מתי היא תשים לב..הקדמה

21/04/2013 2856 צפיות 5 תגובות

"בלונדה בואי שניה" קרא לי אור , מה הוא רוצה..
"אני לא חברה שלך אז דבר אליי יפה יש לי שם קוראים לי הדר" אמרתי בכעס והלכתי לכיון ביתי
"אה הדר.. רציתי רק להגיד" אמר וקטעתי אותו
"שאתה מצטער?שהאגו שלך הרבה יותר גדול מהשכל שלך?אז ביי!" אמרתי ונכנסתי לשער של הבית וטרקתי בפנים שלו.. אף אחד לא ישחק בי..
קוראים לי הדר תלמידה ממוצעת בכיתה י' אף פעם לא היה לי חבר אני לא מבינה למה.. אני לא מספיק יפה?לא מספיק חכמה?מה אני שונה מכל הפרחות.. אני בגובה ממוצע שיער ארוך חלק בצבע שחור פחם, עיניים כחולות קקרח, שפתיים ורדרדות ופוני בובה , אני צבעתי לשיער שחור בגלל אור הכל בגללו ההצקות שלו .. אז מה אם אני לא הכי מקובלת אז מה אם אני לא הכי יפה בעולם אז מה אם אני לא כמו חברות שלך תפסיק לרדת עליי..
בלונדה בלונדה.. כל היום יודע להתיחס אליי כמו אל כלבה ואחרי בית ספר לבקש ממני לצאת איתו
הוא כיתה יב' היה לנו עבודה שילדים מכיתה י' יעשו עבודת מחקר עם ילדים כיתה יב' סיוט יצאתי איתו.. כן מאז הוא נפל עלי.. היו לו 3 חברות השנה וכל הזמן הוא היה אומר לי שהוא אוהב רק אותי וכמה אני חסרה לו ואחרי יום היתי רואה אותו עם מישהי..
עוד יום עבר לו בבית ספר, שיעבור כבר היום המגעיל הזה!!תמיד אומרים לי שאני יפה אבל אני לא חושבת ככה, הרבה סוכנויות היו מתקשרים אליי שאני אדגמן להם, דוד שלי הוא צלם הוא פרסם את התמונות שלי והביקוש עלה,זהו אני משתנה, אני לא אותה הדר.. אני אעשה מה שאני אוהבת..
התקשרתי אל הסוכנויות וביקשתי לדגמן בשבילם הזמינו אותי לעשות מבחנים והנה עבר שבוע, אני עוד 10 דקות עולה לדגמן שמלת כלה יוקרתית שיערי נשאר בצבע שחור, ועם אור אותו סיפור..
אני בלחץ התצוגה של השמלות כלה יופיע בכל מקום, מה יחשבו עלי..למה זה מעניין אותי מה יחשבו עלי.. אוף אני לא יכולה יותר!!
"הדרי את מהממת!!!!" אמרה ענת חברה שלי וצילמה אותי מלא תמונות באיפון שלה צחקתי והוריי הגיעו וכל החברים שלי ואמא אמרה "את תהיי כלה מהממת" וקראו לי לעלות לבמה, לבשתי שמלה לבנה, מחוך צמוד סטרפלס ונתחת ונהיית נפוחה, שיערי היה אסוף לצד ונעלתי נעליי עקב גבוהים
התהלכתי בתצוגה בטבעיות וכל הפלאשים הופנו אליי, הרגשתי כוככבת..
התצוגה הסתיימה והחלפתי לפחות 3 שמלות זה מעולה בשביל מתחילה כמוני, הסוכן שלי אמר שכאן אני מתחילה את הקרירה , התעוררתי בבוקר עייף וראיתי בשערי העיתון על התצוגה וראיתי אותי!!!!!! 'הדוגמנית הצעירה מאשדוד מביאה גאווה' הם מכירים אותי עכשיו, אבל הכל ישנתה כשאני אגיע לבית ספר, בשבילם אני הדר..
שמעתי לחשושים כשנכנסתי לכיתה.. מעליב מידי.. ראיתי את אור עם חברות שלו יושבים ומסתכלים עליי, המשכתי לכיתה , "הדוגמנית החדשה שלנו" אמר איזה אחד ושרק כשנכנסתי לכיתה, חיכיתי שיסתיים השיעור ואני רק יוכל לעוף לים, המקום שמרגיע אותי!!


תגובות (5)

תמשיכייייי וגם את שני הסיפורים האחרים:P

21/04/2013 08:23

מקסים מקסים מקסים
תמשיכי!!!!

21/04/2013 08:30

מהמם תמשיכי!!!!

21/04/2013 08:40

מדהים

21/04/2013 09:28

נשמעעעע מושלםםםםם תמשיכייייי דחוף !!❤❤❤

21/04/2013 10:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך