מכונת הזמן -פרק 52

time machine123 17/05/2018 477 צפיות אין תגובות

אביטל לא ידעה מה לומר . היא הביטה על גבריאל ואחר כך על יחיאל.

" מה זאת אומרת מה הסיפור של המכונה הזאת?" שאלה אביטל בבלבול.

" יש לך קשר כלשהו למכונה הזאת או לא? דברי. מצאתי אותה בדירה של גבריאל . מאיפה הגיעה אלינו המכונה ההיא? או שתמשיכי להעמיד פנים שאת לא יודעת על מה אני מדבר?" שאל יחיאל בתוקף והביט בה בזעם.

" רגע, אני מכירה את המכונה . זאת מכונת הזמן שמצאתי כשהחלטתי בפעם הראשונה לנסוע בזמן. אני לא יודעת איך היא הגיעה לפה . ממש צירוף מקרים, לא? אני גם לא ממש מבינה מה קורה כאן." אמרה אביטל במבוכה וחייכה חיוך ביישני.

" אני חייב להודות שהמכונה הזאת היא שלי. יחיאל , איפה מצאת אותה? בדיוק חיפשתי את המכונה , ואני ממש שמח לראות שהמכונה חזרה לידיים שלי. תודה לך אביטל שעזרת לי למצוא את המכונה." התערב גבריאל בשיחה וקבע שמכונת הזמן היא שלו ולא של אביטל , שדאגה כמו מטורפת לשלומה של מכונת הזמן.

" מה?! עכשיו אני גם בהלם ממך , גם אתה נוסע בזמן? חשבתי כל הזמן שזאת רק אני שמשתגעת אחרי המכונה. אבל מסתבר שיש מישהו שהוא משוגע יותר ממני . אני ממש אובססיבית לכל מה שקשור לשנות התשעים היפות , לא? תשמע , גם החברים שלי שהם נוסעים בזמן. חושבים שאני לקחתי איזו תרופה ומאז אני חולה. אתה יודע שאני אומרת הכול בצחוק." אמרה אביטל בקלילות וצחקה.

" טוב , גם אני נוסע בזמן, אמרתי את כל מה שיש לי בגלל שרציתי להגן עלייך. לא התכוונתי שאני משתגע אחרי מכונת הזמן. סליחה , אבל מכונת הזמן לא באמת שלי." הוסיף גבריאל בחצי לחש כדי שיחיאל לא ישמע שהוא שיקר בשביל להגן על אביטל.

" סליחה שחשדתי בך אביטל , פשוט ראיתי את המכונה הזאת בדירה של גבריאל. אז חשבתי שאני חייב לך התנצלות. התנצלות לא בשביל לשחק. אני רואה אותך עם גבריאל עושה המון דברים . מה לדעתך שתהיי הזמרת החדשה שאני מחפש הרבה זמן בשביל שתהיה קול רקע לגבריאל בשיר החדש " הכול זמני." אני מוכרח לזוז , מחכים לי בגלידרייה . להתראות בינתיים חברים." אמר יחיאל והלך משם לעבר הגלידרייה.

גבריאל חייך לאביטל ולא ידע מה לומר. אביטל הייתה קצת בהלם מזה שמכונת הזמן הגיעה איכשהו לדירה של גבריאל. היא הייתה בטוחה שהיא לא קיימת יותר.

עכשיו איך היא אומרת לתובל ולשובל שאפשר לנסוע בחזרה לשנת 2017.

זה בלתי אפשרי לחזור בלי חננאל.

" טוב, אני חייבת ללכת. לפני שיחשדו בי שאני בכלל נוסעת בעזרת מכונת הזמן. תזכור לא להגיד מילה על כך לאף אחד. אפילו לא למעיין. אסור לאף אחד לדעת שאני נוסעת בזמן." קראה אביטל בהרהור ונעלמה לדרכה.

גבריאל עקב אחריה במבטו. בעודו שוקע במחשבותיו , אביב הופיע.

" שמעתי שאתם מדברים על איזושהי מכונת זמן ושאביטל באה בכלל משנת 2017. אז היא לא שייכת לשנת 1991 . היא שיקרה לך , זה אומר שגם היא שיקרה לי. איך היא הסתירה מאיתנו הרבה זמן?" לא הבין אביב וכל כך כעס על אביטל שהסתירה גם ממנו את האמת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך