מכונת הזמן -פרק 76

time machine123 24/07/2018 522 צפיות אין תגובות

אביטל החליטה שלמרות שחבריה התנגדו לכך שהיא תסע בזמן שוב.

היא לא רצתה להשאיר את גבריאל לבד.

היא לא יכולה להרשות שיקרה שום דבר . היא חייבת לדעת מה איתו והאם מרגריטה עדיין ממשיכה עם תוכניתה לנקום בגבריאל על כך שהוא פגע במעיין והעדיף לסרב להצעת הנישואים שלה הציבורית שעשתה שמות.

אביטל פחדה מאוד שמרגריטה תנסה לפגוע בחבריה , שום דבר לא יעצור אותה יותר . היא תשיג את מה שהיא רצתה עד הסוף.

כי היא לא רוצה לעזוב את שנות התשעים עד שלפחות היא תצליח להציל את גבריאל ממעיין וממרגריטה שמנסות בכל כוחן להפריד ביניהם.

ועם כל זאת , היא לא יכלה להשאיר את חבריה בשנת 2017 .

היא לא יכלה להפסיק לחשוב על גבריאל. אם אביטל לא תצליח לעמוד במשימתה שהיא קבעה לעצמה , היא לעולם לא תסלח אם יקרה משהו לגבריאל. לפחות אותו היא תצליח להציל.

" זה שיגעון , עוד לא עברו עשרים וארבע שעות וכבר את רוצה לחזור , לאן את דוהרת? שימי לב שאנחנו נגררנו רק כדי לחפש אותך ולהחזיר אותך להווה – שנת 2017.

תחשבי שבהתחלה את כעסת עלינו ושאלת למה אנחנו עוקבים אחרייך. האמת שאחרי המאמצים הרבים שאת עשית כדי לגלות את האמת לגבי גבריאל דמתי.

אנחנו עוצרים אותך לפני שאת תעשי טעות חמורה שאת בטח תצטערי על זה יותר מאוחר. רק רצינו שתדעי שאנחנו מאוד מפחדים לאבד אותך.

אנחנו לא רוצים שתסכני את עצמך , את לא חושבת שבמהלך הזמן הזה שניסית לחקור לגבי מי המסתורי שירה בגבריאל דמתי. אנחנו רוצים שתחשבי קצת לפני שאת נוקטת במעשים פזיזיים למדי." ניסה חננאל לשכנע את אביטל לרדת מהרעיון הפזיז שלה לחזור לשנות התשעים ולחקור את האמת.

" אתם צודקים. אבל אני רוצה לראות מה קורה עם גבריאל , וכבר יחיאל כועס עליי שלא הצלחתי ללמד אותו ספרדית בשביל האודישן לתפקיד הראשי שהוא אמור לשחק.

אני ממש מפחדת שמרגריטה עלולה לפגוע בגבריאל ואני לא יודעת מה אני אעשה אם זה יקרה. אני לא יכולה לתת למרגריטה ולמעיין לפגוע בגבריאל. תקשיבו , חנננאל תובל ושובל אני יודעת שאתם דואגים והכול.

אבל אעשה כמיטב יכולתי כדי להשלים את המשימה בצורה הכי מוצלחת שאני יודעת." אמרה אביטל בקול רגוע.

" אביטל , את הולכת לעשות משהו מאוד מסוכן , אני ממש מודאגת מכך שמרגריטה כבר טוותה בראשה איזו תוכנית זדונית והיא בטח תפגע בך, זה לא העשור שאת שייכת אליו. את רחוקה שנות אור להיות שייכת לשנות התשעים המזעזעות האלה.

את יודעת היטב איך זה נגמר , מוצאים את כוכב הפופ המפורסם כאשר הוא נמצא חסר חיים בדירתו ברעננה. התסריט כבר הוכן מראש, יקירתי.

אז תתרכזי בהווה ובמה שקורה עכשיו , זה הרבה יותר חשוב ממה שאת חושבת לעצמך .

את צריכה להתחיל לחשוב בהיגיון , בעולם שבו אנחנו באות , אין גבריאל דמתי ואין גלידריות למיניהן. אני יודעת שזה מלהיב והכול, אבל אני מרגישה שהפעם את טיפה נסחפת.

אני רוצה לשמור עלייך , ושתהיי פה איתי קרובה. אני ושובל לא ניתן שיקרה לך שום דבר רע. " קראה תובל בתסכול.

" תובל , תשמעי . גם את וגם שובל לא תוכלו לעצור אותי כרגע, כי כאשר אני נחושה אני כבר החלטית , אתן לא תוכלו לשכנע אותי . מי ייתן ותבינו שזה נעשה מסיבה טובה.

אני מקווה שלא תכעסו עליי , אני אוהבת אתכם חברים שלי. להתראות בינתיים." אמרה אביטל והלכה לדרכה.

גבריאל היה מיואש , מפני שאביטל עזבה אותו. הוא שקע עמוק במחשבותיו.

איך הוא יכול לשמוח באמת כאשר מי שמעסיקה זה למה אביטל פתאום עזבה ככה.

הוא מאוד התקשר לכתוב שירים ולתפקד כרגיל. כי הוא באמת אהב את אביטל.

היא הייתה היחידה שבאמת עניינה אותו . היא הייתה היחידה שהוא ראה . הוא לא הפסיק לחשוב עליה כל הזמן.

אם רק הייתה דרך להביא אותה בחזרה לדירה שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך