מחפש אחרייך אל האור בעינייך- דמויות
●שובל אלקיים- 17 יא' . שיער חום גלי, עיניים ירוקות מהממות, רזה, לא נמוכה ולא גבוהה, באמצע.
אין לי הרבה חברים וחברות, יש לי אחת וזה מספיק.
שונאת ערסים, אין להם כבוד לבנות,
האהבה שלי זה סוסים. מגיל קטן אני רוכבת , סוס זה החיה הכי מדהימה והחבר הכי טוב של האדם.
חח אני ילדת חווה כזאת.. אני מעדיפה לבלות את הזמן שלי בחווה מאשר בקניון בחנויות בגדים.
חבר? תתפלאו אבל היה. נפרדנו וטוב שכך.
שונאת מוזיקה מזרחית, מתחברת יותר לנתן גושן מוש בן ארי, עידן רייכל וכאלה.
לפי דעתי אני הרבה יותר בוגרת מכל הבנות השטחיות בשכבה שלי, כאילו אני לא שחצנית או משהו אבל כאילו באמת, כל מה שמעניין אותם זה בנים.
●עוז דמארי- 17 יא'. שחום אבל לא יותר מדי, גבוה, קוביות, שיער חום בהיר מסודר למארינס, עיניים ירוקות על גבול החום דבש. חתיך אשש.
סטוציונר וגאה בזה, אני לא מכבד בנות שלא מכבדות את עצמן.
אני הערס האולטימטיבי, מקלל, מעשן, כיפה סרוגה, מותגים וכאלה.
אבל אל תראו אותי ככה, אני הכי ילד של אמא, מפונק אחושרמוטה.
חולה מסיבות, תמיד יהיה לי מה להגיד על כל דבר קטן,
חולה על מוזיקת דיכאון.
חולשה שלי? אני עצמי ואנוכי.
●אוראל בן נעים- 17 יא'. חתיך ומודע לזה. שיער שחור מסודר למארינס ועיניים שחורות גדולות כאלה יפות.
תמיד אדיש לכל מה שקורה סביבי, לא מעניין אותי שום דבר, שם זין על העולם.
סטוציונר, מקלל, מעשן, שותה וכל החארטה הזאת. עולמו של כל ערס מצוי.
חבר הכי טוב- עוז דמארי. אחח כפרה עליו. חברים מכיתה א\'. תמיד נהיה שם אחד בשביל השני.
●ירדן וקנין- 17 יא'. שיער שטני ארוך וחלק, עיניים חום דבש בהיר מושלמות. לא גבוהה ולא נמוכה, רזה.
אני החברה הכי טובה של שובל אבל אני בדיוק ההפך ממנה. תנו לי לבלות כל היום בקניון ולהכיר חתיכים ואני מאושרת.
תגובות (4)
תתחילייייייי
תתחילי נשמע יפה :)
תמשיכיי
תמשיכי נשמע מעניין