מכונת הזמן -פרק 38
החבורה הגיעה לבית החולים . גם גבריאל , מעיין ופאר היו שם . אביטל הייתה בהלם. היא בכלל לא הביטה לעברם בחזרה.
" מה אתם עושים פה?" שאל גבריאל בעצבנות.
" מה אנחנו עושים פה ? מה אתם עושים פה! שובל , החברה שלנו מאושפזת כאן בבית החולים , ואנחנו כחברים הכי טובים שיש לה , לא נעזוב אותה לבד. " הוסיף חננאל ונאנח לעצמו.
" שמענו שהמצב שלה לא הכי ברור. והיא שתתה רעל עכברים , שמענו וישר חשבנו עליכם , לא נשאיר אתכם לבד. אנחנו נישאר פה עד שהיא תתאושש. תגידו , שובל עדיין לא התעוררה?" שאל גבריאל בחיוך עצוב וחייך אל אביטל.
אביטל חייכה אליו גם.
"היא האדם הכי מקסים שיצא לי לפגוש בחיים שלי , לא מגיע לה למות ככה. הלוואי ששובל תתעורר , אני הולך להכין לי קפה , מישהו רוצה לשתות?" חשב גבריאל בקול.
" לא תודה , אני מעדיפה ללכת להכין לעצמי מאשר האפשרות שיכינו לי." הוסיפה אביטל בנימה קשוחה.
מעיין קלטה את המבטים שעברו ביניהם והביטה בהם בעצב.
" תגיד, גבריאל . באת לפה רק בשביל שתוכל לראות את אביטל גם! כי אני לא אוהבת לראות שאתם ביחד! תגיד לי שאתה כבר לא אוהב אותה, או שאתה עדיין.." אמרה מעיין בחשש.
" מעיין , אני לא אכנס איתך לויכוח , שנינו יודעים טוב מאוד איך זה יגמר. אנחנו בבית החולים , אז קצת כבוד למקום הזה. " הוסיף גבריאל בקול שקט.
" אז אתה עדיין אוהב אותה? איך ידעתי , ידעתי שאתה פשוט מאוהב במורה לספרדית שלך . אין אתה פשוט שקוף שאין דברים כאלה. " הוסיפה מעיין ברוגז.
" מעיין , אני לא הולך לדבר עלינו פעם נוספת , מה שאני מנסה להגיד שהגורל שלי זה להיות איתך , מה דעתך שנחזור להיות ביחד?" שאל גבריאל וציפה לתשובה.
" אתה יודע מה? אם תבטיח לי שאתה יותר לא תיפגש איתה אז נוכל להיות ביחד. נו , החלטת?" מעיין הפעילה לחץ על גבריאל.
" כן , כבר החלטתי שאני רוצה להיות איתך , ולא עם אף אחת אחרת." הוסיף גבריאל בחיוך והתקרב אליה כדי לנשק אותה.
מעיין נישקה את גבריאל באריכות , ואז אביטל הופיעה , היא הביטה בהם בקנאה.
לפתע , היא שמעה את קולו של חננאל כמו קורא לה.
" מה איתנו? את שוקלת לתת לנו הזדמנות?" שאל חננאל את אביטל בחיוך.
"יותר מזה שאני שוקלת לתת לנו הזדמנות להיות ביחד שוב. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לומר שאני עדיין רוצה לנסות שוב פעם , לבדוק אם הקשר בינינו עוד יכול לעבוד, אני מוכנה לתת לנו עוד הזדמנות , ומה איתך ? מה אתה החלטת?" שאלה אביטל בסקרנות והביטה בו במבט בוחן.
" החלטתי שאני נותן הזדמנות אחרונה בהחלט לראות באמת אם אנחנו מסתדרים ביחד. אביטל , אני אוהב אותך , תבטיחי לי שלא תיפגשי יותר עם גבריאל דמתי. טוב?" קרא חננאל בספק.
" אני מבטיחה , מה שלא יהיה , ביני לבין גבריאל לא יכול לקרות שום כלום. אני אהיה טובה אלייך באמת , אני אוהב אותך בדיוק שמגיע לך." אמרה אביטל בהתרגשות.
וחננאל קירב אותה אליו ונישק אותה.
גבריאל במקרה עבר שם וראה אותם מתנשקים . הדבר הזה ריסק את הלב שלו סופית , מה שמאשר סופית שהוא לא יוכל עם אביטל אף פעם.
תגובות (0)