מלאך אפל-פרק 41
בעוד אבירי האופל מענים את ג'ורדן ניסה גבריאל לדבר עם אחותו לידיה,אימה של אנדי ולשכנע אותה להתיר לה להפגש עם ג'ורדן ולהנשא לו.
"הוא הסגיר את עצמו לאבירי האופל,"אמר גבריאל.
"זה לא מה שיגרום לי לתת בו אמון ולהתיר לו לראות את בתי."אמרה לידיה.
"הבחור הזה עבר מדורי גהנום בשל אהבתו העזה הנועזת,הנואשת לביתך.הוא אוהב אותה עד כאב.עד מוות."אמר גבריאל.
לידיה הירהרה במה שאמר לה גבריאל.
בעוד בטירת האופל,החל דמו של ג'ורדן זורם על הרצפה.
האבירים האכזריים פצעו אותו והכאיבו לו.אך, זה היה כלום לעומת מה שהוא חש בפנים.
זה היה כלום לעומת הסבל והכאב שעבר.
כשמאוחר יותר ישב גבריאל עם אנדי והסביר לה את המצב המורכב הזה.
הוא סיפר לה על המהלך של ג'ורדן שהסגיר את עצמו לכוחות האופל.
"לא!"קראה אנדי,"אתה חייב לגשת לשם.הם יהרגו אותו!"
בזמן שג'ורדן האזוק בשלשלאות ברזל פוצעות,אפוס כוחות עוצם את עיניו,וחושב אליה.
היא שמעה את לחישתו באפלה.היא שמעה את זעקת ליבו.כשג'ורדן יודע שכעת אפסו גם כל תקוותיו.הוא לא יראה אותה יותר,לעולם.הוא יודע שגורלו נחרץ.
"ג'ורדן.."אמרה אנדי,מוחה את דמעותיה.
"מה??"קראו אימה ודודה.
"שמעתי אותו,הוא קרא לי,בתת מודע..הוא.."אמרה אנדי וקמה ממקומה.
"לאן את הולכת?"שאלה אותה אימא שלה מנסה למנוע ממנה להגיע אליו.
"אני הולכת להציל אותו,ואתם לא תצליחו לעצור בעדי!"קרא אנדי בכעס.
"אנדי!!"קראו שניהם ורצו אחריה,כשהיא משגרת את עצמה לטירה האפלה והם בעקבותיה.
בעוד אבירי האופל ממשיכים לענות את ג'ורדן שמנסה בכל כוחו להשתחרר,כשהכאב מתגבר.
ג'ורדן ניסה לשמור על קור רוח,בעוד הדם ממשיך לזרום ממנו אל הרצפה.
"עיזבו אותו!"קראה אנדי,ניצבת מולם מוכנה להלחם.
"אנדי,לא!"אמר ג'ורדן.
"אנדי וורטן.."אמר אחד מאבירי האופל.
"בכבודה ובעצמה."אמרה,בכעס,כשהיא משחררת את ג'ורדן מהאזיקים,ומביטה בהם במבט מאיים.
אך היא מנסה לגעת בו ולא מצליחה.אדון אבירי החושך עמד מולם ואיים על חייהם.
"סקאל!"הופיע גבריאל לפניו.
"וכן,גבריאל הזקן.מי היה מאמין שאתה עדיין קיים?"קרא אדון אבירי החושך.
"אני אמנם זקן,אבל אין לך את הכוח שיש לי.חשבת שאני אגדה מופרכת,מה? צעיר שכמוך צריך להתבייש בכלל שהוא מתעסק ברשע.אין לך מושג מול מי אתה עומד,ילדון!"
"נסה אותי.."אמר סקאל,מנסה לחנוק את גבריאל,כשזה שולח יד לחזהו,ובבת אחת תולש את ליבו.
"היזהר!"קראה לידיה שאחד האבירים מכוון אליו חץ וקשת.
ג'ורדן,שהספיק להתאושש בנתיים עט עליו והגן עליו בגופו.
החץ נינעץ לו בלב.
"ג'ורדן!"קראה אנדי,כשגבריאל אוחז את ג'ורדן בזרועותיו על הריצפה.
"אנדי.."אמר ג'ורדן,כשדם פורץ מפניו ונמרח על שפתיו,כשהיא אוחזת בידו,"אני מצטער.."אמר בקול חנוק מדם.
לידיה הביטה בהם,מרוגשת כל כך שהמלאך הזה,שהיה פעם אפל,הציל את חייו של אחיה.
"הצלת את חיי.."אמר גביראל בעצב,כג'ורדן מדמם ולאט לאט,נחלש.
תגובות (1)
כל כך רומנטי XD
תמשיכי