מלכת השכבה פרק 6♥
"דן " צרחתי וקמתי בבהלה, היה לי סיוט…כן על דן שלי, הלכתי לשתות מים באמצע הלילה כן, אני לבד! נו באמת..איזה יופי שההורים שלי בחרו דווקא ללכת לקיסריה היום בבוקר, הם לא ידעו על מה שהיה …
"ליאן" שמעתי קול , הכוס נפלה לי מהיד הסתובבתי והתאפקתי לא לצרוח, "תעוף לי מהבית" אמרתי שראיתי את גיא מולי, שעדיין לא עיקלתי שהוא חי…ועוד אחרי הסיוט, "מה ישלך פעם הייתי שמחה שהייתי מתגנב אליך הביתה" הוא אמר וחייך אויי החיוך הזה עדיין עובד עלי! לא לא אחרי מה שקרה די..הוא רוצח! "עוף לי מהבית אני רצינית" אמרתי , הוא התקרב אלי,
"לא את לא רוצה…"
"דיי תלך!"
"אני אוהב את הפיגמה שלך…שחכת איך נהנו פעם?"
"תעזוב אותי בשקט "
"אני אוהב אותך" אוי לא ! רק לא שלושת המילים האלה…בבקשה שאני חולמת….לצערי זה לא היה חלום " אני לא" "סתכלי לי בעיינים ותגידי שלא" אמר , לא יכלתי, ברור שאני עדיין אהבתי אותו הוא היה אהבתי הראשונה כל כך אהבתי אותו…אבל התאונה….נזכרתי במה שקרה והרצח…והסתכלתי לו בעיניים, " כבר לא גיא לא אחרי מה שקרה"
"את משקרת רואים בעיינך לא נולדתי אתמול!" הוא אמר והחחזיק לי את היד, "אבל אתה לא חי גיא תסביר לי" "שש את מדברת יותר מדי" הוא אמר ונישק אותי בשפתיים , לא יכלתי לעצור אותו, ניסתי ! הוא פשוט הזכיר ליי את העבר שלנו ,"לא גיא לא אתה לא יכול לצוץ פתאום אחרי כל מה שקרה ולעשות את זה אני רוצה הסברים " אמרתי, "לא עכשיו" הוא אמר וניסה לנשק אותי שוב, "כן כן עכשיו! יש לי את כל הלילה אני מחכה" הוספתי והתיישבתי על הספה,הוא התיישב לידי, "אחח עקשנית כמו תמיד" הוא צחק , "תסביר" אמרתי רצינית מתמיד….
"לא ממתי בתאונה הזאת…." הוא התחיל להגיד,"טוב מישהו מת" קטעתי אותו, " נכון מישהו מת…והוא לא אניי….זה אח שלי " הוא אמר והריד את ראשו, " אח שלך?! אח שלך לא נסע לארהב והתחתן?"שאלתי מופתעת, "לא הוא לא…הוא באמת מת" אמר, " אבל איך…כאילו למה אתה והורייך..?"שאלתי מבולבלת, "הוריי…אחח כמה שהם אהבו את עומר (אח שלו) יותר ממני "
"בגלל זה הם שיקרו?"
"הם שיקרו בגלל שזה סיבה בשבליהם להעלים אותי מהעולם! "הוא צרח והתעצב, "גייא למה שירצו דבר כזה?!"אמרתי לו, "כי אמרתי לך הם לא רוצים אותי הם אפפעם לא רצו וגם עכשיו יש להם סיבה.."אמר והייתי בשוק, אני לא הייתי מאמינה….זה אשכרה..והו …"למה הם לא רצו מה הסיבה? ?" שאלתי,
"כי..אני אניי…רצחתי את אח שלי " הוא אמר, קפאתי במקום
תגובות (3)
תמשיכי ומהר כי אחרת אני ירביץ לך
אמא את חייבת להמשיך!!!!
נוווו תתתמשיכייייייי