justin my life saver שוב חדש )=
פרק 1..איך יצא?

מקובל וחנונית..איך לעזאזאל? 1!!

פרק 1..איך יצא?

קמתי בבוקר..משהו שאני עושה כמעט כל יום..
מאיה כבר הייתה בקומה למטה,איפה שנמצא המטבח..התארגנתי..ושמתי כמו תמיד,סוודר קנגורו גדול בצבע בורדו,ג'ינס עם קרע שנגרם לי *בטעות* מילד מהשכבה שדחף אותי בטיול השנתי על אבן..
עד עכשיו יש על הג'ינס סימן של דם..)=
שמתי נעלי וואנס שחורות..האמת?שאני תמיד שמה וואנס..וואנס וסופרה..זה עובר בקטע של ג'סטין (;
ירדתי למטה וראיתי את מאיה.."בוקר טוב ישנונה" היא אמרה והגישה לי צלחת עם קרונפלקס..
"בוקר" אמרתי לה ולקחתי ביס מהקרונפלקס..
"מה השעה" היא שאלה אותי.
"פאקקקק אנחנו מאחרותתתתתתת" אמרתי לה..לקחנו מהר שקית שוקו,ורצנו לבית הספר..
סית הספר יחסית קרוב לבית של מאיה,אז אנחנו הולכות לשם.
במקרה הזה,רצות את הריצת מרתון של החיים שלנו!

"יוו המורה סליחה קמנו מאוחר וקיבלתי מחזור וזה וואיי סיבוךך את מתהההההה" מאיה אמרה לה ועשתה תנועה עם היד מתחת לגרון..כאילו היא מתה (=
הסתכלתי על הכיתה..וכולם היו עם מבטים אליי..במיוחד בן סגל הזה..מה נסגר איתו?
בזמן האחרון הוא נועץ בי מבטים..טוב מה ניהייתי פוסטר?..
"כנסו" היא אמרה והמשיכה את השיעור..
"אה..אני רוצה לעביר מקום..נזכרתי עכשיו" היא אמרה..פאקקקק!!
היא הולכת להעביר אותי..בדוק בדוק בדוק בדוק
"מאיה,שבי ליד רון..גיל,שב ליד חנה,אוריין,שבי ליד שובל.." היא אמרה..יופי לא העבירה אותי..זהו אני סוגדת למורה הזאת!!
"אה..איך שחכתי..חן,ליד בן" היא אמרה וחייכה..מה אמרתי הרגע על זה שאני סוגדת לה? שכחו מזה.
ישבתי ליידו והוא לא הפסיק לנעוץ בי מבטים..
הרגשתי שאני חייבת לצייר!
הוצאתי את המחברת שלי והתחלתי לצייר..

•בן•
היא התחילה לצייר שם דברים..כל מיני פרחים נבולים,אנשים מחייכים ואז עשתה עליהם איקסים..היא ציירה דברים..כל מיני..
יו איןאיןןן העבירו אותה ליידי סעמק מה אני עושה???
מה זה מה אני עושה אני חולה לילדה הזאת על התחת!!
בונאה אני פיצול אש!!
"המורה..יש לי פיפי" אמרתי לה כמו ילד קטן..היא הסתכלה עליי בשוק..לא המורה..הכוסית שאני מאוהב בה..
"צא" המורה אמרה..ושמעתי את חן אומרת לעצמה 'אידיוט'…
יצאתי..לא יודע לאן..לא הייתי צריך לשירותים..
אוקייייי שתבינו הכל מההתחלה סבבושששש????
היא הייתה איתי בכיתה א' עד ו'..ואז הפרידו ביננו..כולם אמרו שהיא חננה ברמות,ולפי דעתי היא הייתה יפה..ופעם אחת בטיול השנתי היא נפלה..ונפצעה..אני עד עכשיו זוכר את זה..אני היחיד שנארתי איתה..וכולם הלכו..ואז נישקתי אותה נשיקה יבשה על השפתיים והיא לא הבינה מה אני רוצה מימני..קיצור,בלאגן משהו פחד..מאז אני סטוציונר מת..שמאוהב..אני בנאדם גם עם פיצול אישיות..
טוב אני עף לכיתה למה לא באלי שיכעסו עליי..טוב? אתם מרשים לי נכון? כפרות אני עלייכםםםםם!!

•חן•
הוא יצא מהכיתה..למה הוא כזה אידיוט ולמה הוא נועץ בי מבטים?
העתקתי מהלוח עד שמישהו נכנס לכיתה והקפיץ לי את הלב..אני עדינההה >=
"אהלןן מורתיי האהובההההההה" בן צרח כשניכנס לכיתה..אפילו המורה לא התייחסה אליו..הוא התיישב ליידי חזרה..
המשכתי להעתיק מהלוח..
"היי בובה בא לך לבוא איתי לקובה?" הוא לחש לי כזה באוזן וחייך חיוך ממזרי מפגר..
"היי סודני בא לך לרדת מהשטיח המעופף שלך?תנחת נשמה" אמרתי לו..אמאאאאאאאא לר רוצה להסתבך!!
"חן..תיהיה בשקט!!" המורה צעקה עליי…השפלתי את הראש ושמעתי ציחקוקים מהצד..הרבה ציחקוקים..הסתכלתי לשנייה על בן..ויך שהערסים אומרים?
"וואלה אחיי עלו לי הפיוזיםםם משהו אחושרמוטהההה??" זה ניראלי..מה שקרה לו באותו הרגע..
"סעמקקקקקק דיי כברררררררר" הוא צרח כמו מטורף ויצא מהכיתה..
אני גרמתי לו לעשות את זה?


תגובות (6)

תמשיכי

05/01/2014 12:04

מדהים!!!!!!!!!!! זה ברור שיש המשך עוד היום נכון!?!?!?!

05/01/2014 12:06

מדהים!!! את סופרת מעולה תמשיכייייי!

05/01/2014 12:07

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אומיייגאדדדדדדדדדדדדדדד
המשך בדחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
צעכחעארכיעכחסועכחיטכלחבמיחיחעכעיבחעסגכךיכעואיסךגשלחחגכיחחיחחעחהחכלחכחו

05/01/2014 12:18

המשכתי (=

05/01/2014 12:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך