבילי… פרק 6

18/09/2015 1288 צפיות אין תגובות
היי אשמח אם תגיבו

~~~ נקודת מבא לורן ~~~
באתי לצאת מהבית אך ראיתי את ליאן עומדת בפתח הכניסה לבית שלי. יצאתי מהשער והמשכתי לכת לכיוון האאודי שלי אך ידה תפסה אותי ומשכה אותי אחורה. אני רואה שאת הולכת אמרה. אבל את יודעת מה את לא תלכי לפחות לא ככה היא תפסה את ידי השמאלית ועם ידה השנייה היא משכה לי בשמלה וקרעה לי את כתפיית השמלה. העפתי את ידה ממני. אוי מסכנה מה קרה נקרעה לך השמלה?! לא נורא יש לך מספיק כסף לקנות אחת אחרת. אוףףףףףףף אני שונאת אותה!!! מפלצתתתתת חשבתי. מה יש לך נגדי?! רדי ממני אני ואת לא חברות אני גם לא רוצה להיות אחת מהחברות שלך אז תעזבי אותי בשקט! נכנסתי לבית ועליתי לחדר שלי הוצאתי שמלה בצבע בורדו שקנינו אני ואביגיל ביחד אותו דבר עם אותם נעלי הבובה ששמתי והחלפתי את התיק לצבע שחור עם אבזם זהב. יצאתי למכונית שלי ונסעתי לבית של אביגיל.
היא נשענה על השער שלה עצרתי את הרכב. היא עלתה והמשכתי לנסוע. קרה משהו חיכיתי לך כמעט שעה בחוץ ואת גם לא עונה לטלפון. הוצאתי את הטלפון מהתיק וראיתי חמש עשרה שיות שלא נענו ממנה. מצטערת שכחתי להודיע לך שאני מתעכבת אמרתי והגברתי את המוסיקה מנסה להירגע מהעצבים והכעס שהיו לי על ליאן. היא הנמיכה את המוסיקה מה קרה? למה את עצבנית? שאלה את לא מבינה איזה קטע היה לי שבאתי לצאת מהבית. נוו ספרי אני במתח אמרה. וסיפרתי לה. אני בהלם!!! אמרה אביגיל לא הבינה מאיפה זה בא עכשיו. הגענו למרינה ירדתי מהרכב והיא גם. לפחות לבשת את השמלה שקנינו שנינו אמרה וחייכה אליי. אומיגאד שפיצית (ככה אני ואביגיל קוראות אחת לשנייה) לבשנו את אותה השמלה חייכתי אליה. סוף סוף שמת לב היא אמרה וצחקנו. נכנסנו לבת קפה ישבנו וחיכינו למלצר. הזמנתי אייס קפה עם גלידה ואביגיל הזמינה שוקו חם היא מתה על זה. טוב את מוכנה להסביר לי מה היה בשיחה עם אליאור אמרתי. היא סיפרה לי הכל! גם על הסרט שה ראו ביחד. אומיגאד שפיצית אני ממש שמחה בשבילך אמרתי וחייכנו שנינו סיימנו את האייס קפה ונכנסנו לקניון עשינו קניות של בגדים נעליים תיקים איפור מה שאנחנו לא רוצות ונסענו חזרה לבית . הורדתי את אביגיל והמשכתי לבית.
השעה כבר עשר וחצי נכנסתי לחדר הוצאתי פיג'מה מהארון ונכנסתי למקלחת. יצאתי מהמקלחת הכנתי מערכת ושיעורי בית הוצאתי בגדים לבוקר והנחתי על שידת האיפור שלי חיברתי את הטלפון למטען ועליתי למיטה ראיתי טלוויזיה שמתי על טיימר ונרדמתי תוך כדי. השעון מעורר שלי צלצל כיביתי אותו ונמנמתי במיטה עוד איזה עשר דקות. הסתכלתי בשעון וראיתי שהשעה שש וחצי צחצחתי שיניים החלפתי לבגדי ספורט והייתי בחדר כושר שבביתי חצי שעה. נכנסתי למקלחת התלבשתי התארגנתי התאפרתי לקחתי את התיק של הבית ספר שלחתי לאביגיל הודעה שאני בדרך לאסוף את גיא ואותה והיא אמרה שאליאור מקפיץ אותה היום. ממש שמחתי בשבילה שהמצב בניהם הסתדר אספתי את גיא ונסענו לבית ספר. אביגיל חיכתה לנו בשער חיבקתי אותה נכנסנו עם גיא למבואה הוא עלה לכיתה שלו ואנחנו לכיתה שלנו. נכנסנו לכיתה וראינו את ליאן ונטלי ועוד כמה בנות מהכיתה יושבות בשולחן שליד השולחן שלנו . התיישבנו בשולחן והתחלנו לדבר אך ליאן קטעה את השיחה שלנו. אוי ממש כואב לנו לראות אתכן יושבות לבד בשולחן אתן רוצות להצטרף אמרה ליאן בקול צפצפני. לא עניתי וראיתי את אביגיל מתעצבת על ליאן. עכשיו תעופי להו מהשולחן אמרה אביגיל וליאן גלגלה לנו עיניים והתיישבה עם כל הבנות והן צחקו. אל תתייחסי אליה ועל תראי לה שאת מתעצבנת מזה אל תתני לה את התענוג הזה. אני לא מבינה איך אחי יכול להיות ידיד של … הדבר הזה אמרה. זה לא משנה זה בעיה שלו לי ולך טוב עם גיא טוב לנו בלי הדבר הזה וזה מה שצריך להיות חשוב אמרתי ואז נשמע הצלצול כולם התיישבו במקומות והמורה להיסטוריה נכנסה. זה השבוע הראשון לבית ספר ככה שכל מורה חדשה שנכנסת אומרת את החוקים מה מותר מה אסור מה צריך להביא הקיצר זה לא חשוב אז אפשר היה לא להקשיב לה. כל השיעור אני ואביגיל צחקנו וראינו את ליאן מתעצבנת מהצד. הצלצול להפסקה התנגן ואני ואביגיל הלכנו לכיתה של גיא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך