משהו בין אסור למותר פרק 3
קמתי בבוקר , הבוקר היה מגעיל ביותר הרגשתי מוטשת , עייפה ומיואשת במיוחד . מצד אחד רציתי לעזוב את לונדון התגעגעתי לבית , משפחה , חברים אבל הרגשתי צורך עז להשאר אם אליקוס . כנראה שזה היה הטמטום של האהבה אבל לא נשברתי . המשכתי לארוז את הבגדים שאתמול לא הספקתי ופתאום אליקוס נכנס לחדר . מה זה ? את עוזבת ? הוא שאל . עניתי כן בתקווה שהוא יעצור אותי ויגיד לי אל תסעי אני אוהב אותך . זה לא קרה , הוא שאל ברוגע מתי תחזרי לביקור נוסף ? הייתי אמומה .. לא איכפת לו שאני נוסעת ? עד כדי כך שיעממתי לו שהוא אפילו לא עוצר אותי ? ופה הבנתי שזה היה הכל משחק וסרט שחייתי בו . כל התחפושות והמסכות שהוא הלביש לעצמו בשנה הזאת . הדמעות עמדו להתפרץ אבל החזקתי את עצמי ואמרתי : אליקוס , אני לא עוזבת את לונדון אני עוזבת אותך ! חשבתי שזה קצת יקשה עליו והוא יבין שהוא איבד אותי . את באמת חושבת שזה מזיז לי ? הוא שאל עם צחוק של איזה מכשפה מאגדה כלשהי . אמרתי מה ? את משעממת הוא אמר לי . את כל כך משעממת שלא כיף לצאת איתך . הייתי בהלם מוחלט עמדתי והדמעות כבר יצאו אחת אחרי השניה בלי הפסקה . הוא הסתכל עלי והלך לחדר של האורחים לדבר בטלפון . הלכתי אחריו ופתאום שמעתי :״ מותק אל תדאגי היום היא עוזבת , מחר הבית יהיה פנוי רק בשבילנו . לא רציתי לכנס כי אז זה היה נראה כאילו אני מושפלת . הזמנתי מונית וירדתי במדרגות עם כל המזוודות שלי שאפילו הוא לא העז לעזור לי הלך לי הגב באותה דקה . ירדתי והמונית הגיעה הכנסתי את כל המזוודות ונכנסתי למונית כמו עגבנייה אדומה עם דמעות ועניים נפוכות . קיוויתי שהוא ישלח לי הודעה אני מצטער הייתי מטומטם תחזרי .. זה לא קרה בכלל ! הוא נעלם ולא עניין אותו אם אני ישאר או יסע . לפתע שמעתי את בסדר ? זה היה הנהג . היה לו מין מפתע מצחיק שלא התאפקתי וצחקתי . לאן את צריכה הוא שאל עניתי לשדה אני טסה היום הבית . וואו , עזבת את הטירה הזאת כדי לחזור לבית ? את לא החברה של אליקוס דה למור ? עניתי הייתי , לצערי הרב . מאיפה את במקור ? מישראל עניתי . מה באמת ? יש לי משפחה שם ורק אני בלונדון . דודה שלי עובדת בבית אצל אנשים מכובדים מאוד בישראל ואני נהג מונית בלונדון . באותה דקה הבנתי שהוא בעצם ערבי לפפי המפתע שלו .
תגובות (4)
חחח וואו מה הסיכוי שדבר כזה יקרה.. תמשיכי ממש יפה
זה הקטע של הסיפור הדברים הכי לא צפויים
אויי אויי אויי…את לא מבינה איזה סיומות לפרק כבר
התחלתי לדמיין לעצמי…
הלחצתי את עצמי ,חח הסיפור מאוד יפה ומעניין רק יש לי ביקורת בונה:
בין הפרקים יש מעבר חלק וטוב אבל את קופצת מהר מידי מנושא לנושא לדוגמא :
אני ממש התבלבלתי בקטע שבו אליקוס התהפך ככה עליה …
זה היה קצת חד מידי יש מה לשפר .
אבל הכתיבה שלך ממש סוחפת ,אהבתי מאוד !
את האמת אני לא טובה בלכתוב וזאת פעם ראשונה שלי שזה ספונטני ביותר אבל תודה אני ילמד מהבקורת שלך