אנג'ל
המשך יבוא...

מחסל בע"מ-פרק 2

אנג'ל 08/02/2012 788 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא...

ערב.ג'ק נכנס לפאב,שהיה סמוך למלון דרכים נטוש..
הייתה לו משימה לבצע.נשים רבות הביטו בו כשנכנס.הן נפלו כאפר לרגליו.כשעל האחרים הוא הטיל איימה ומורא במבטו הקשוח.
"ברמנית!"פנה אל הברמנית החתיכה,שהביטה בו במבט בוחן,"מיזגי לי ויסקי עם קרח."
"כבר.."אמרה,מניחה כוס על בר,זורקת לתוכה שתי קוביות קרח בשיטתיות ומוזגת לו ויסקי משובח.
"תודה,"אמר..כשהיא מבקשת ממנו לשלם.נידלקת עליו.
ג'ק הוציא שטר של 100 דולר ונתן לה.
"אדוני!"'קרא.."חכה,אתן לך עודף."
"אין צורך.שימרי על העודף לעצמך."אמר,כשהוא עסוק בלסרוק את השטח.
הולך להיות שם טבח.ג'ק סידר את האוזניה שלו,ודרך את האקדח,מבלי שאיש ישים לב.הוא עשה זאת במקצועיות שאין לתאר.
"זיהיתי את המטרה.."הוא אמר.."רוברט סלוטר יושב בפאב עם השותף שלו."
"חכה.."נשמע קולו של הבוס שלו במכשיא הקשר,"אל תעשה שום דבר פזיז.אנחנו לא רוצים שאנשים חפים מפשע ייפגעו.רק סלוטר ופמלייתו."
סלוטר היה איש המפתח ופרשת רצח הוריו של ג'ק,וגם ראש כנופיה מסוכנת שאיימה להשתלט על שוק ההון.
הם עסקו בפיתוח נשק מסוכן וסם שמדמה שיכרון חושים אך,גורם למוות.אנשיו הם סוחרי נשק בשוק השחור.
ג'ק החל להתקדם לעבר שולחנו של סלוטר.הוא עובד כסמוי.
"רוב סלוטר?"ניגש אליו.
"כן? מי אתה?"שאל רוב.
"שמי ג'ק..ואני מעוניין לעשות איתך עסקים."אמר..
"כל הכבוד ג'ק."נשמע קולו של הבוס באוזניה שלו,"רק תזהר ממנו..הוא רוצח."
לג'ק לא היה מושג למה הוא מכניס את עצמו.הוא חשב להכנס אל תוך החברה של רוב ולפעול מבפנים,כמו מרגל.ואז..ברגע המתאים לחסל אותו ואת כל החברה שלו.ג'ק היה ידוע במוחו המבריק ועוז ליבו.
שכן,מישהו עקב אחריו.
בעודו נוסע העירה,הוא הבחין בכך שמישהו נוסע אחריו,ומסנוור אותו..
עד שהבחין,שנגמר לו הדלק..


תגובות (3)

וואוו סיפור מפחיד חחחח אך מלא מתח תמשיכי

08/02/2012 12:59

אווו. אני מולה על סיפורי בולשת. אני לא מזמן כתבתי סיפור בסגנון! וואו.. נו תעלי כבר את פרק 2!!! או 3?!!??

09/02/2012 10:06

*חולה

09/02/2012 10:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך