מחולל הזמן – פרק ד
"אמה את מוכנה?" הוא מביט בי
"כן , אני מוכנה " אני מחייכת בחושך המאפיל על ההר
"את חייבת לזכור כמה זה מסוכן אמה . אסור לך לאבד את הריכוז לרגע." הוא מביט בי ברצינות בעיניו החומות חמות .
"אני לא אאבד את הריכוז " אני אומרת , כמעט בקול . כמו שבועה , מביטה בפניו החמים כל כך , מלוכלכים באפר , מביטים בי באהבה .
"אני לא אאבד את הריכוז אבא . אני מבטיחה ."
*************************************************************************************************
הוא מביט בי במבט כחול דרך השיחים .
אני מסמנת בתנועה כמעט ביליתי מורגשת שאני רואה אותו , מאין הנדת ראש .
תוך שניות אחדות הוא כבר לידי , מביט בי בעיניו הכחולות ברצינות תהומית .
"בסדר " אני פולטת "בסדר , אני אעזור לך ."
הוא מביט בי בחוסר אמון מובהק. אחר כך בבלבול מסוים . ולבסוף מבטו הופך נלהב כל כך , שאני מצחקקת בשקט .
"באמת ?! " הוא שואל בשמחה לא מרוסנת בעליל "באמת ? אמה … את.. אני לא יודע איך- "
" אין צורך לדעת שום דבר" אני אומרת בהסתייגות . אהבתי אותו יותר שהוא היה מעוצבן .
הוא משתתק . מביט בי . הבעת השמחה לא נעלמת מפניו אפילו לרגע , ואז מתיישב באיטיות לצידי , גורר איתו תיק שחור , שלא שמתי לב אליו עד עכשיו . הוא מביט בי בשעשוע , ניכר שהמבט הבוחן שלי מצחיק אותו , מאיזושהי סיבה לא ברורה אני מחייכת חזרה . אולי כי הפעם , החיוך שלו אמיתי .
"את בטח רעבה " הוא אומר בקלילות " הבאתי קצת אוכל אם מתחשק לך ."
שהוא אומר את המשפט הזה אני פתאום נזכרת שלא אכלתי כבר כמעט שלושה ימים שום דבר . והבטן שלי , כאילו לפי שעון, מקרקרת נורא .
אני מהנהנת בראשי באיטיות . צופה אחר תנועותיו המפזרות בשקט את המצרכים על האדמה הקוצית , פורש את כל המטעמים שהביא איתו , וכשהוא מושיט לי לחם , ואני לוקחת אותו בלי היסוס. בלי חישוב תוצאות אפשריות . משהו באוויר מתחבר . כמו קליק כזה . והכול נראה פתאום נכון .
*************************************************************************************************
אני מביטה המומה במנהרה שנפתחת לי מול העיניים . כמו באה משום מקום .
אבא נראה מאושר כל כך , שאני , למרות שבפנים אני משקשקת , מחייכת אל מול פניו המאירים שהוא מביט בי בעיניים מאושרות .
"את רואה אמה ?" הוא מצביע על המנהרה הנפתחת בפנינו "לזה חיכינו " הקול שלו מתרומם בהתרגשות .
"עוד כמה דקות , הכל יהיה טוב יותר ." הוא אומר ומלטף לי , כאילו בלי לשים לב , את הראש.
משהו במשפט הזה חורק לי באוזן .
"יותר טוב ?" אני מביטה בו בהשתוממות
הוא מהנהן בראשו בפראות , "יותר טוב אמה. החיים על פני האדמה יהיו טובים יותר . כל הדברים שהושחתו לפני שנים רבות כל כך יחזרו . " קולו מתרומם באוקטאבה "לעזאזל , אולי אפילו יהיו דינוזאורים !"
חיוך רחב מאיר את פניו השחומות כשהוא מתחיל לפסוע לתוך המנהרה , אני אחריו . מנסה להדביק את צעדיו הגדולים .
משהו בבטן מרגיש לי לא נכון .
מתוך אינסטינקט אני פוסעת אחורה . והתקרה נופלת .
בצווחות רועמות שמתחילות להישמע מכל הקירות , צווחות של נשים על מוקד , אני מביטה באבא שלי קורס תחת המשקל הכבד של הקיר מלמעלה .
אני משותקת .ידעתי שמשהו לא נכון .
אבא מפרפר לרגע , מנסה להשתחרר , ומביט בתקרה בייאוש . ואז לפתע מפנה את מבטו אליי .
עיניו החומות חמות צבועות עכשיו בהיסטריה , הוא מביט שוב על התקרה למעלה . מעליי .
אני מביטה בו שוב. עיניו נעוצות בי. "תברחי " הוא לוחש בשפתיו .
אני לא זזה "עכשיו . אמה , תברחי עכשיו ! " הוא מרים את קולו , נאנק מכאב , שלולית של דם מתחילה להיקוות סביב גופו הדומם .
אני מנענעת בראשי לשלילה , מתקדמת אליו , כדי לעזור לו , אך הוא דוחף אותי ממנו והלאה .
"עכשיו !" הוא צועק.
הרגליים שלי מתרוממות מהקרקע פתאום . בלי שום סיבה . אני יודעת שאני רוצה להישאר . זה כאילו שהגוף שלי פועל בעצמו .
שאני מגיעה לפתח המנהרה , אני מביטה בו , והוא מביט בי חזרה .
אבל המבט שבעיניו מנוכר. כאילו אני לא הילדה שלו בכלל .
העיניים שלו חומות שוב . אבל אטומות .
*************************************************************************************************
אני מביטה בשיירי האוכל שמונחים על הקרקע . אף פעם לא אכלתי הרבה כל כך .
פיטר מביט בי בסיפוק , רמז של חיוך על שפתיו .
"מה ?" אני שואלת ברוגז "מה מצחיק אותך ?"
"את . " הוא מחייך חיוך לבן שיניים ."נהנת ?"
אני מתחמקת "אולי נתחיל כבר ? אתה יודע . כבר מתחיל להחשיך ."
הוא מהנהן במהירות בראשו , תנועותיו נעשות מכניות כל כך , שאני מתחרטת שבכלל הזכרתי את הנושא .
הוא שולף חבילה עטופה מהתיק . מביט בי ברצינות.
"את מוכנה אמה ?" רמז של זיכרון מהבהב לי במוח . אני מתעלמת .
"כן . אני מוכנה ."
תגובות (21)
מצטערת שלא הגבתי מיד, אני פשוט לא נכנסת לאתר.
הפרק מעולה, נהניתי בוא יותר מהפרקים האחרים.
רק שאלה: החלק הראשון, זה זיכרון מאבא שלה??
היי לילך אהבתי מאד מאד את הסיפור שלך הוא פשוט 100המם תמשיכי בבקשה בתודה בקי ♥♥♥♥♥
יפה מאוד יש לי שאלה את ממשיחה מתישאו את סוחן 007 ?
אעאעאעאעא לילך!!! זה מדהים, מדהיםף מדהים!
מצטערת שלקח לי זמן לקרוא את זה, אבל אני בתקופת מבחנים…
התיאורים שלך מעולים ומעבירים באופן חלק ומלא רגשות את העלילה, השפה שלך גבוהה מאוד, ואף על פי כן מובנת.
תמשיכי מהר, אני במתח D:
ממני- לוסי (:
וווואי פשוט מקסים, אני מסכימה עם לוסי.
תמשיכי מהר כי גם אני במתח :)
תודה לכולכן !! זה כל כך חשוב לי :) … לשאלתך שירן , כן זה היה זיכרון מאבא שלה . מהפעם בה הלכו לחפש את המחולל :) מישל , אני מתנצלת , אבל אני חושבת שלא מספיק אוהבים את סוכן 007 , וכן אני לא ממשיכה .. :( אני שמחה שנהנתן …
לא!!! אהבתי את סוכן 007 :D
אל תדאגי .. מתישהו אני אמשיך אותו :) תודה על התמיכה :)
אני לא יודעת אך תגיבי על זה אבל לדאתי יש המון שאוהבים את הסיפור סוחן 007
ואפילו הים זה רק 2 או 3 את צריחה לדעתי לאמשיך בישבילם אני מקבה שתחשבי על זה ותחליתי באמת הים את ממשיכה את סוחן 007 או לא מקבה לאחי טוב מימני ה ~אלמונה ~
את צודקת לגמריי אלמונה . הרבה סיפורים אני ממשיכה גם אם יש מעטים שאוהבים אותם , אני לא מתכוונת להפסיק אותו ,אבל יש היגיון פשוט , שאם יש יותר אנשים שאוהבים סיפור אחד , אני אמשיך אותו קודם :) אני אשתדל להמשיך אותו בהקדם .. תודה רבה על העידוד!
את צודקת לגמריי אלמונה . הרבה סיפורים אני ממשיכה גם אם יש מעטים שאוהבים אותם , אני לא מתכוונת להפסיק אותו ,אבל יש היגיון פשוט , שאם יש יותר אנשים שאוהבים סיפור אחד , אני אמשיך אותו קודם :) אני אשתדל להמשיך אותו בהקדם .. תודה רבה על העידוד!
למה את לא ממשיכה?????
כבר עבר יותר מידי זמן,
זה לא משנה כמה מגיבים,
זה משנה אם יש מישהו שאוהב!
אם יש, את צריכה לפרסם:)
ואני אוהבת- אז להמשיך!
את צודקת :), אבל במקרה הזה זה לא קשור לכמה אוהבים .. זה פשוט אין לי זמן :(
אז אני אחכה בינתיים!
עדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה,
ועדין מחכה…
אז מתי הפרק הבאה?
חחחחחחחחחחח.. שיהיה לי זמן לכתוב אותו :0 מבטיח ! נשבעעת !!<3
מבטיחה #
אני לא רואה שאת ממשיכה,
אני מתחילה לחשוב שזה אישי?!
חס וחלילה!!! זה פשוט השראה, שיהיה לי שוב מוזה , אני מבטיחה שאני אכתוב :0
טוב אז אני יפסיק להציק לך, אבל תמשיכי מהר!
טוב :)
אני ממש מצטערת,
את מוזמנת לשנוא אותי לנצח, אל זה.
אבל את חייבת להמשיך…
אני ממש רוצה לקרוא את ההמשך!