אנג'ל
המשך יבוא...

מלאך אפל-פרק 42

אנג'ל 03/08/2012 813 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא...

גבריאל אחז בג'ורדן בזרועותיו כשסימני החיים שלו הולכים ונהיים חלשים,ודמו מכתים את אדרתו הלבנה.גבריאל שלף את החץ,מכסה את הפצע בכף ידו.מנסה לעצור את הדימום. ג'ורדן דימם קשות. הלמות הלב שלו נעשו חלשות.
"שמור עלייה,"אמר ג'ורדן לגבריאל בקול חלוש,חנוק מדם.
"ג'ורדן!"קראה אנדי,כשדמעות פורצות מעיניה.
"אנדי.."אמר ג'ורדן,בקושי נושם,כשהדם ממשיך לפרוץ מפיו.הוא הביט בה במבט מלא אהבה,מודאג לגבי עתידה.
"אל תעזוב אותי!"קראה,מלטפת את מיצחו,כשדמעות פורצות מעיניה כשהוא מביט בה,בפעם האחרונה.מצד אחד,היא היתה כה גאה בו על אומץ הלב הבלתי נלאה שהפגין כשרץ להציל את דודה.הוא הקריב את חייו למענו.מצד שני,היא אוהבת אותו ומותו עשוי לשבור אותה.
"את חייבת להיות חזקה.בשבילי.."אמר,כשהיא מנגבת באצבעה את הדם שניגר מפיו.
"לא!"אמרה,מביטה בו,בדמעות..
"אנדי,אל תשברי לי עכשיו.."אמר,בקול רועד.
"אני לא יכולה.."אמרה,"אני לא מסוגלת להמשיך.לא בלעדייך."
"תמשיכי בחייך.אני רוצה שתהיי מאושרת.."אמר,רועד כששפתיו מכחילות לאט לאט.
"לא.."אמרה כשדמעות מוסיפות לזלוג מעיניה.
"אני אוהב אותך.."אמר,כשלפתע ראשו נשמט.הוא מת בזרועותיו של גבריאל.
"ג'ורדן,לא!!"קראה אנדי,כשגבריאל מניח את ידו על הפצע העמוק בחזהו של ג'ורדן, מנסה להחיות את ג'ורדן.הוא ניסה בכל כוחו להציל אותו בכוחו המיסטי.
"אני לא מצליח להציל אותו.זה כבר מאוחר מידי.הוא מת."אמר גבריאל,מרכין את ראשו בצער.
"לא!!"קראה אנדי,"אסור לך לוותר,דוד גבריאל.ג'ורדן חייב לחזור אליי! הוא חייב!"
"אנדי,יקירה שלי..הוא איננו."אמר גבריאל.."עשיתי כל שביכולתי.אין בכוחותיי להשיבו לחיים."
אנדי פרצה בבכי,מהול הכעס וזעם רב עוצמה כשהיא מתקשה לעכל כי ג'ורדן איננו.הוא לא יחזור הפעם.זה סופי.בליבה שכנה אמונה חזקה כי זה אינו הסוף. ועתידה הוא עם ג'ורדן.
הוא הקריב הכל,למענה.מביטה בטבעת האירוסין המדהימה שעל אצבעה.
"מה שבטוח,הוא אהב אותך.הוא כל כך אהב אותך.את צריכה להיות גאה בזה.יש אנשים שלא זכו לאהבה כזו.זו אהבה נדירה,שלא פוגשים כל יום."אמר גבריאל.
"לא אכפת לי!"קראה,"אני רוצה אותו בחזרה!!"


תגובות (2)

תמשיכי

04/08/2012 13:44

תמשיכי דחוף!!!

04/08/2012 21:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך