מי חשב שאני אתאהב בו..? פרק 19

20/04/2013 1297 צפיות תגובה אחת

כעבור חודש-
עשינו בריתה לענהאל וכל המשפחה והחברים הגיעו, ירדתי במשקל וענהאל ילדה כזאת מדהימה, אלוהים ענה לנו, הוא הביא לי ילדה צדהימב ועכשיו החיים שלי מתחילים מחדש אני אהיה אמא טובה לילדב שלי, אבא כל היום קונה לה מתנות ובגדים אני ושון בסוג של קשר, אנחנו זוג אפשר לומר, אני לומדת בשיעורים פרטיים בבית עם ענהאל ואני אגש בסוף לבגרויות ואני בעזרת ה' אצליח ואהיה עורכת דין ואדאג לקורת גג לבת שלי, ליאור מבקר הרבה את ענהאל וגם המשפחה שלו, אנחנו סוג של ידידים, העדפנו לא להיול בריב ואני באה אל המשפחה שלו איתה והם דואגים לי.. אני כבר בת 17 אני ניגשתי לטסט ועברתי את הטסט אני עם רשיון, אקפיץ את הילדה שלי לכל מקום, יש לי מלווה עוד חודשיים אני אסע לבד.. ב"ה אבא קנה לי מכונית שאני אהיה עצמאית
עברו להם 15 שנה ענהאל שלי בת 15 וחצי שנה, היא כיתה י'
"אמ למה אני אף פעם לא רואה את אמא שלך" אמרה ענהאל
ענהאל שלי פשוט מהממת עיניים תכלת כמו שלי שיער בלונדיני שטני ארוך עד הישבן בגובה ממוצע כל הבנים רודפים אחרייה והיא תלמידה חרוצה וילדה מדהימה, אני בת 32 יש לי עוד ילד בןקוראים לו ליאל, הוא הבן של שון, אני ושון התחתנו, ליאל בן 10 אני עורכת דין ויש לי עוד ילד קטן בבטן זאת בת היא תיוולד עוד צעט עוד 3 חודשים בעזרת ה' אני גרה ליד אבא, לאבא יש עוד ילד בן13 מענת, הוא וענת נשואים.. אנחנו מאושרים, אני גרה בבית מול אבא כיף פשוט!
"ענהאל הגיע נזמן לספר לך, אני היתי בת 16 וחודשיים יצאתי עם ליאור אבא שלך וכשהיתי בת 16 ווחצי גיליתי שאני בהריון, אמא שלי לא קיבלה אותי כמו שאני. רק אבא שלי דאג לי ועמד לצידי כל הדרך, אמא שלי החליטה להתחיל את בחיים מחדש ויש לה ילדה היא טיפה קטנה ממך בכמה חודשים לפי מה שהבנתי, אמא לא יצרה איתי קשר מאז שהיתי בהריון ועד עכשיו, ראיתי אותה לפניהלידה לך בדיוק כמה דקות לפני ובו נפרדתי ממנה רציתי שהירא תגיד לי שהיא אוהבת אותי.. אבל היא המשיכה את החיים, אני לפחות מקווה שהיא מאושרת וכשנולדת הבטחתי ונשבעתי שאנילא אעזןב אותך לעולם!.. את פשוט מתנה שה' שלח לי בגלל זה קוראים לך ענהאל" אמרתי וחיבקתי את ענהאל, היא חייכה ואמרה "אני ודוד תומר יוצאים לקניון " אמרה ותוצר, זוכרים?היה חבר שלי.. הוא נחשב דוד שלה, הוא כמו אחי בארוחות שישי הוא אצלנו ואנחנו אצלם.. יש לו ילד בן3 ועוד ילדה בת 10 היא וליאל הבן שלי חברים טובים, לא תנחשו מי אשתו, אביה, היא השתנתה לטובה… אנחנו חברים מאוחדים..


תגובות (1)

רק את אל תגידי לי שזה פרק אחרון :(((

20/04/2013 05:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך