מחסל בע"מ-פרק 18
מחשבות רבות הציפו את ג'ק בעת שפתח במסע הנקמה שלו.
הוא לא העלה על דעתו כי אן,בעקבותיו.הוא נסע במשך יום שלם,במדבר הלוהט.השמש החלה שוקעת.ג'ק עצר בפונדק דרכים.הוא יעביר את הלילה שם,לבדו.פתאום,זה היכה בו,חזק.הוא חש לבדו לגמרי בעולם.
"אלוהים,"נאנח,"מה אני עושה?"
כשרגע לאחר מיכן,ניגש אל הבאר המקומי,ששכן ליד הפונדק.הוא,כמו הרבה גברים אחרים הלך להטביע את יגונו בכוס וויסקי משובח. עם מופע ראוותני בבר חשפניות.
למרות שאינו יכול לחשוב על סקס כרגע,הוא חש מגורה ע"י מופע החשפניות.מה לעשות,זהו אחד מצרכיו הפרטיים והבסיסיים של בן אדם.לאחר ששתה,לא מעט אלכוהול,הוא הביט באחת הבנות שעבדה שם וחשב לקחת אותה איתו,לבילוי לילי.
זה היה פונדק,מעט מפואר יותר מקודמיו.
"מה שמך?"ניגש אלייה.
"לילי.זה שם הבמה שלי."אמרה,
"אני ג'ק."אמר בפניה..לוקח איתו בקבוק שמפניה ושתי כוסות.
"נעים מאוד.."חייכה,מסדרת מעט את שיערה הבלונדיני.
לילי הייתה מעט מלאה.והכוכבת מספר אחת במועדון.
כשג'ק נועץ עיניים בחזה השופע שלה,כמו כל גבר טיפוסי.
.אך,הוא לא היה יפה כמו החזה של אן.
"בא לך לבוא איתי לבילוי ליילי?"שאל אותה.
"אחרי העבודה.הבוס שלי ייפטר אותי.אסור לי ללכת עם לקוחות."אמרה,כשהוא מכניס שטר של 100 דולר לחזיה השחורה שלה.
לאחר שעות העבודה שלה,נפגשה לילי עם ג'ק,בג'קוזי.
הם ישבו שם ושתו שמפניה.
"למה הזמנת אותי?"שאלה,מתעניינת.
"רציתי להכיר אותך..לפני שאנחנו.."אמר.
"לפני שאנחנו..מה?"ניסתה להבין.
"את יודעת,"אמר.."נכנסים למיטה ביחד?"
"אני חשפנית."אמרה,"לא יצאנית."
"אני יודע..אבל,מצאת חן בעיניי.."אמר,לוגם מעט מהשמפניה שלו,בכדיי להקהות את הכאב בליבו.
"מה אתה עושה ג'ק?..בחיים.מה המקצוע שלך?"שאלה.
"אני מחסל."אמר.
"מחסל את מי?"שאלה,מנסה להבין.
"אני מחסל,לילי.רוצח."אמר..כשהיא מעט נרתעת ממנו,אך הוא מרגיע אותה.כשהיא מנסה מי הוא הבחור היפה והמסוקס הזה.עד מהרה,היא הבינה שהיא נמשכת אליו..
"היא שברה לך את הלב..מה?"שאלה,מבחינה בריחוק מסויים מיצידו.
"מי?"שאל,מתקרב אליה..
"ג'ק,"אמרה,"נשים מרגישות את זה.רואים את זה בעיניים שלך.
.אתה פגוע ג'ק.נפגעת מאהבה.אתה גבר מאוהב."אמרה.
" די! אני לא רוצה לדבר על זה.."אמר,כשהוא מתחיל לנשק אותה.מביט בעיניים שלה,לרגע,היה נדמה לו שהוא רואה בתוכן את דמותה של אן,שחורת השיער.כשהוא,בכל מעודו מנסה למחוק אותה.כשמספר רגעים לאחר מכן,הוא כבר היה עסוק בלגעת בלילי,הבלונדינית שהטריפה את חושיו.
לאחר מכן,הם שכבו במיטה,זה לצד זו..ודיברו אל תוך הלילה.
ג'ק הביט בעיניה,וליטף את פנייה בעדינות..
"אל תיתאהבי בי,לילי."אמר.."אני לא בנוי לזה."
"למה אתה מדבר ככה?"שאלה אותו.
"אני רוצח,לילי."אמר.
"אתה מנסה לשכוח אותה.למה?"שאלה,לא מבינה.
"לילי..די!"קרא,"אמרתי שאני לא רוצה לדבר על ענייני הפרטיים..אני לא מסוג האנשים שמנהלים שיחות נפש .ועוד דבר,אני רוצה שמחר בבוקר,לא תהיי פה."כשמבחינתו,זה היה סטוץ ללילה אחד.
כשכעבור מספר רגעים,הם נרדמו,זה לצד זו.בבוקר,כשהשמש כבר זרחה בחוץ,אירגן ג'ק את חפציו וישב בבית הקפה.הוא היה זקוק לכוס גדולה של קפה,אחרי כמות האלכוהול ששתה אתמול בלילה.
הוא,אפילו לא זכר את פניה של הבחורה איתה היה,שלא לדבר על שמה.אך,המבט בעיניה הירוקות של אן נחרט ונחקק בזכרונו כמו צלקת.אך,הוא היה נחוש בדעתו,לחסל חשבונות עם אביה ולעמוד מולו.
זה עומד להיות קרב פנים אל פנים,שייגמר בדם.לא פעם,שאלו אותו חבריו,אם הוא צריך עזרה מהם במצוד אחר ג'ונתן רייבסון.ג'ק,העדיף למצוא אותו בעצמו ולגמור איתו חשבון באופן אישי.
תגובות (3)
וואו אני מקווה שאן וג'ק יהיו שוב אוהבים :)
וואו!!! מדהים…
מחכה להמשך.. במהירות הבזק!!!!!!
מחר???
ממש אבל ממש אהבתי סיפור 100המם מצפה להמשך דחוף ביותר תודה ממני בקי ♥