רוצים אני אעשה נקודת מבט מאחות של תומר, נועם? ויהיה גם אהבה כזה בינה לבין מישהו.
אוהבתתתתתך הכיייי בעולםםםםם וסורי שלא העלתי כי יש לי בגרות :-(( מחר ואני מהבוקר יושבת וכוצבת בשבילכם
מקווה שאהבצם, אשמח אם תרשמו הערות *-*

מתי היא תשים לב.. פרק 21 חלק ג'

03/06/2013 2231 צפיות 7 תגובות
רוצים אני אעשה נקודת מבט מאחות של תומר, נועם? ויהיה גם אהבה כזה בינה לבין מישהו.
אוהבתתתתתך הכיייי בעולםםםםם וסורי שלא העלתי כי יש לי בגרות :-(( מחר ואני מהבוקר יושבת וכוצבת בשבילכם
מקווה שאהבצם, אשמח אם תרשמו הערות *-*

נקודת מבט תומר-
הסתכלתי על פרצופה של הדר, היא הסתכלה עליי במבט חמוד כועס. "יפה לך לכעוס" אמרתי בצחקוק קל, "לא כועסת" אמרה והפנתה את פרצופה והסתכלה על הדשא הירוק שמתפרס לשטח רב. "נושי כועסת" אמרתי בחיוך ושיחקתי בשיערה שאסוף לקוקו, "אתה עושה לי צמרמורת ד" אמרה בחיוך והזיזה את שיערה מבין אצבעותיי. "צמרמורת?" צחקתי, "אין לך במקרה אח קטן לדאוג לו?" שאלה וקמה מהכיסא, תפסתי במותניה והושבתי אותה עליי, לקחתי שאיפה אחרונה מהסיגריה וכיביתי במאפרה, הדר הסתכלה עליי מהצד וחייכה. "איך אתה מצליח בשניה להכעיס אותי ובשניה להרגיע אותי" אמרה והשעינה את גבה על בטני, "קסם" אמרתי וחיבקתי אותה ממותניה והנחתי את ראשי על הכתף הקטנה שלה, "אתה ממש צנוע" אמרה והניחה את ידיה על ידי שנכרכו סביב מותנייה. "בואי נכנס שלא תתקררי" אמרתי כשראיתי שמתחיל לרדת גשם, היא קמה מרגליי ומשכה בידי שניכנס לבפנים, קמתי מהכיסא ונכנסתי לדירה שלי איתה, משכתי בידה והצמדתי אותה אליי וגופה נצמד אליי וליבה פעם בחוזקה, היא חייכה חיוך נבוך בזמן שהיא הסתכלה בעיניי, תפסתי בפניה עם שתי ידיי וליטפתי את לחייה, הצמדתי את שפתיי אליה ונישקתי אותה ברכות, היא חייכה ולאט לאט עצמה את עיניה הכחולות ונישקה אותי בחזרה, עצמתי את עיניי באיטיות והורדתי את ידיי מלחייה והעברתי באיטיות מלחייה לצוואר לכתפיים לזרועות שלה עד שהן הגיעו אל מותנייה. היא ניתקה את שפתייה באיטיות משפתיי ופקחה את עיניה לאט עד שנגלו עליי עיניה הכחולות כמו קרח שהכו בי כל פעם שבהיתי בהם, נשאבתי אל תוך עינייה שדיברו אמת.. "אני אוהבת אותך" אמר וזה גרם לי לחייך, היא הניחה את ראשה על החזה שלי וכרכה את ידיה סביב גופי, הרמתי את ידי וחיבקתי אותה מהכתפיים ונשקתי לראשה, "אני אוהב אותך מאוד" אמרתי. היה בנינו שקט של רוגע, שקט נעים כזה, שמעתי רק את פעימות ליבי ואת פעימות ליבה..

נקודת מבט הדר-
לא רציתי להתנתק מהחיבוק.. רציתי להישאר בו, הרגשתי מוגנת.. שמעתי את פעימות ליבו ואת הגשם שמטפטף בחוץ שמלווה ברעמים וברקים.. התנתקנו מהחיבוק ותומר הלך למטבח ואני ישבתי בסלון הסתכלתי על אח של תומר שראה טלוויזיה. "אתה עוד מעט משתחרר" אמרתי לתומר והוא הנהן בראשו. "אבל אני נשאר עוד שנה שם" אמר, איך הזמן עובר מהר.. אז כשאני אשתחרר הוא בערך ישתחרר.. אבא של תומר דפק בדלת ותומר קם לפתוח, הוא הביא לו את ליאל וסגר את הדלת. "רוצה לבוא איתי ועם ליאור לקניון?" שאלתי, ליאור זה הבן של אורי. "תלכו רק שניכם, יהיה לנו את כל השבת להיות ביחד.." אמר ונשק לראשי. "אה וואלה? ולאן אתה תלך? כשאני וליאור נלך?" שאלתי, "סתם ייצא עם איזה חבר לבר כאן" אמר, "אם לא בא לך להיות איתי אז לא צריך" אמרתי ועשיתי את עצמי נעלבת, "קופה זה בטמפל בר, תבואי לשם עם ליאור" אמר, קפצתי עליו בחיבוק ואמרתי "אני מתלבשת והוא בא לקחת אותי" ונישקתי אותו נשיקה קצרה. הלכתי למקלחת ולבשתי ג'ינס שחור ומעיל ורוד עתיק ונעלי עקב רוקי שחורות. "ליאור אמר שהוא בחוץ" אמר תומר, "2 דקות" אמרתי ושמתי סומק טיפה ופיזרתי את שיערי שאסוף בקוקו וסידרתי את הפוני הזה שמציק לי בעיניים, "אז תתקשר אליי" אמרתי ונתתי לתומר נשיקה חטופה בשפתיים ובאתי לצאת. "אחורה פנה" אמר תומר והלכתי אחורה, "תעשי סיבוב" אמר עשיתי סיבוב בחשש, ואז הוא קם ונצמד אליי, הוא לחש לי באוזן "את מהממת" אמר ונשק לשפתיי, "יאלה צאי" אמר ועשיתי כדבריו.. נכנסתי למכונית ושמנו שירים על פול וליום, ליאור נהג על הג'יפ השחור שלו אל עבר הקניון. "התגעגעתי אלייך הרבה" אמרתי בזמן שנכנסנו לקניון, לא היו הרבה אנשים זה כיף.. "אני יותר" אמר ונשק לראשי. עברנו בחנויות וקניתי כמה דברים , עברו להם 3 שעות!! קיבלתי אסמס מתומר שהוא בבר עם חבר שלו והוא מחכה לי. "תומר מחכה לי בטמפל בר בוא נלך לשם ילד חוקי" אמרתי וליאור חייך ובילגן את שיערי, נסענו אל הטמפל בר והתיישבנו בבר ליד תומר וחבר שלו, שאין לי מושג מי זה.. ליאור ותומר התחבקו ותומר לא התייחס אליי, הזמנו בירות ועדן התקשרה אליי, הבת של אורי, ישבתי בין תומר לבין ליאור, תומר הניח את ידו על הירך שלי וליאור הסתכל והעיף את היד של תומר מרגליי והשתעל, חייכתי אל תומר ועניתי לאיפון שלי שצלצל, היה במסך תמונה שלי ושל אורי מיום שבת בבוקר שהיתי אצלם. "מה נשמע אורי" אמרתי
"בסדר, איפה את וליאור?" שאל. "בטמפל בר" אמרתי ולגמתי מהבירה. "עדן סיפרה לך על הצילומים?" שאל, "כן" אמרתי וניסיתי להיזכר אם זה היום.. "אז נשמה יש לכם מדידות של תלבושות, גם את חלק מהמשפחה שלנו אל תשכחי" אמר וזה העלה על פניי חיוך. "מתי המדידות?" שאלתי ואורי ענה "המעצבת בבית שלנו היא בינתיים תהיה איתנו, ותבואי את וליאור למדידות עוד שעה בערך" אמר. "סבבה" אמרתי וסיימנו לדבר. לא הסתכלתי על תומר ודיברתי רק אל ליאור, "אבא שלך רוצה שנבוא עוד שעה למדידות", ליאור שתה מהבירה ואמר "עוד שעה, לצילומים המדידות או לחתונה?" שאל, איזה חתונה?!, "לצילומים, איזה חתונה בדיוק?" , "אה נכון שכחתי לספר לך.. אח של אבא מוטי מתחתן יום ראשון, את באה אליו יום ראשון" אמר, צחקתי ואמרתי "מה?ומתי תכננת להגיד לי?" שאלתי. הוא רק צחק ולא המשיך.
יש לאורי חבר שמעצב שמלות ובגדים, אנחנו תופרים אצלם תמיד ומדגמניפ בשבילם שמלות ובגדים. "אני זז" אמר חבר של תומר, חייכתי והוא הלך, "את הולכת למדידות?" שאל תומר ושיחק בשיערי, "כן, רוצה לבוא איתי?" שאלתי וליאור התערב ואמר "כן כן שיבוא גם ככה אני יבוא מאוחר יותר" אמר ליאור. יצאנו מהבר ונסענו לבית, נסיעה קצרה ושקטה. ירדנו מהאוטו ונכנסנו לבית של אורי, כמובן קיבלו אותנו בחיבוקים ובאהבה. אחרי חצי שעה של חיבוקים וכמה אורי התלהב מתומר.. "תעלו למעלה עם עדן התופרת בחדר שלך" אמר אורי, חיבקתי אותו פעם אחרונה ואת אשתו ועליתי למעלה, אני מרגישה שהם ההורים שלי. "את לא מבינה איזה שמלה יפה הביאו לי" אמרה עדן בהתלהבות, "שמחה בשבילך מאמי, איך את מתרגשת?" שאלתי והיא הנהנה בראשה. "מאוד!" אמרה , עדן ירדה למטה ואני נכנסתי לחדר שלי עם תומר, חיבקתי את לינה התופרת, היא היחדה שמעצבת לנו שמלות. "ניקח מידות ומחר אני יביא כבר את השמלות של כולם" אמרה, הורדתי את העקבים ותומר הובך והתיישב במיטה שלי, את האמת אין לי מה להתבייש.. הוא ראה אותי ערומה כבר וזה לא שאני ערומה, אני עם תחתון וחזייה. אבל עדיין מביך.. הורדתי את המכנס את המעיל ואת החולצה ונשארתי בבגדים תחתונים, היא החלה למדוד ואמרה "אז מחר בערב התלבושת שלך תהיה מוכנה" ורשמה במחברת. התופרת יצאה מהחדר עם המחברת שלה והרמתי את המכנס ולבשתי אותו, תומר קם מהמיטה ונשק לשפתיי, הוא הניח את ידיו על מותני והלכנו עד שנשכבנו על המיטה, נשכבתי מעליו ונשקתי לשפתיו, "את מדהימה ביופייך" אמר ונשק לשפתיי שוב. "תתלבשי שלא תתקררי" אמר והעביר את ידיו על גבי שהיה ללא חולצה. "ממ.. ואם לא?" שאלתי בהתגרות ונשקתי לשפתיו בחזרה. הוא חייך ועלה עם ידיו אל סוגר החזייה וחייך, המשכתי לנשק אותו וידו עוד שניה ופתחה את הסוגר של החזייה אבל דפקו בדלת חייכתי ושמתי עליי מהר את החולצה וקמתי אל הדלת. "מאמי רדו למטה לאכול" אמר אורי, "לא, אנחנו בדיוק אבל בראשון אני מבטיחה שאני יבוא" אמרתי ואורי אמר "במוצאי שבת את כאן, ישנה אצלנו בלי ויכוח, וגם אתה מוזמן" אמר אורי. סגרתי את הדלת ושמתי עליי את המעיל. "אחח שמנה מה את עושה לי את לא יודעת" אמר תומר ושם את ידו על כתפי ויצאנו מהחדר. נפרדנו מכולם ונסענו לבית שלו. הורדתי את המעיל והתיישבתי על תומר, החדר היה מואר באופן מעומעם, רומנטי.. כרכתי את רגליי סביב גופו ונישקתי אותו, הרמתי את חולצתו באיטיות עד שנפשטה ממנו, "שובבה הדר הא?' אמר בחיוך והתנתק מהנשיקה. "לא אתה!" אמרתי והוא חייך ונישק אותי בחזרה והפעם הוא הוריד את חולצתי. קמתי מרגליו והלכתי אחורנית עד שהתיישבתי על המיטנ. "אני שובבה מצטערת" אמרתי וחייכתי חיוך מנצח, הוא קם מהספה והתקדם אל כיווני ונשכב מעליי ונישק את צווארי, אנחת הנאה יצאה מפי. "שובבה מאוד" אמר והמשיך לנשק אותי בזמן שמכנסיו יורדים מגופו, הוא נשאר עם תחתונים והפך אותנו, עכשיו אני מעליו מנשק אותו ומידי פעם נושכת את שפתיו הורדרדות מהנשיקה שלנו, "עוד נשיכה כזאת אני אנשך אותך בחזרה" אמר, המשכתי לנשק אותו והוא הפך אותנו, הוא נישק אותי שוב ופתח את כפתור מכנסיי עד שירדו מרגליי, נשארנו רק עם תחתונים ואני עם חזיה, הוא חייך והמשיך לנשק את שפתיי, נשכתי את שפתו ברכות ובנעימות הוא חייך והעמיק את הנשיקה.. הבטתי על תומר שהיה מעליי ונשק לשפתיי ובדק כל שניה אם אני חיה אם אני בסדר, "אני אוהב אותך" אמר ונשק לצווארי, אנחת הנאה שוב השתחררה מפי, השמיכה כיסתה את גופנו הערום. הסתכלתי על הריצפה ועל בגדינו התחתונים מושלכים על הריצפה.
נרדמנו מחובקים מתחת לשמיכה לאחר כמה זמן. זה היה הדבר הכי מדהים.. איכשהו כח פעם מחדש שלי איתו אני מרגישה כאילו זה הפעם הראשונה של שנינו… רגע מיוחד וקסום

נקודת מבט תומר-
התעוררתי משינה מדהימה, הינו מכוסים בשמיכת פוך, הדר צמודה אליי וראשה טמון בתוך החזה שלי, הרמתי טיפה את השמיכה והבנתי שלא דמייניתי, היא היחידה שכל פעם שלי איתה מרגיש לי כאילו זה הפעם הראשונה שלי.. נשכבתי אחורנית מסניף אל אפי את הריח של הדר, את הריח המתקתק הזה.. הצמדתי את אפי אל שיערה הרך והנעים ונשמתי.. קמתי מהמיטה בלי שהדר התעוררה והתלבשתי בתחתונים ובמכנס טרנינג וחזרתי לשכב במיטה קרוב אליה.. זרמים עוברים בגופי בכל פעם שהיא נוגעת בי.. אני מאוהב.. היא זזה הצידה טיפה והסתכלה עליי, היא שפשפה את פנייה והרימה את הפוני כלפי מעלה והוא נחת בפעם אחת על פנייה הקטנות , היא הסתכלה עליי וחייכה, היא קמה מהמיטה שהשמיכה לגופה מכסה אותה, "בואי תני לי חיבוק" אמרתי והיא חייכה חיוך ביישני ולחייה נהיו אדומות, היא הרימה את החזיה השחורה שלה מתחרה ואת התחתון השחור שלה מתחרה גם הוא ונכנסה למקלחת. שמעתי את זרם המים באמבטיה. היא יצאה אחרי הרבה הרבה זמן לבושה בג'ינס כחול וג'קט אפור שרשום עליו פול אנד בר. היא התיישבה בספה ששיערה השחור אסוף בקוקו, היא הריחה בריח נעים של ורדים… אני מכור לריח שלה…

נקודת מבט הדר-
תומר חייך ובא אל כיווני, הוא התיישב עליי, מחץ אותי טיפה, טיפה? הרבה!!
"מאמי שלי אני אוהב אותך" אמר תומר, חייכתי וחיבקתי את גופו הרחב והשרירי בידי ולא שחררתי.. "נראה לי זאת אחותך בדלת" אמרתי ותומר קם מהמיטה והלך לפתוח את הדלת, זאת אכן אחותו… הם דיברו ובסוף היא קפצה עליו בחיבוק. נושים. הסתכלתי באלבום תמונות שהיה על השידה, דפדפתי בתמונות ושקעתי בתמונות, בהתחלה זה היה תמונות של תינוקת, זאת בטח נועם אחותו, לפי העיניים המיוחדות והאף היפה. דפדפתי בין התמונות ופה בתמונה היא היתה נראת בת 5 כבר ראו שזאת קופי נועם. העברתי עוד וראיתי מגיל בערך 15.. העברתי עוד וראיתי שהדמות הולכת ומתבגרת אבל זאת לא נועם.. זאת מישהי אחרת דומה לה.. "זאת אמא שלי" אמר תומר והתיישב לידי והסתכל על התמונות. "היא היתה מאוד יפה, דומה לנועם" אמרתי והעברתי את התמונות.. היא היתה מאוד יפה.. ראיתי תמונות שלה עם תינוק, היא נראת צעירה כאן.. זה תומר בידים שלה ככה הוא אמר. "היא הולידה אותי בגיל 19 בערך" אמר בחיוך. חייכתי והעברתי עוד ועוד, הגיע התמונה האחרונה, רואים אותה עוד פעם בחדר לידה עם תינוקת בידיה וכאן התמונות מסתיימות.. "זאת התמונה האחרונה שצילמו אותה" אמר וראיתי את העצב בעיניו, "אני בטוחה שהיא יושבת לה שם למעלה ומביטה בך וגאה בך.. ואני גאה בך יותר.. אתה בן אדם מדהים.. תראה כמה אנשים אוהבים אותך וזה מסביר הכל.." אמרתי והוא חייך וחיבק אותי.. אני ממש ממש מרגישה עכשיו מחוברת אליו..


תגובות (7)

חח מצד אחד אני רוצה שתלמדי כי ככה תגיעי לאוניברסיטה, אבל מצד שני…
הבגרויות האלו לוקחות לנו סופרת מושלמת!!!!
חחחח ♥♥

03/06/2013 03:28

מהמםםם

03/06/2013 03:31

יאיייי איזה נוווושים ! <3
וכן, תעשי מנקודת מבט של נועם… ;)
תמשיכיי דחווופ ! אני מאווווווהבת בסיפורים המושלמים שלך ! ❤

03/06/2013 04:10

תמשיכי ! מושלם ! :) אני חולה על הסיפור הזה תמשייכי במהירות =)

03/06/2013 06:01

מדהיםםם!!!!!!!!!!!
-אני מאוהבת בסיפור הזה, הוא כל כך מושלם-
~בהצלחה בבגרות~

03/06/2013 06:13

מושלםםםם!!!!!!!!!!!! תמשיכיייי

03/06/2013 06:19

תמשיכייייינ.ב. בהצלחה בבגרות!!!

03/06/2013 08:00
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך