אנג'ל
המשך יבוא...

מחסל בע"מ-פרק 3

אנג'ל 12/02/2012 822 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...

"או או.."חשב לעצמו ג'ק,"הלך עליי."כשהוא יוצא מהאוטו והתחיל למלא דלק במיכל.
באותו רגע החלו 3 רעולי פנים לעקוב אחריו,מכוונים אליו כוונות לייזר.
ג'ק יכול היה לשמוע את הנשימות שלו.ליבו הלם בחוזקה.מוחו פרפר.עליו לחשוב על דרך מוצא..ומהר.אם לא,הם יהרגו אותו בהזדמנות הראשונה שתהייה להם.הוא עזב הכל,מתנהג כרגיל.נכנס לחנות בכדיי לקנות לעצמו בקבוק מיים מינרליים.
הוא הלך בתוך חנות הכולבו הקטנה סורק את השטח ומוודה שאיש אינו עוקב אחריו.הוא עשה צעדים קטנים כשהוא מביט לאחור עד שלפתע התנגש במישהו.
"אופס…סליחה עלמתי."התנצל,מבחין בבחורה שעמדה מולו.היו לה זוג עיניים ירוקות מדהימות.היא הייתה רזה עם חזה שופע.כשלק שחור מרוח לה על הציפורניים.ג'ק לא יכול היה להתחמק ממבט עיניה המבט שלה באותו רגע,הפנט אותו.
"ידיים למעלה!" איים עליו לפתע,שוטר שנכנס למקום.ג'ק לא היסס ותפס את הבחורה כשהוא מצמיד לראשה את האקדח הכסוף שלו מאיים לירות בה.
"אם אתה לא מוריד את האקדח ,אני הורג אותה.."איים ג'ק.
"בוא נרגע,אוקיי.?"אמר השוטר.
"מי אתה?"אמרה בחורה,מפוחדת.
"מה זה משנה?"קרא ג'ק.
"שחחר אותי!"קראה.
"לא."קרא ג'ק.."מרגע זה..אני חוטף אותך.את בת ערובה."
"נראה לך!"קראה,מכניסה לו בעיטה מסובבת.אך,לפני שהצליחה להמלט,הוא הצמיד אותה לדלפק ואזק אותה.לפתע החלו יריות.
"תורידי את הראש!"קרא ג'ק כשהוא רוכן מעלייה.
הזכוכית של החלון התפוצצה.מלא זכוכיות התפזרו על הרצפה.
"מי אתה ומה אתה רוצה?"שאלה בבהלה.
"אם את רוצה לחיות,עדיף שתישתקי."אמר בפנייה.
"הם יהרגו אותנו?"שאלה.
"טעות..אם לא תפסיקי לשאול שאלות,אני,אהרוג אותך."קרא.
ג'ק אחז בה,כשהם נמלטים דרך הדלת האחורית.הוא הכניס אותה למכונית.הם החלו לנסוע,בשעה שיורים עלייהם.


תגובות (3)

וואו זה היה סיפור מרתק תמשיכי :)

12/02/2012 12:19

תעשי פרקים יותר ארוכים :)

13/02/2012 06:28

התאהבתי. סופית!! נו פרק 4!!!!?!

13/02/2012 07:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך