ניסיתי לפצות אתכם ולעשות פרק ארוך. נקרע לי האצבעות!!
מקווה שאהבתםםםםם ושזה לא פרק משעמם כי זה ככה נראה לי..
והבתתתת אוהסתתתת ותעלו פרקים"!
חופש נעיםםםםם
מצטערת שלא העלתי מלא זמןןן, מבטיחה לפצותתתאתכם שוב

מתי היא תשים לב .. פרק 25 ♥

02/07/2013 2370 צפיות 11 תגובות
ניסיתי לפצות אתכם ולעשות פרק ארוך. נקרע לי האצבעות!!
מקווה שאהבתםםםםם ושזה לא פרק משעמם כי זה ככה נראה לי..
והבתתתת אוהסתתתת ותעלו פרקים"!
חופש נעיםםםםם
מצטערת שלא העלתי מלא זמןןן, מבטיחה לפצותתתאתכם שוב

נקודת מבט תומר-
ישבנו ככה רבע שעה והסתכלתי על השעון, השעה כבר 6 בערב.
"סבתוש אנחנו נחזור הביתה כי כבר 6 ויש לנו נסיעה" אמרה הדר והביטה בסבתא שלה,
"טוב מתוקים, נסיעה טובה" חייכה סבתא שלה, חייכנו אליה והדר קמה מרגליי והלכנו לחדר שישנו בו, היא הרימה את כל החפצים שהיו שלנו ואני הרמתי את טימור שישנה, נפרדנו מסבתא שלה והלכנו לכיוון המכונית, הנחתי את טימור באוטו והתיישבתי במושב של הנהג, הדר התיישבה לידי והתחלנו בנסיעה.
"דרדר, את ישנה אצלי היום?" שאלתי. הדר חייכה והסתכלה עליי ואמרה "אני ישנתי אצלך אתמול, היום אתה אצלי" חייכה, הגנבתי לשפתייה נשיקה קטנה והמשכנו בנסיעה, טימור התעוררה באמצע הנסיעה ושיחקה באיפון שלה.
לאחר כמה דקות היא שאלה "תומר אתה אוהב את הדר?", הדר צחקה בשקט ואמרה "תומר לא אוהב אותי.. רק אני אוהבת אותו" אמרה הדר והסתכלה עליי במבט עצוב שמת להתחלף לפרצוף שלא יכול להפסיק לצחוק. "אבל אתם עדיין ביחד אז הוא אוהב אותך" אמרה טימור בקולה החמוד, "אני אוהב אותה היא סתם מדברת שטויות" אמרתי בחיוך והנחתי את ידי על הירך של הדר הקרובה אליי. "יש לי פיפי הדר" אמרה טימור בקול חמוד, היינו קרובים לתחנת דלק אז עצרנו שם. הדר הלכה עם טימור ואני הלכתי לקנות לי ולהדר נס קפה ולטימור קניתי גלידה.
הן חזרו כשטימור מושכת בידה של הדר ומזרזת אותה לרוץ לאוטו. חייכתי חיוך קטן והדר נכנסה למכונית וטימור מאחורה, "תודה" אמרה טימור בחיוך ואכלה מהגלידה.
הגענו לבית של אמא של הדר וירדנו מהאוטו, טימור נכנסה להתקלח ואני והדר חיכינו לה בחדר.

נקודת מבט הדר-
בזמן שישבנו בחדר הסגור של טימור סיפרתי לתומר,
"כשהייתי עם טימור בשירותים אז היא אמרה לי שההורים שלה לא אוהבים אותה, שהם עזבו אותה בפנימייה מגיל קטן והיא לא זוכרת בכלל את ההורים שלה" אמרתי והרגשתי עצובה.. תומר חיבק אותי ולא עזב, "עכשיו יהיה לה חיים טובים יותר" אמר, "אני מקווה, אבל לא יודעת.. עצוב לי" אמרתי ותומר ליטף את ראשי ואמר "ברור שיהיה לך עצוב.. זה טבעי.. אבל הנה.. את אחותה הגדולה מעכשיו" אמר ורכן לעברי נשיקה קצרה. התנתקתי מהנשיקה כשטימור נכנסה לחדר לבושה בפיג'מה ורודה של הלו קיטי, שיערה היה מפוזר על גבה, היא התיישבה במיטה שלה וראתה טלוויזיה. "את רוצה לאכול?" שאלתי והיא ענתה בקול המתוק שלה "אמא רותי אמרה שעוד מעט היא תקום להכין אוכל" אמרה, "אז אני אכין" אמרתי.
קמנו מהמיטה והושבתי את טימור על השיש והתחלנו להכין.
"יפות קטנות, אני זז הביתה, הדר תתקשרי אליי ואני אבוא להחזיר אותך" אמר ונשק לראשי, הנהנתי בראשי והחלטתי לעשות יום כיף עד הסוף לטימור.
שבתי את הביצים בקערה ונתתי לה לערבב, היא כ"כ נהנתה, היא סיפרה לי שבחיים היא לא בישלה. החביתות היו מוכנות וחתכתי לה ירקות, שיהיה לה ולאמא. אמא לא יצאה כי אני כאן.. אז ישבתי עם טימור והיא אכלה, היא סוף סוף הלכה למיטה וישנה.
התקשרתי אל תומר שיבוא ובינתיים הלכתי לחדר של אמא.
"יש אוכל במטבח, אני הולכת" אמרתי והיא לא ענתה,
"כשתפסיקי להתנהג כמו ילדה שחושבת רק על עצמה תקראי לי.." אמרתי ויצאתי מהבית.
נכנסתי למכונית של תומר כי את שלי הוא השאיר אצלו ככה בבוקר ניסע עם המכונית שלו.
הגענו לבית וענבר ועומרי היו בחדר שלו. נכנסתי לחדר שלי ותומר אחרי.. הוצאתי בגדים והבאתי לאמבטיה. התקלחתי שטפתי מעליי את כל היום הזה ויצאתי לבושה לחדר.
"אני אוהבת אותך" אמרתי והתיישבתי ליד תומר, הוא חייך ורכן אל עברי נשיקה ארוכה. "אני אוהב אותך יותר" אמר וליטף את שיערי הרטוב. לבשתי עליי שורט של פיג'מה קצרה וחולצת טריקו שחורה.
"תומר תשיר לי" אמרתי והתיישבתי מול פניו, הנחתי את ידי על יריכו, הוא לבש מכנס אדידס קצר לגופו, הוא היה עם חולצת טריקו שחורה, תואם לשלי, יש לנו אותה חולצה. הוא הניד בראשו לשלילה ונשען על הכריות נוצה הנעימות, הוא הדליק מהשלט של yes את הטלוויזיה והתעלם מבקשתי. "תומר, תומר, תומר, תומר!" חפרתי לו והוא הניד בראשו לשלילה ואמר "תשירי את.. בשביל מה יש לך קול יפה?" שאל, "בשביל מה יש לי חבר עם קול יפה?" החזרתי באותו מטבע, "אני מתבייש, אני לא שר בציבור" אמר והסיט את הפוני השחור שלי לצד. "אתה לא" אמרתי ותומר החליט להתעקש והתחלנו לחפור אחד לשני "אני כן" אמר, "אתה לא" אמרתי , "אני כן" אמר.
"טוב טוב.. אתה כן דביל" צחקתי צחוק קטן, הוא ניסה לתפוס אותי אבל אני כבר קמתי מהמיטה, רצתי אל הסלון ותומר אחריי, עמדתי על הספה מנסה לברוח מתומר, ענבר ועומרי ישבו בספה השנייה וצחקו כשראו אותי ואת תומר רבים. "אתה יודע שאני אוהבת אותך הכי בעולם" התחנפתי ותומר הניד את ראשו לשלילה וניסה לתפוס אותי, "אז חכה אם אתה כבר תופס אותי, אז תתפוס אותי בדרך יצירתית" אמרתי, "נסי אותי" אמר. "אתה תופס אותי?" אמרתי והוא הנהן, הוא עמד ליד הספה וקפצתי עליו קפיצה קלה, רגליי נכרכו סביב מותניו וידיי החזיקו בצווארו, שיערי עף בתנופה על גבי, תומר החזיק בגבי התחתון והסתובב בזמן שאני עליו, הוא עצר ונישק אותי נשיקה ארוכה, שפתיו הממכרות נצמדו אל שפתיי והתחילו לנשק, שפתיו ליטפו את שפתיי בנעימות ולשונו נגעה בשפתיי מעט, הוא רצה להעמיק את הנשיקה אבל לא אפשרתי לו.. סגרתי את פי והוא צחק והמשיך לנשק, הוא משך עם שיניו את שפתי התחתונה בנעימות וברכות ופי נפתח מעט , הוא לא בזבז שניה ולשונו מצאה את מקומה בפי, הוא התהלך והרגשתי את עצמי יושבת על משנו קר, התיישבתי על השיש הקריר ולא התייחסתי לכל השריקות והצחקוקים מצד עומרי וענבר. ידיו החזיקו במותניי והרימו מעט את חולצתי, ידיו נגעו במותני החשופות והעבירו בי צמרמורת קטנה. הנחתי את ידיי על החזה השרירי שלו ומשכתי אותו מחולצתו אל כיווני, שלא יעזוב לעולם. כרכתי את רגליי סביב מותניו מונעת ממנו לזוז, מרגישה את הכאב הנעים הזה שבבטני, את הפרפרים והזרמים שנשלחים בגופי.
"כנראה הדר ותומר לא יהיו רעבים היום" אמרה ענבר. צחקתי והתנתקתי מתומר.
"גם אנחנו אוהבים אתכם" אמרתי בחיוך והאיפון שלי השמיע רעש.
גם האיפון של תומר,
גם האיפון של ענבר
וגם האיפון של עומרי.. אוקיי מוזר…
פתחתי את האיפון וראיתי התראה מהפייסבוק, ומהאינסטגרם.
אוי לא………
"תמחק את זה!" אני ותומר צעקנו בו זמנית.
"לא ולא.." אמר עומרי וחייך חיוך מנצח
"איך לא ראיתי את זה לפניי? קיוט קאפלס" אמר עומרי, זוג חמוד.. מעניין לי גם.. שימחק!
הסתכלתי על הסרטון והוא התחיל מהרגע שתומר רדף אחריי ונגמר ברגע שענברי אמרה שלא נהיה רעבים.. יופי באמת.. ועוד תייגה אותנו..
היו מלא לייקים ותגובות בפייסבוק ובאינסטגרם זה כבר היה יותר לייקים ותגובות מאנשים מחו'ל.. אינסטגרם מה עשית לי עם הסרטונים שאפשר להעלות..
אין בעיה ענבר ועומרי.. אין בעיה…

נקודת מבט ענבר-
ואו.. הסרטון שבר שיאים… מלא לייקים !!
1,012 לייקים! זה אמיתי? וכל זה בשעתיים! ומלא תגובות מחו'ל ומהארץ, הרשתות החברתיות האלה הן יכולות להיות מועילות ויכולות להיות סכנה..
תומר והדר ישבו וראו טלוויזיה בזמן שאני ועומרי הכנו אוכל.
הדר ישבה וקראה ספר ותומר ישב מול הלפטופ. מידי פעם תומר הביט הסתכל בספר עם תומר, והדר הסתכלה מידי פעם בלפטופ וחרבשה לתומר דברים במקלדת.
עלה על פניי חיוך, עומרי טיגן בצל ואני עמדתי מאחוריו וחיבקתי אותו. חיבקתי אותו ממותניו ואת ראשי הנחתי על גבו החשוף, הריח הממכר הזה שלו. הבטתי בהדר ובתומר שהיו מאושרים. הם לא לקחו את הסרטון קשה.. זה טיפה מוזר..
אני חתכתי תפוחי אדמה והכנתי תפוח אדמה מוקרם, אני חולה על זה!
תומר הכין ספגטי ברוטב שמנת פטריות. יאו אני דובה!!
אכלנו ארוחת ערב ואחרי זה פרשנו לסלון, ישבנו ראינו טלוויזיה ופרשנו למיטה. לישון!
"לילה טוב, תישנו טוב" אמרה הדר בחיוך וקראה מהספר שלה.
"לילה טוב" אמרתי ונכנסתי לחדר של עומרי, הוא נכנס להתקלח ואני כבר ישבתי במיטה עם המחשב נייד, אני התקלחתי כבר בצהריים.
עומרי יצא מהמקלחת והביא איתו גל של ניחוח נעים, המזגן פעל על קירור, החדר היה קר ודרש ממני להתכסות בשמיכה. עומרי היה לבוש במכנס קצר של נייק, הילד הזה.. אני משוגעת עליו.
הוא העביר את ידו בשיערו הפרוע והריחני וחשף את שרירי גבו. יש לו שיער קצר אבל לא קצוץ..
"מי אוהב אותך יותר ממני? ומי שמח על זה שאת כבר לא בצבא ועכשיו כולך לרשותי" אמר עומרי והתקדם אליי, "אני לא חושב שאני יכול לתאר לך עד כמה אני אוהב אותך" אמר עומרי והתקרב אליי יותר. הוא כבר התיישב במיטה מולי, הוא הרים את ידו השרירית וליטף את פניי, הליטוף המשחרר והממכר שלו.. הוא העביר את ידו בשיערי והסיט קבוצת שיער טורדנית הנוחתת תמיד על עיניי אל מאחורי האוזן, הוא העביר את ידו מאוזני אל הלחי שלי וליטף את האזור שבו אני תמיד שמה סומק, רק שעכשיו הסומק שלי טבעי, מהריגוש הזה שהוא מולי, כל כך קרוב אליי ובוחן אותי.. לא יכולתי להמשיך להסתכל בעיניו, פחדתי מהמבט הבודק שחודר לי לנשמה, לתוך הגוף ויוצא. הורדתי את עיניי והבטתי במשהו אחר, הוא התקרב והרגשתי את נשימותיו על שפתיי, "תסתכלי לי בעיניים" אמר בקול הרך והגברי שלו. "א-אני לא יכולה" אמרתי בגמגום והמשכתי להביט בכל מקום רק לא בעיניים שלו. "למה?" שאל בלחש וליטף את לחיי וירד בקו אלכסון אל עבר השפתיים, הוא העהיר את אגודלו על שפתי התחתונה ופתח אותה מעט, הוא הבריש עם אגודלו באיטיות ובנעימות את שפתי התחתונה, רעד עבר בכל גופי, צמרמורת.. "למה?" שאל שוב בלחש וניסה למצוא את מבטי, אך התנגדתי. "אתה יותר מידי קרוב אליי" מלמלתי בשקט. העלתי את מבטי אל עיניו והבנתי ממה חששתי, בלעתי את רוקי ושוב פניו כ"כ קרובות אליי והוא לא מנשק.. רק בוחן.. גורם לי לריגוש לא מובן, גורם לי להרגיש כמה אני יפה בעיניו. אבל כל התהליך של ה'לבחון' משגע אותי. "את יפה.. את יודעת את זה.. אני אוהב אותך יותר מכל דבר אחר.. אל תחששי מלהסתכל לי בעיניים" אמר והעביר את אגודלו שנגע בשפתיי אל מתחת לסנטרי תומך בסנטרי, הנהנתי בראשי והרגשתי את כף ידו של עומרי עוברת על צווארי ויורדת באיטיות ביורד צווארי אל עבר הכתף שלי ומהכתף אל עבר הזרוע שלי, עד שמגיעה אל כף ידי, מבטי לא התנתק ממבטו, יכולתי לדעת איזה מבט יש לי עכשיו..
בטח העיניים הירוקות שלי מביטות בעומרי ונוצצות כמו תמיד, כמו כל פעם שאני נמצאת איתו במצב אינטימי ומביך.
רגע של אושר, רגע של שמחה, רגע של עצב, רגע של בלבול, רגע של שלווה.. הרבה..
שפתיו התקרבו אליי ונישקו אותי, נשיקה עדינה.. שפתיו ליטפו את שפתיי והפעם לא מיהרנו להעמיק את הנשיקה כמו תמיד. שפתיו חקרו את שפתיי, כאילו זאת הפעם הראשונה שהן נפגשו.
שפתיו נישקו את שפתיי נשיקות קטנות ומתוקות, הוא מילא כל פינה ופינה בשפתיי בנשיקות. עיניי לא נעצמו, הן הביטו בעיניו של עומרי שנעצמו, מתענגות על כל מגע ומגע, ידו השניה של עומרי הונחה על מותניי, מקרבת אותי אליו, גופינו היו רחוקים אחד מהשני.
פתחתי מעט את פי כשהרגשתי שלשונו מבקשת אישור להיכנס, אפשרתי ללשונו להיכנס ולשונו חקרה כל חלק וחלק בפי, עצמתי את עיניי והתמסרתי לנשיקה המלאת תשוקה וריגוש, זרמים מילאו את בטני שהיתה מלאה מהאוכל.
הנחתי את ידי השניה שהיתה פנויה על עורפו של עומרי, לחצתי את ידי אל ידו של עומרי ומתקדמת אליו, עולה עליו מעט, גופו נשכב אחורנית וגופי נשכב על גופו. עדיין ידי היתה בתוך ידו, הרגשתי תחושה שונה, אני כאן איתך כאן שלך.. לרגע שוכחים מכל המריבות..
מתמסרת אליו נפשית ופיזית.
"את רוצה להמשיך?" שאל בלחש והתנתק מהנשיקה. אתמול ועד היום בצהריים לא הרגשתי טוב, כי סיימתי אתמול מחזור והכאבים המשיכו ולא הפסיקו.
הנהנתי בראשי וחזרתי לנשק אותי ברכות, הלשון החמימה הזאת עטפה את פי ושפתיו
סגרו על שפתיי, מעכשיו אני שלו והוא שלי.
ידו הרימה את חולצתי, אבל רק עם יד אחת כי הוא לא רצה לנתק את החיבור שבין שתי ידינו. התיישבתי על מותניו והרמתי את חולצתי, הנחתי את החולצה בצד והחזרתי את ידי אל עומרי, הרמתי באיטיות את חולצת הטריקו שלו והנחתי בצד, החזרתי את ידי אל ידו והמשכנו להתנשק ברכות, הוא הפך אותי בעדינות ועלה מעליי בזהירות, הוא נישק את שפתיי ועבר אל אוזני והעביר בי שובל של נשיקות חמות ומצמררות, הוא נשך את תנוך אוזניי ועבר אל צווארי, הרגשתי כמו עקצוצים בכל גופי, הריגוש משתלט עליי..
כל הזמן הזה היד שלו היתה בתוך ידי, התענגתי על כל מגע ליטוף, אנחה, נשימה, נשיקה, הכל.
הוא הביט בי וחייך, חייכתי אליו חיוך קטן ועצמתי את עיניי נושמת נשימות כבדות. ידו עשתה את הדרך אל מכנסי והרגשתי איך המכנסיים מופשלים ממני, וכך מכנסיו. הוא ליטף את פניי בידו והחזיק את ידי.
העברנו את הלילה הכי משמעותי שהיה בחיים שלי בחיק של אחד של השניה.
נשכבנו במיטה אחד ליד השני, השמיכה מכסה את גופנו שהיה כבר לבוש בפיג'מה. הנחתי את ראשי על החזה השרירי שלו, ידי מונחת בתוך כף ידו. ידו השניה מונחת על כתפי מלטף את כתפי הלוך ושוב. הסנפתי את הריח של עומרי, הריח הממכר של גופו. החזה שלו היה חשוף כנגד עיניי.
"מאמי" אמר עומרי בלחש, הרמתי את מבטי אליו ומסתכלת, הוא חייך ונשק לשפתיי, "את יודעת כמה אני אוהב אותך, אני רק רוצה שתדעי שלא משנה כמה נריב אני עדיין אוהב אותך" אמר ונשק לראשי, זה היה חשוב לי לשמוע את זה.. כי אתמול לא רק הכאבים של המחזור היו סיבה לזה שלא היה לי כוח לכלום.. גם עומרי קשור.. רבנו על אישה משהו ולא דיברנו, עד היום בבוקר. אפילו תכננתי לחזור לבית שלי, לדירה שלי.. רק לא לישון איתו ביחד.. ישנתי בחדר של הדר ולא דיברנו, אפילו אני לא זוכרת על מה רבנו… אבל עומרי הוא הגבר שלי.. הוא קם בבוקר והפתיע אותי בארוחת בוקר וחזרנו לדבר. הדר אומרת שריבים רק מחזק את הקשר בין אנשים. אני עכשיו מבינה שזה נכון, כשאתה רב עם בן אדם שקשור אלייך ואתה אוהב אותו אז אחרי הריב תאהב אותו עוד יותר.
"אני אוהבת אותך ואני מצטערת על אתמול" אמרתי, "את לא צריכה להצטער על שום דבר, גם אני אשם בזה.. אני אוהב אותך" אמר, זה העלה בי חיוך.
עצמתי את עיניי והדבר היחידי שרציתי לעשות זה לישון.
אבל פקחתי את עיניי, לא רציתי שהרגע הזה ייגמר..
"תשני אהובה שלי" אמר ונשק לראשי, עצמתי את עיניי ואפילו לא הרגשתי שנרדמתי.

נקודת מבט עומרי-
הבטתי בה, הבטתי באהובה שלי ישנה, שהראש שלה עליי, הידיים שלנו אחת בשניה, מסרבות לעזוב ולהיפרד.
נשקתי לראשה והבטתי בטלוויזיה, לאט נרדמתי ושקעתי בשינה כשידי נחה על כתפה של ענבר וראשי מונח מעל ראשה, ויד ימין שלי ויד שמאל שלה משולבות אחת בשניה.
מה שטוב בדירה הזאת, זה גם המיקום שלה שקרוב למרכז העיר, השקט שיש בבניין, הקירות האטומים שלא שומעים את הדיירים האחרים.
התעוררתי בבוקר לשירים מהטלוויזיה מmtv, ככה כל בוקר הטלוויזיה נדלקת בשעה 7 עם שירים. ככה אנחנו קמים ומצארגנים לסידורים שלנו.
היום השיר שהתעוררנו איתו היה 'icona pop' i love it'
התמתחתי וענבר כבר התמתחה, היא ניתקה את ידה מידי וקמה למקלחת, לראות אותה על הבוקר גורם לי לאושר עילאי.. אחרי שאני רואה אותה אני בטוח בזה שיהיה בוקר טוב.
היא נכנסה למקלחת ואני אחריה, היא אספה את שיערה לגולגול רופף ושטפה פנים, היא צחצחה שיניים וגם אני עשיתי כמוה.. חוץ מהקטע של השיער. היא לקחה את האיפון שלה וצילמה אותנו מצחצחים שיניים, בסוף נישקתי את הלחי שלה נשיקה ארוכה ולכלכתי אותה עם משחה, היא צחקה וסיימה להסריט בשביל האינסטגרם. היא העלתה את הסרטון והתחלנו להתארגן, אני התלבשתי וגם היא, היא הולכת לעבוד וגם אני.
ענבר לבשה את המכנס מול המראה הענקית שבנויה על הארון וסגרה את הכפתור. היא התיידבה על המיטה והסתכלה באינסטגרם, אני בינתיים עציבתי את שיערי מול המראה,
"תראה מה הם העלו" אמרה ענבר וסתמה את פיה עם ידה.
הסתכלתי וראיתי שהדר העלתה תמונה לאינסטגרם שלה, אותי ואת ענבר ישנים מחובקים.
היא כתבה למטה 'this is love, this is love!' ותייגה אותנו.
הגנבתי נשיקה ארוכה לשפתייה של ענבר ויצאנו מהחדר, הדר ותומר היו בסלון כבר לבושים במדים.
"חיילים שלי אתם" אמרתי והדר צחקה ואמרה "מתי לי יהיו חיילים? אני תמיד ה-חיילת" אמרה בחיוך. "צעירה" "צעירה" "צעירה" אמרנו ביחד אני תומר וענבר.
צחקנו והדר אמרה "גיחי גיחי נקרעתי" ושתתה מהנס שלה.
סיימנו לשתות ויצאנו לעבודה, ענבר לעבודה שלה בראשון, אני לעבודה שלי בתל אביב ו2 החיילים נסעו לבסיס.


תגובות (11)

איזה פרק מושלםםםםםםםם ושהדר ואמא שלה ישלימוווווו
תמשיכייייייייייי

02/07/2013 13:20

יאייי אליאני איזה פרק מווושללם !
תמשיכייי דחווופ, אני מאוווהבת בארבעתם ! התאהבתי גם בתומר והדר וגם בעומר וענבר וברור שבך !!! את בין הכותבות הכי טובות באתר !
מחכה לפרק הבא ! <3
❤❤❤…Lorin

02/07/2013 13:37

זה פרק ממש ארוך, איזה כיף ^_^
-מכורה לסיפור המושלם הזה-
(אליאנוש את אחת ה-כותבות באתר הזה, כל הסיפורים שלך מדהימים ♥)

02/07/2013 13:44

אני מאוהבת בהדר ותומר הם כאלה מתוקים ביחד ! תמשיכי בהירות אני חולה על הסיפור הזה :)

02/07/2013 13:46

צעירה חיחחחחחחחח הרגת אותי

02/07/2013 14:01

מושלםםםםם!! אני מאוהבת בסיפור הזההה,סיפור ממש ממש לא משעמם!!
תמשיכיי

02/07/2013 14:02
LOL LOL

מושלםםםםםםםםםםםםםם, תמשיכי

02/07/2013 14:04

מושללםםםםםםםם

02/07/2013 14:47

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי!!!
איזה פרק יפה מאוד אהבתי מאוד מאוד מחכה להמשך
ואל תיהיה עצלנית תמשיכיייי חחח
אוהבת שרית
לילה טוב -.-

02/07/2013 15:12

מהממממם תמשיכי!!! ותעשי גם מנקות המבט של אחות של תומר!

03/07/2013 00:40

מושלםםם תמשיכי את הסיפור השנייי

03/07/2013 02:32
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך