אני מאוהבתתתתתתתתת בכם!!!!!!! אם תגיבו לי עכשיו אני יעלה עוד פרק עכשיו :)::):):):) תרשמו את הדעות שלכם על הסיפור, אתם נותנים לי חשק להמשיך לכתוב!! :*

מתי היא תשים לב.. פרק 17 חלק א'

09/05/2013 2385 צפיות 8 תגובות
אני מאוהבתתתתתתתתת בכם!!!!!!! אם תגיבו לי עכשיו אני יעלה עוד פרק עכשיו :)::):):):) תרשמו את הדעות שלכם על הסיפור, אתם נותנים לי חשק להמשיך לכתוב!! :*

נקודת מבט הדר-
התעוררתי לרעש דפיקות בדלת, שיט אסור שידעו שאני כאן, תומר הוא המפקד שלי אסור לי להיות בחדר שלו, מה אני עושה? "תומר תומר קום, דופקים בדלת" אמרתי בלחץ לתומר, תומר לא התעורר "תומר!" אמרתי בלחש והזזתי אותו עם ידי, "מציקה תני לישון" אמר וכיסה את ראשו עם השמיכה, "תומר יעיפו אותי מכאן!!" אמרתי ותומר שם לב שדופקים בדלת, הוא התעורר וקם מהר לדלת ופתח את הדלת טיפה, מה ששמעתי זה "טוב אני בא" אמר תומר במהירות וסגר את הדלת, "בא לאן?" שאלתי והתיישבתי על המיטה, "הקפצה בבסיס באים לפה מהבסיס השני" אמר תומר, "אז אתה הולך?" שאלתי והסתכלתי עליו במבט לא מובן, "אני חייב, בואי יש שינויים בכל החדרים כאן כי צריך לארגן למתארחים מקום לישון" אמר והחזיק בכף ידי, קמתי מהמיטה וכף ידי היתה בתוך כף ידו,יצאנו מהחדר וכולם כבר היו בחוץ, הלכתי ליד כולם ועשו לנו שיחה, תומר קרץ לי ועמד ליד מאיה וליד המג"ד (מפקד גדוד) בצד עמדו 30 חיילים בנים, הסתכלנו עליהם עם הנשקים הכבדים והגדולים והגוף השרירי שלהם, חשבתי שלאף אחד אין גוף שרירי כמו של תומר אבל הנה להם יש, מאיה התחילה לדבר ואמרה "בגלל ההקפצה אנחנו משנים חדרים, זה רק לזמן הקרוב, אני מכניסה לכל חדר לפחות 2 חיילים , תקבלו אותם יפה ותייצגו אותנו בדרך הכי טובה שאפשר, תשארו דרוכים לעוד הקפצה, שיהיה לנו יום שקט ורגוע.." אמרה מאיה, הסתכלתי על אווה ואווה חיכה חיוך שובב ואמרה לי בלחש "אז 2 חיילים בשבילי?מתאים לי.. אדיר יתפוצץ מקנאה" אמרה אווה וצחקה
"למה רק לך?" שאלתי וחייכתי אליה, "כי את תפוסה, תפוסה חזק" אמרה וקרצה, קמנו ומאיה ציוותה לנו 2 חיילים אני חייבת לציין חתיכים!!!, "היי, אני הדר וזאת אווה" אמרתי והצגתי אותנו, "אני יותם וזה עודד" אמר חייל אחד, חייכנו אליהם והכנסנו אותם לחדר "ואו.. רואים שזה חדר של בנות" אמר יותם וצחק, היה לו שיער בלונדיני קצוץ עיניים ירוקות ושפתיים קטנות יפות, "למה?" שאלה אווה והכניסה את כל הבגדים שלה לארון, "כי הוא כזה מסודר ומעוצב" אמר וצחק, מאיה נכנסה לחדר ואמרה "איך האורחים שלנו?מסתדרים בחדר?" עודד חייך ואמר "סידרת לנו בית מלון" וצחק, "בית מלון 5 כוכבים לדייק" אמרתי וצחקתי, עודד הסתכל עליי וצחק, הוא היה גבוה והיה לו שיער חום דבש קצוץ עיניים חומות נוצצות ותווי פנים גבריים, "סידרת לנו אחלה חבר'ה" אמר יותם וצחק, "בקשר לזה.." אמרה והסתכלנו עליה במבט לא מובן, "אווה את בחדר 4 עם כל הבנות והדר את בינתיים גם תהיי בחדר 4 נסדר לך שמה מיטה ואם יהיו שינויים ונמצא לך חדר אחר אני אבוא להודיע לך" אמרה מאיה ויצאה מהחדר, "תהנו בחדר שלנו" אמרתי ויצאתי מהחדר למועדון וישבתי שם בספה וראיתי טלוויזיה, "את באה לכאן לבד הרבה?" שאל מישהו והסתובבתי אליו, גיחכתי לעצמי ואמרתי "אתה מוזמן" ופיניתי מקום בספה, "אני ליאור, ואת?" שאל, "הדר" אמרתי והסתכלתי על הטלוויזיה, הבסיס נהיה מוקף בחתיכים, נכנסו למועדון עוד אנשים, כבר לא היה שקט כ"כ, "יש ארוחת ערב אתם באים?" שאלה מעיין, וכל הבנים כבר יצאו, מעיין ואני יצאנו ביחד ויצא לנו לדבר, בזמן האחרון לא יצא לנו לדבר, "הבסיס נהיה נטו חתיכים" אמרה וחייכה חיוך שובב, "את מוזמנת לחדר הקודם שלי יש שמה חדר בנים" וצחקתי, "אם אבי ידע שאני ככה מדברת הוא ישים לי רסן לפה שאני לא ידבר" אמרה וצחקה, אבי זה חבר שלה לפי מה שהיא סיפרה, הוא בגיל שלנו רק בבסיס אחר, נכנסנו לחדר אוכל ואכלנו, תומר סימן לי לצאת בלי שאף אחד יראה, יצאתי אחריו והלכנו לפינת עישון, הוא הוציא סיגריה ועישן, התיישבתי לידו והסתכלתי עליו, הוא הסתכל והוציא את העשן של הסיגריה לצד השני, ישבנו ככה בלי לדבר 5 דקות, "עם מי את בחדר?" שאל , "אני אווה ועוד 4 חתיכים" אמרתי ותומר הסתכל עליי במבט מוזר ומלמל לעצמו "מאיה!" , "ידעתי שאתה קשור לזה!!" אמרתי וצחקתי מעט, "קשור למה?" שאל ועשה את עצמו תמים, "שאני בחדר 4 וגם זה בספק" אמרתי וצחקתי, "אני לא קשור לזה, אבל אני יכול להיות חבר נחמד ולהציע לך לחלוק איתי את החדר" אמר וחייך חיוך מרוצה, "אני אסתפק במזרון בחדר 4" אמרתי וחייכתי אליו, "ואם לא בא לי?" שאל וכיבה את הסיגריה, "מה לא בא לך?וחוץ מזה לא שמו לך מישהו בחדר?" שאלתי ותומר הסתכל עליי ומלמל לעצמו "שיט", צחקתי ותומר אמר "את לא ישנה על מזרון, וחוץ מזה מי שאיתי בחדר הוא ישן בסלון" אמר והסיט קצוות שיער שנחת על פניי אל מאחורי האוזן, האיפון של תומר צלצל שנייה לפני ששפתיו נגעו בשפתיי, "הלו?טוב אני בא" אמר תומר בשיחה, "מתי יהיה לנו זמן רק לנו?" שאלתי בלחש וקיוויתי שהוא לא ישמע, "יש מסדר ערב תלכי תתקלחי ונדבר בערב?" שאל, הנהנתי בראשי והלכתי לחדר שלי הרגיל, נעלתי את הדלת והתקלחתי, נראה לי ייבשתי בחוץ את הבנים, התלבשתי בטרנינג ויצאתי מהחדר, הבנים עשו 'מפגש חברתי' מחוץ לחדר, "החדר שלכם" אמרתי וצחקתי, כולם חייכו ונכנסו לחדר, עודד קרא לי "הדר?" הנהנתי בראשי והוא אמר "אני אראה אותך בערב?" חייכתי אליו והתקדמתי אל המגורים לכיוון של החדר של תומר, עודד צעק לי מרחוק "חדר 4 אמרת?" הנהנתי בראשי והמשכתי לחדר של תומר, דפקתי בדלת ותומר פתח את הדלת והכניס אותי מהר לחדר וסגר את הדלת, הוא תפס בפניי והצמיד אותי לדלת והרגשתי את הדלת בגבי, פניו של תומר התקרבו אל פניי, מצחו הוצמד למצחי, "אני התגעגעתי אלייך" אמר וחכך את אפו באפי ולאט לאט שפתיו נגעו בשפתיי, עיניי נעצמו ושפתיו ליטפו את שפתי בנעימות ברכות, באהבה.. עד שהשותף החדש של תומר החליט לדפוק בדלת, "אחי תפתח" אמר קול גברי, בעיקרון אנחנו לא מסתירים את הקשר אבל כשהינו ביחד כולם חשבו שיש לי כאן פרוטקציה, לא רציתי את היחס הזה, אבל זה לא נכון, עכשיו רק החברים שלי והחברים של תומר יודעים, אבל אני יודעת שהיחס שלו בתור המפקד שלי לא השתנה, התנתקתי מנשיקתו של תומר והתיישבתי במיטתו, השותף של תומר נכנס לחדר ואמר "הי.. אני דור" אמר וחייך אליי, "אני הדר" אמרתי וחייכתי אליו בחזרה, "אני במקלחת" אמר דור ונכנס למקלחת, תומר התיישב לידי במיטה ונגע באפי אם ידו וסתם את אפי, "עכשיו יש לי קול מצחיק" אמרתי , תומר צחק והוריד את ידו מאפי וקירב את שפתיו אל שפתיי, ידיו החזיקו במותני, הוא נישק אותי נשיקות רכות וקטנות וגופי הלך אחורה ונשען על המיטה וגופו נשען על גופי, גופו עלה מעל גופי, לשונו החליקה לתוך פי, העברתי את ידיי על בטנו השרירית שהיתה חבויה בתוך המדים הירוקים, ידיי הקטנות עלו במעלה בטנו עד שהגיעו אל צווארו, ידיי טיילו בתוך שיערו הנעים, הנשיקה הפכה ללוהטת ונעימה, כיפית שובבה, "אחמ אחמ" שמענו שיעול מזויף ותומר קם מעליי והובכתי, הרגשתי את פניי מאדימות מרוב בושה, ראיתי את דור מחייך חיוך מבוייש ואמר "אני בחוץ תהנו לכם", הסתכלתי על תומר שצחק ואמר "אחי תהנה גם אתה עם מאיה מה אתה חושב שהפרוטקציה שאתה בחדר שלי זה לא בגללה?" אמר וקרץ לו, מה פספסתי כאן, דור יצא מהחדר ותומר העביר את ידו בשיערו, "מה פספסתי כאן?" שאלתי והתיישבתי מולו, "אמ.. זה דור.. חבר של מאיה" אמר תומר ונגע בפוני שלי שנח על פניי, הנהנתי בראשי וניסיתי לעכל את הפאדיחה שקרתה עכשיו.. "אה.. טוב בוא נלך" אמרתי בשקט וקמתי מהמיטה שלו, "לאן?" שאל והחזיק בידי, "לא יודעת.. רחוק מהחדר שלך.. אני לא הולכת להסתכל על הדור הזה שוב" אמרתי והרגשתי נבוכה, הרגשתי שייצגתי את עצמי כ'זונה' (סליחה על הביטוי) , "הוא לא יינשך אותך" אמר תומר וצחק, "לא מצחיק.. אתה ראית מה קרה כאן שהוא יצא מהמקלחת?" שאלתי ולא הבנתי מה המצחיק בזה, "אוי נו הדר" אמר תומר, "לא אוי נו הדר" אמרתי בכעס, "הדרי" אמר תומר ועשה פאפי פייס והתקרב אל פניי, "די תפסיק עם הפרצוף הזה!" אמרתי ותומר שם את ידיו על מותניי וקירב אותי אליו ונשק למצחי נשיקה ארוכה, "את יודעת שאני אוהב אותך ורוצה הכל לטובתך" אמר, איך הוא יודע לשבות אותי בקסם שלו!..


תגובות (8)

הורסססס

09/05/2013 11:24

הורסססס

09/05/2013 11:24

תמשיכיי מהמהם אין על הסיפור הזה
אוהבת שרית

09/05/2013 11:28
LOL LOL

תמשיכייי

09/05/2013 11:37

מזכיר לי דברים מהמציאות שלי ^~^
הסיפור עצמו כתוב ומנוסח ממש יפה<3
אשמח אם תגיבי גם על הסיפורים שלי

09/05/2013 12:58

את כותבת מהמם !
אני אוהבת את הסיפור שלך, בין הסיפורים האהובים עליי !
תמשיכיייי… ❤

09/05/2013 13:11

תמשיכי

09/05/2013 13:20

תמשכי מייד !!

11/05/2013 12:51
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך