מקובל וחנונית..איך לעזאזאל??!! 10!
בנות ובנים אם יש,אני מצטערת שלא העלתי היום פרק,לא היה לי אינטרנט! )=
בפרק הקודם:
האיש הזה אמר לי לעזור לו לרצוח,ולא רציתי..פחדתי.
אני לא כזה מטורלל.
אז הוא ירה לי ברגל..זוכר שהייתי בבית חולים?
קיצור,הוא חזר..והוא אמר שהוא ראה את כל מה שיש ביני לבין חן איכשהוא ושאם אני לא יתרחק מימנה..הו..הוא יר..הוא ירצח אותה" בן סיים.
פרק 10:
הייתי עם פה פעור ומעט דמעות בעיניים…הרגשתי שהפרידה הזאת והצרחות האלו היו מיותרות לגמרי..הרגשתי שהתנהגתי אליו כל כך מגעיל ושאני יצאתי פשוט ילדה מגעילה,וחברה מגעילה.
אני..אני בחיים לא הרגשתי רגשות כאלו.. כאילו..
'חן זאת לא את!'
נכנסתי לשם..וראיתי שמאיר מלטף לו את הגב,והוא שם את הראש בין הברכיים.
מאיר קלט אותי,ולא דיבר..הוא קם מימנו ואני החלפתי אותו מהר,שלא ירגיש שמישהו החליף אותו..ליטפתי אותו בעדינות ורעדתי..כשרעדתי הוא קלט,והרים את הראש לאט..
העיניים שלו היו אדומות ונפוחות.
והיו לו דמעות.
הוא הסתכל עליי.
"אני מצטער" לחשתי לו והתחילו לזלוג לי מדעות על הלחיים..והן לא הפסיקו!
הוא עדיין בכה..והיד שלו רעדה..בדיוק כמוני.
אבל במקום ליהיות אגואיסט כמו שאני הייתי,הוא ניגב לי את הדמעות עם האגודלת שלו,החזקתי לו את היד כשעוד היא הייתה על הלחי שלי.
בחיים לא ראיתי אותו בוכה..בחיים.
"אל תצטערי..אל תצטערי" הוא אמר בכוח שהיה לו.
הוא היה נראה גמור,מרוסק,שבור..מרוקן..בדיוק כל הרגשות שהיו לי לפני שהכרתי אותו..
התקרבתי אליו עוד יותר וליטפתי לו את הלחי..לא נישקתי באותו בפה.
נתתי לו נשיקה קטנה בלחי והעמדתי אותו,הצמדתי אותו לקיר בעדינות,וחיבקתי אותו.
כל מה שהוא עשה זה לבכות לי על הכתף..
הבנאדם הזה..לא היה לו על מי להישבר!!
כל החיים שלו הוא שומר טינה לאנשים,יש לו ייסורי מצפון,הוא שומר הכל בלב ואין לו עם מי להתפרק!!
ואני נתתי לו את זה..כי הוא צריך להתפרק,ולא משנה איפה היינו עכשיו,לא משנה..גם אם זה היה ביער או באמצע מסיבה..כל מה שקרה פה ביננו,הסיטואציה הזאת..היה קוראת גם במקום הכי הזוי בעולם!
ואני הרגשתי שאני יצאתי חרא..ואסור לי להתנהג ככה לאנשים..
נכון,התנהגו אליי מסריח,מגעיל,הקניטו אותי והתנהגו אליי בחוסר כבוד אבל לא כיף לי לראות אותו בוכה..זה כל כך קשה לי!
"אנ.אני..אני רק רוצה להגיד לך שעכשיו אני מרגיש את כל מה שאת הרגשת..ואני כל כך מצטער על זה שגרמתי לאנשים ללכת אלייך ולרדת עלייך..ואני כל כך מצטער על זה שכשהיו עוברים לייך ומפילים לך את הספרים לא הייתי שם בשבילך,ואני כל כך מצטער על הכל כי כלום לא מגיע לך חוץ מכבוד ואהבה,ואת לא מגעילה..ובחיים אסור לך לעשות כאילו כלום לא קרה,וגם אם ניפרד..יום אחד..
תמיד תידעי שאני שם לצידך..ולא משנה מי עושה לך מה..גם אם זה גיא אני תמיד יהי איתך" הוא אמר ונרגע קצת..
"לא" אמרתי לו בעדינות.
"מה לא?" הוא לחש לי..
"לא ניפרד..אני רוצה אותך לתמיד" אמרתי לו.
"אני..לא..לא חושב ככה" הוא אמר והשפיל את הראש.
"למה?" לחשתי לו עם קול שבור..
"אחרי כל מה שאמרת לי בבית..את לא רוצה אותי" הוא אמר וגיחח..
"זה לא נכון." אמרתי והשפלתי את הראש.
"מה לא נכון" הוא שאל.
"אני כן רוצה אותך,אם לא הייתי רוצה אותך לא הייתי עומדת כאן ומסבירה לך למה אני כן רוצה אותך ואם לא הייתי רוצה אותך לא הייתי מעזה לעשות את זה" אמרתי ונישקתי אותו בעדינות,הוא שילב את האצבעות שלי בשלו וחיבק אותי במותן.
בחיים שלי לא הרגשתי כמו שהרגשתי בנשיקה הזו..
הרגשתי שמצד אחד הוא מפגין כלפיי הרבה כאב,ושבירות.
והוא לא ערס מגעיל שאין לו לב..
הוא שביר..
ומצד שני הוא הפגין כל כך הרבה אהבה..וזה מה שאני אוהבת בו..שהוא יכול ליהיות שני אנשים בו זמנית.
אחרי שהתנתקנו,שמתי את הראש שלי על החזה שלו..
"הלב שלך" אמרתי לו בלחש..
"מה איתו?" הוא שאל..
" הוא דופק מהר.." אמרתי לו..
"זה קורה רק איתך…כשאני רואה אותך.." הוא אמר בלחש.
תגובות (7)
תמשיכיייייי
איזה חמודים הםם!!(:
אם לא תמשיכיי אני אבוא אלייך ואביא לך…….כאפה!!
יאללה תמשיכיי!!!
איזהההההה חמודיםםםםם
תמשיכייייייייי
תמשיכי ותקראי גם את מה שאני כותבת פליזזזזזז
תמשיכייייייייייייייייייייייי
איזה חמודיםםםםםםםם
תמשיכיייי בדחיפות עכשיו!!!!!!!!
מושלם מושלם מושלם תמשיכייי מהר