מסומנת – פיות אפלות – פרק נסיון .
" זה נכון "? שאלה סם .
" כן " השפלתי את ראשי .
" אני לא מאמינה " היא אמרה ושחקה בשערה החום והגלילי
" למה אני בחרתי זאת "? שאלתי עצבנית .
" מצטערת " היא אמרה וישבה מולי , שכבתי על המיטה מסתכלת על התקרה , אוף אני לא מאמינה שסומנתי .
" אני לא מאמינה שהחברה הכי טובה שלי סומנה " אמרה סם
" אני צריכה להרגן מזוודה אני עוברת ל" monster high" אמרתי והזזתי את שער השחור לצד .
" אני יעזור לך " אמרה סם " מתי את צריכה לעבור לשם "? היא שאלה .
" מחר " אמרתי .
סם קמה מהמיטה והתחילה להרגן את המזוודות שלי , היא הכניסה את כול הבגדים , קמתי והתחלתי לארוז לקופסאות את הדברים שלי , ספרים , שירים שכתבתי , סיפורים שכתבתי , תמונות שלי מהשנים האחרונות וכול מני שטויות שהייתי אוספת פעם .
" אז את וליאם גמרתם "? שאלה סם .
" כנראה " אמרתי והסתכלתי לעינייה הירקות עם נצוץ חום .
" זה לא יכול להיות שסוף סוף העמדנו את ליאן על הרגליים איך שהיא התנהגה לילדים אחרים את עוזבת ? אין אני ימשיך את הקבוצה נגד ליאן "? היא שאלה ושלבה ידיים .
" סם זאת לא אני בחרתי , את יודעת שכול שנה מסמנים בנות " אמרתי " ולפני שנתיים סימנו את סיסי , מעניין אם אני יהיה איתה בחדר " אמרתי עם חיוך משהו טוב יצא לי מהשינוי הזה .
" אני התגעגע " אמרה סם .
" אל תדאגי אני יחזור " אמרתי וחבקתי אותה .
" סיסי לא חזרה , היא אמרה שלא מסכימים לצאת מהפנימייה הזאת " אמרה סם וקמה מהרצפה .
" אז אני יברח , אני לא הולכת להתקע שם שלוש שנים " אמרתי וקמתי ללוות אותה לדלת הכניסה .
" טוב ביי " אמרה סם .
" ביי " אמרתי וחבקתי אותה , היא יצאה גבצעדים קטנים ואיטיים לבחוץ , היא נראתה כמו כלב מוכה ולא יכולתי לראות את זה , איך אני ? למה אני דווקא משלוש מאות ילדים ? עליתי אל החדר שלי ונכנסתי למיטה לא אכפת לי מכלום , ברגע שכסיתי את הפנים שלי עם השמיכה אחותי מריאנה נכנסה " היי אחות קטנה איך את "? שאלה מריאנה , אחותי בת התשע עשרה , בלונדינית מושלמת עם שער ארוך וחלק , עיניי נץ כחולות כאוקיינוס , ריסים ארוכים ושחורים , שפתיים אדומות ומושלמות " רע "! אמרתי לה עם קול צרוד .
" נו זה לא כזה רע " אמרה מריאנה .
תגובות (4)
תמשיייכי <3
ממש יפה תמשיכי
אין ספר שנקרא מסומנת?
השם מקורי חחחחח
אבל יפה..