מכונת הזמן -פרק 47
אביטל
מעיין יצאה מחדר האמבטיה כשחיוך של ניצחון מרוח על פניה . היא חייכה למרגריטה ואמרה שהיא מוכנה.
" איזו יפה את! תראי אותך , איך את יפה כמו מלאך . מתוקה שלי , לא משנה מה יקרה , גבריאל יגיד לך " כן " בלי ספק. אני כבר אומרת לך." הוסיפה מרגריטה בעידוד.
" את חושבת שאני יפה? מה אם התוכנית שלך לא תצליח? אני פוחדת." אמרה מעיין בחשש.
" מה את פוחדת? יאללה , אנחנו מאחרות! אני בטוחה שגבריאל לא יפספס את התוכנית הזאת. הוא יהיה חייב לצפות בה. את הרי צריכה להציע לו נישואים! בואי כבר ." האיצה מרגריטה במעיין.
" טוב , אני באה. איזו התרגשות." קראה מעיין בחיוך של ניצחון והלכה בעקבותיה.
כשמרגריטה ומעיין הגיעו לאולפני הטלוויזיה.
כשהשדרנית אמרה למעיין להתחיל להגיד את מה שהיא רוצה , ידיה רעדו במקצת.
מעיין התרגשה כמו איזה ילדה קטנה.
" אני מעיין שקד וכמו שאתם יודעים אני ממש מפורסמת. אני דוגמנית ושחקנית מעולה. ואני חברה של גבריאל דמתי כבר קרוב לתשע שנים. אבל אני אוהבת אותו ואני רוצה.. גבי , בכל מקרה שלא תראה את התוכנית אני רוצה להגיד לך האם תתחתן איתי. אני כמעט בטוחה במה שאני מרגישה כלפייך." הוסיפה מעיין ברגשנות ובעיניה עמדו דמעות.
" אני מקווה שאתה תגיד לי כן ושאנחנו נתחתן. אני אוהבת אותך יותר מדי. אבל אני מאוד רוצה שתהיה בעלי." קראה מעיין בהתרגשות.
מרגריטה עמדה מאחורי הקלעים ומחאה כפיים. זה היה רגע כל כך מרגש כי היא הרגישה גאה בבת שלה.
" היית מעולה , מתוקה שלי. את היית בסדר גמור. עכשיו כל מה שנותר שגבריאל יראה את התוכנית ושהוא יגיד לך כן , אני מבטיחה לך , מעייני שהכול יהיה בסדר גמור. " עודדה מרגריטה את מעיין אבל מעיין הייתה לחוצה.
" אני בלחץ מטורף , אימא. מה אם הוא לא יראה את התוכנית? אז כל מה שעבדתי עליו היה לשווא." הוסיפה מעיין בייאוש.
" מה את מתייאשת לי עכשיו? מעיין , את צריכה להיות שמחה. כמו שהבטחתי לך , אנחנו עושים מסיבה בבית לכבוד בואו של גבריאל ממדבר סיני. אז הוא לא יוכל להגיד לך לא!" הוסיפה מרגריטה בביטחון.
" איך את יכולה להיות בטוחה שזה יצליח ושהוא יגיד לי כן ? אנחנו לא יכולות לדעת מה יהיה. אני לא יודעת מה אעשה אם הוא ואביטל ביחד. אני מקווה שהוא יראה את זה ושהוא יחזור מהר ככל האפשר." קראה מעיין בספק ונאנחה.
" הוא לא יהיה עם הבחורה הזאת מירושליים, אני מבטיחה לך , שהוא יחזור מהמדבר סיני. הוא ישמע מה יש לי להגיד על זה. אין לך מה לדאוג." הבטיחה מרגריטה למעיין.
" אני מאוד מקווה שאני לא טועה . והפעם זה באמת מה שאני צריכה בשביל שגבריאל יהיה איתי לנצח. אני מאוד מקווה שהסכמתי עם הרעיון המגוחך שלך להציע לגבריאל נישואין בשידור חי . אני לא רוצה להתאכזב ולגלות שאני לא עושה את המעשה הנכון." חתמה מעיין והלכה בעקבות מרגריטה לביתה.
כשגבריאל פתח את הרדיו , אביטל התיישבה לצידו והביטה בו בעניין.
" היי , זה לא הקול של מעיין?" זיהתה אביטל מיד את קולה של מעיין.
" כן , אבל למה היא מדברת ברדיו? מה היא מתכננת לעשות? את שמעת את זה! היא מציעה לי להתחתן איתה בשידור חי! איזה ביזיון! למה היא עושה לי את זה? היא מעצבנת אותי! אמרתי לה כבר שאני לא בעניין שלה . אז מה היא רוצה ממני? " קרא גבריאל בהתפרצות זעם.
" תירגע גבי, אל תתרגז. אולי היא רצתה לדעת מה שלומך. והיא רצתה ליצור איתך קשר. למה לה להציע לך נישואין?" חשבה אביטל בקול.
" אני לא יודע , העניין הזה שאני מבולבל ואני לא יודע ממש מה לעשות, כאילו למה לה להציע לי נישואין בשידור חי? אני לא מבין אותה! באמת שאני לא מבין, אני עצבני עליה. למה בשידור מול כולם? למה היא לא יכלה ליצור איתי קשר." השיב גבריאל בעצבנות.
" הכול טוב , גבריאל . תשב רגע ותשתה קפה . אני מבטיחה לך שהכול יהיה בסדר. ," הוסיפה אביטל בביטחון וחייכה אל גבריאל.
" אני אומר לך , אביטלי . כשאני אחזור , אני אתהפך עליה . אני לא יודע באיזו דרך עוד צריך להגיד לה שאני כבר לא אוהב אותה , רק אותך , אביטל , רק אותך אני אוהב." הצהיר גבריאל בכנות והדביק נשיקה ארוכה על שפתיה.
" גם אני אותך , גבי." הוסיפה אביטל בהתרגשות וחיבקה אותו חזק.
" אני מאוד שמחה שאת פה." אמר לה וחייך .
אז שהחייל אמר לגבריאל שיש לו שיחה מיחיאל , גבריאל זינק ממקומו כמו פנתר וניצב ליד הטלפון.
" גבריאל , צצה בעיה . יש בלאגן שעונה לשם מעיין שקד שאירגנה לך אחלה אירוע שבסופה היא הציעה לך נישואין. תגיד לי , אתה יודע מה אתה צריך לעשות?" שאל אותו יחיאל בהתפרצות זעם.
" אני לא יודע באמת מה לעשות , יחיאל . אני מאוד מבולבל הרגע. מעיין השתגעה ממש והציעה לי להינשא לה מול כל מדינה שלמה!" קרא גבריאל בעצבנות.
" אז אני אגיד מה תעשה בזה הרגע , תחזור הנה כמה שיותר מהר , אתה שומע אותי. אין לי כוח להתמודד עם זה לבד. אתה תבוא?" שאל יחיאל וציפה לתשובה.
" כן , אני אבוא." אמר גבריאל והשיחה התנתקה.
אביטל הביטה בו ושתקה.
" מה קרה?" היא שאלה בקול מופתע.
" אנחנו צריכים לחזור מהר ככל האפשר." דיווח גבריאל לאביטל.
" טוב," קראה אביטל בחיוך עצוב.
אביטל וגבריאל אירגנו את המזוודות לקראת הנסיעה בחזרה.
גבריאל התבאס מכך שהחופשה שלו עם אביטל נהרסה . הוא ניסה לסדר את מחשבותיו.
כל הדרך חזרה , אביטל וגבריאל לא הפסיקו להתנשק אחד עם השנייה.
לגבריאל היה ברור דבר אחד: הוא לא הולך לוותר על אביטל הפעם.
הפעם הוא יילחם עליה עד הסוף.
" להתראות , אביטל!" הוא אמר כאשר הוא ירד.
" אני מאוד אתגעגע אלייך ." אמרה אביטל בחיוך עצוב והלכה לדרכה.
מעיין ציפתה בהתרגשות עם כל משפחתה לבואו של גבריאל.
פאר ניסה ככל יכולתו לעודד אותה.
" יהיה בסדר, אחותי!" קרא פאר בקול מרגיע וחייך אליה.
" תרגיש איך הלב שלי פועם! אתה מרגיש , נכון?" אמרה מעיין וחייכה לעברו.
" הכול יהיה בסדר , אני מבטיח לך!" אמר פאר בביטחון וצחק.
כל חברי המשפחה שתו יין לכבוד המאורע המרגש.
כשגבריאל דפק על הדלת. ליבה של מעיין כמעט יצא ממקומו.
" הנה גבריאל בא!" קראה מרגריטה בהתרגשות.
" הנה גבי . נו , איפה הטבעת שאמרת שתביא למעיין?" קרא אביב וציפה לתשובה.
מעיין הניחה את הכוס על השולחן ורצה אל גבריאל ההמום.
מעיין הדביקה נשיקה ארוכה על שפתיו וליטפה את פניו ברוך.
גבריאל התבונן בה ולא ידע מה לומר.
תגובות (0)