מלאך שלי- מלאך באדום- פרק 1
#אשמח אם תקראו את רציתי להוסיף..למטה..אוהבת(:
תחבתי את האוזניות לאוזני והתלבטתי איזה שיר מתאים לי לשמוע.. צעדתי לעבר תחנת האוטובוס בהליכה שפופה מביטה בשקט הלילי ששרר סביבי. המחשבות לא עזבו אותי ולא נתנו לי מנוח. ישבתי לבדי בתחנה וחבורת בחורים עם בקבוקי בירה בידם שנראים חלקם מסוממים, וחלקם סתם שיכורים צעדה לעברי.
בתחילה התעלמתי והפנתי את ראשי לצד השני, עד ששמעתי אותם מדברים עלי, והבטתי בהם. לפתע אחד מהם החל לצעוק לעברי, התעלמתי. הם החלו מתקרבים אלי. נעמדתי והתרחקתי מעט מהתחנה "לאן את בורחת?" הגבוה מבניהם צעק לי בעוד הוא וחבריו מתקדמים אלי "בואי אין לך מה לפחד אע?" הוא שם את ידו עלי וחייך אלי, הוא היה נראה כאילו רוקן עשרה בקבוקי בירה. צעדתי צעד אחורה וידו נשמטה ממני "בואי בובה" קרא לי החבר שמאחוריו הסתובבתי בשקט מנסה לא לעשות יותר מידי רעש שלפתע ידו עוצרת בעדי "אמרתי לא לברוח מה?!" הוא הרים עלי את קולו, נשימתי נעדקה והלב שלי החל לפעום במהירות, חישבתי במוחי מה עלי לעשות, הבטתי בהם, גברים חסונים שמסוגלים לפרק אותי רק בעזרת הזרת, ידעתי שאסור לי להתנגד יותר מידי.. "בואי, תעשי סיבוב" צץ לו לפתע עוד אחד חייך אלי חיוך מתנשא ושם את ידיו על מותני, פחדתי, אך הכרחתי את עצמי לא להיכנס להלם ופשוט התחלתי לצרוח "עזוב אותי" צעקתי וצעדתי לאחור "עזוב אותי" , "למה מה יש?!" הוא הגביה את קולו והחל לגעת בי "תרחק ממני" צעקתי עד כמה שאני יכולה "את רוצה בכח אע?" הוא צעק פתאום "אמרתי בואי!", הלב שלי הגיע לשיאים, לא רציתי לדמיין מה יכול
לקרות, התחלתי להריץ במוחי סרטים.. "עוף ממני" צעקתי בקולי קולות " עוף ממני!" מבטו התקשח הוא משח באפו והתקדם עוד צעד אלי, פחדתי, מאד. " למה בכח?!" הוא אמר ,"שאלתי למה בכח?!" הוא צעק והחריש את אוזני, לפתע הוא זרק לכיווני את בקבוק הבירה שהיה בידו, מיהרתי לכופף את ראשי וקול ניפוץ זכוכיות נשמע באוויר. קפאתי במקומי, הוא התקרב אלי והרים את ראשי "רואה יש עוד דרכים חוץ מבכח" הוא כמו לחש לעברי בארסיות, שתי חבריו צעדו אף הם אלי והקיפו אותי, הכל קרה מהר כלכך, הוא החל לשלוח את ידיו לעברי, ואני התחלתי לצרוח שיעזבו אותי, הם הביטו בי בזלזול ואחד מהם החל לצחוק בכל רם.. הם דחקו אותי אל תוך התחנה ומשכו בחולצתי. החזקתי את חולצתי חזק ככל שיכולתי, קווצתי את רגלי ודחפתי אותם בכל כוחי, כמה שאני יכולה. רציתי להעלם, היה להם מבט קר בעיניים, אך מצד שני הרגשתי כאילו הם מביטים בי כמו שחיה רעבה מביטה בטרף. לפתע פשוט הרמתי מהרצפה את בקבוק הבירה השבור ודחפתי את זה עליו, ישר לתוך בטנו. לא חשבתי יותר מידי רק תפסתי אומץ ועשיתי את זה, חזק ככל שיכולתי. דם החל לנזול מחולצתו, הוא היה בהלם לכמה רגעים, ידעתי שעלי לברוח כמה שיותר מהר, לפני שתהיה להם את ההזדמנות להחזיר לי. התחלתי לרוץ משם יותר מהר ממה שיכולתי , לא ידעתי לאן עלי לרוץ, פשוט רצתי בלי להסתכל לאחור. הם רצו אחרי בצעקות, סובבתי את ראשי לאחור ולפתע עיקמתי את רגלי ונפלתי. ניסיתי לקום אבל היה מאוחר מידי הם הקיפו אותי, רגלי כאבה אך לא היה לזה מקום במחשבותיי. אחד מהם צעק עלי ובעט בצלעותי. הם החלו לצרוח לקלל אותי ולבעוט בי, זה שזרקתי עליו את הבקבוק החל לדרוך עלי, כל גופי כאב וירד לי דם מהיד ומהבטן. ראיתי אותו תופס בבקבוק הבירה ומתכוון להשליך אותו לעברי. עצמתי את עיני בחוזקה, ולפתע הרגשתי כאב עז בידי הימנית. עיני היו עצומות, אך שמעתי אותם צועקים ומקללים בקול רם.
לפתע הכל חזר אלי הקולות, הרעשים, הפחד האובדן.. הרצח של ליאל.
"עזבו אותה!" שמעתי קול קורא מאחורי, מאז אני זוכרת רק שקט, איבדתי את הכרתי.
תגובות (2)
וואו אהבתי מאוד את מה שקראתי… ממש הצלחתי לדמיין את הסיטואציות בראש
יש לי רק הערה אחת שגיאת כתיב… ערס**… מעבר לזה אני מחכה ממש להמשך :)