אנג'ל
המשך יבוא..

מחסל בע"מ-פרק 11

אנג'ל 20/02/2012 903 צפיות 7 תגובות
המשך יבוא..

ג'ק,שהצטייר בעיניי רוחה של אן כרוצח,התגלה אייכשהו כמלאך המושיע שלה.מלאך,עם צדדים אפלים.הוא לא היסס לרגע ושלף את הרובה שלו,וטען אותו.הוא ייצא למסע הרג,אם ייצטרך.
"אדם זקן אמר לי פעם מילות חכמה:"כשיורים עלייך תירה בחזרה.כשאתה חש מאויים ,תתקוף."אמר בפנייה.זה חוק הטבע.כשכל יצור חיי מרגיש מאויים הוא תוקף.חוק מספר אחת בהשרדות.
"מה אתה עושה?"שאלה אותו אן.כשהיא,שבויה בקיסמו האישי,החזק. והוא,נחלץ לעזרתה,נוטף סקס אפיל.היא חשה קרובה אליו,במיוחד אחרי שהיו כה קרובים זה לזו בצורה אינטימית.
"מגן עלייך."אמר,מביט בה,במבט מלא עוצמה.הוא נראה מאיים.פותח את הדלת,בכריזמטיות מוחלטת.
שכן,הוא ינסה,קודם כל לפתור את זה בדרך דיפלומטית.אם לא תצלח דרכו,הוא ייפתח באש.
"תנו לבחורה ללכת בשלום."אמר בפניהם,"אתם יכולים לירות בי ככל שתחפצו.אך,אנא,אל תפגעו בה."
"נראה שיש לך רגש כלפייה.או משהו כזה."אמר אחד מהם.
"לא רגש ולא נעליים."הכחיש,"אני פשוט מנסה להיות קצת אנושי."
"אל תדאג,"הבטיח לו האיש,מושחת למדיי.
"לכי,"שלח אותה ג'ק לדרכה.
"אני לא אניח להם לירות בך."אמרה,מחביאה אקדח בתיק שלה.
"הם לא ייעזו."אמר.כשהיא יורדת במדרגות.חושיה,פעלו הייטב.
"זו מלכודת!"קראה,מבחינה באחד מרעולי הפנים,"הם לא שוטרים!"
אבל כבר היה מאוחר מידיי..רעול הפנים תפס אותה חזק.היא ניסתה להתנגד,משתוללת ומתפרעת בזרועותיו.אך,רעול הפנים תפס אותה..נוגע בה..מכניס אותה לרכב בכוח.הנהג החל לסוע.
"אנני,אנני,אנני.."נשמע קול מוכר.
"בילי?"היא הורידה את המעטה שעטה על פניו,מגלה את פניו של האקס שלה.
"אנני,מלאך שלי."אמר נוגע בה.
"אל תיגע בי,אידיוט!"קראה,בועטת בו.
"אמזונה מטורפת שלי.."נגע בה.
"אם תיגע בי שוב,יבוא סופך!"איימה עליו.
"חשבת לברוח עם המנוול חסר הלב הזה?"שאל אותה בילי,החבר שלה לשעבר.
"יש לו יותר לב ממך,זה בטוח."קראה.
"את שברת לי אותו..זוכרת?"שאל.
" לא,אתה שברת את הלב שלי.ואני אשבור לך משהו אחר,אם לא תפסיק לגעת בי,מנוול!"'קראה.
"באמת תינקמי בי?"שאל,"בבחור שפעם היה אהובך?"
"זה מראה שאתה עדיין לא באמת מכיר אותי,בילי."אמרה בכעס.שינאה שטפה את עינייה.היא כל כך שנאה אותו על מה שעשה לה.בילי היה בחור שלא מכבד איש.פשוט,אדם רע במלוא מובן המילה.
"כל מה שעשיתי היה מאהבה.."הוא נשבע בפנייה
" אה כן??אני אראה לך מה שינאה מסוגלת לגרום לבן אדם לעשות."קראה.
"לא תעזי.."ליטף את פנייה.
"אני שונאת אותך!"קראה בכעס,נאבקת בו.כשהוא מושך בשיערה,ומכאיב לה.הוא סדיסט.הוא נהנה מהכאב שלה.מי שהביט בפניו יכול היה לראות רוע טהור בהתגלמותו.100% רוע טהור.
ג'ק הביט בהם מתרחקים.נכנס לרכבו.החל מרדף אחרייהם.הוא יודע לקרוא אנשים הייטב.זה כישרון מולד שטבוע בו.הייתה לו תחושת בטן איומה לגבי הבחור הזה.הייתה לו תחושה נוראית.הוא ידע שייצטרך להאבק בו ולהתעמת איתו,בכדיי להציל את אן.לפתע,הוא גם הבין מה הוא חש באותו רגע שהבחין בדמעות בעינייה של אן.
הוא הבין שלראשונה בחייו הלב שלו ,נשבר.


תגובות (7)

הורס תמשיכי

21/02/2012 14:01

מ-ד-ה-י-ם!!

24/02/2012 04:06

מסכן ג'ייק!!! נו, אל תגידי לי שחיכית לתגובה שלי בשביל פרק 12?!?! ;-)

24/02/2012 07:07

לא,תייכף יתפרסם פרק 12.

24/02/2012 09:16

שבת שלום אנג'ל מקסים ♥♥ שמחה שאוטוטו יתפרסם פרק חדש תודה ממני בקי ♥♥♥

24/02/2012 10:13

וווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווו איזה מהמם זה!!

25/02/2012 05:45

נו?!!!! איפה פרק 12?!?!!!???????

25/02/2012 12:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך