משחק מסוכן – פרק 35
דייגו נכנס אל בית הקפה, לבוש בבגדים שלקח ממרקוס. הם היו קצת מלוכלכים, אבל זה היה בגלל שמרקוס העיף אותם מעל לגדר. זו הייתה הדרך היחידה שדייגו יקבל בגדים שלא מסריחים מזיעה ומשימוש יתר.
הוא התיישב באחד השולחנות, קולט את המלצרית הבלונדינית בודקת אותו ומחייך לעצמו. עיניה סקרו אותו מלמעלה למטה, בודקות ורואות עם מי יש לה עסק.
"שלום, ברוך הבא לבית הקפה של ווסט – ווי. מה תרצה להזמין?" ניגשה אליו, חיוך מפתה לבוש על שפתיה.
"בינתיים רק מים, אני מחכה למישהי." אמר, מתעלם מהאכזבה שהתפרשה בפניה.
"גברת מיוחדת? או סתם אימא או דודה?" שאלה, עיניה מתכווצות מעט.
"חברה שלי. החלטתי להוציא אותה למקום מיוחד." ענה, מרים את עיניו אליה ומחייך מאוזן לאוזן.
"סתם כי בא לך? אין שום מאורע מיוחד?" למרות שהיא הרגישה שהיא מחטטת בחייו של לקוח, אפילו אם הוא חתיך, היא הייתה חייבת להבין אם יש לה סיכוי איתו. תמיד יש סיכוי שהוא יעזוב את החברה שלו לטובתה.
"או, הנה היא." הפטיר וקם לקראת לילי המבוישת שהתקדמה לקראתם. המלצרית העיפה לעברה מבט מלא בבוז והלכה לשרת שולחן אחר.
"היי." דייגו ניגש אליה, מחבק אותה בעדינות, נזהר לא לפגום ביופי שלה.
"מי זאת הייתה?" מלמלה בשקט, מנסה להסתיר את חוסר הביטחון שלה.
"סתם, המלצרית." אמר, מבחין בקנאה שעלתה בעיניה. לילי התיישבה בעדינות על הכסא מול דייגו, מסתכלת שוב פעם על המלצרית החטובה שהסתחררה בין הסועדים, חייכה ושלחה מחמאות. 'מעולם לא אהיה כל כך מלאה בביטחון כמוה' חשבה לעצמה, מעבירה את עיניה אל הפלא שיושב מולה. חיוך קטן עלה על פניו, עיניו החומות סקרו אותה עוד פעם ולבסוף אמר: "את נראית נהדר."
"תודה. גם אתה." אמרה בנימוס מרוחק.
"איך היה עם מגי?"
"בסדר. מצחיק." הפטירה ופתחה את התפריט, מסתירה את פניה הסמוקות.
"את בסדר, לילי? קרה משהו?" שאל, מסתכל עליה פעם אחר פעם, מחפש משהו יוצא דופן.
"אני בסדר. הכול מעולה."
"בטוחה?"
"כן, דייגו. אני בסדר. לא צריך לדאוג."
"יש סיבה לדאגה שלי. אני לא דואג סתם."
"דייגו, אני בסדר גמור. אני שמחה, מאושרת, מחייכת." לילי חייכה חצי חיוך מזויף, אך עיניה הכחולות גילו לו שמשהו… קרה.
"אוקיי. את רוצה להזמין?"
"אני לא רעבה."
"קדימה, לילי, קרה משהו. תספרי לי."
"דייגו, גם אם קרה משהו, לא הייתי מספרת לך." אמרה בשקט, עיניה מחשמלות אותו.
"למה?"
"זה שאני אוהבת אותך, לא אומר שאני יכולה להגיד לך הכול. אני עדיין… אני לא סומכת עלייך. אני לא סומכת על אף אחד."
"את יכולה לסמוך עליי. אני כאן בשבילך. אני תמיד כאן."
תגובות (8)
ווואו תשמכיי
ואיזה כיף לראות את הסיפור שלך בין הסיפורים :)
מזלטוב וסימחל טוב סוף סוף את ממשיחה אחרי אקול אני אצלואני לא מבטרת לך את גם ממשיחה פרק 36 גברתי שמת חחח תמשיכי :)
אוווומייגוש, לרגע שכחתי כמה שהסיפור הזה מושלם!!
שכחתי כמה אני מאוהבת בדייגו !
אני לא מוכנה לפער כזה שוב!! אני דורשת פרק בהקדם (:
3>
העלת את זה!!!!
יאאאאא!!!!
מסכימה עם emma!!!!!!!!!!!!
בלי פעריםםם!!!
עאעהעאהה זה מדהים!
את חייבת להמשיך דחוף! ומהר הפעם…;)
תמשיייייייייייייייייייייכככככככככככככככיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אווווווווווף יאללה די לפערים די לפערים רוצים המשכים רוצים המשכים אם לא יהייה המשך בקרוב אני אדאג לזה שאני ארצח אותך הדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היי הדר
להמשיך דחוף שבדחוף בקי ♥♥