מחולל הזמן – פרק ג'
אני מרגישה כאילו הזריקו לי קרח לוורידים .
מחולל הזמן . הייתי צריכה לדעת .
מטומטמת . את פשוט חתיכת מטומטמת , הרי מה כבר זה היה יכול להיות ?
מה הדבר היחיד בעולם כולו שאותו את יודעת יותר מכולם ?
מה הדבר היחיד בעולם שאת אולי היחידה שיכולה להשיג ?
ומה לעזאזל הדבר שיכול לגרום לבן המפונק של ראש העיירה לטרוח עד כדי כך כדי להציל אותך ?
מחולל הזמן כמובן .
ממש מתחשק לי לסטור לעצמי על זה שלא עליתי על זה קודם , אני מאשימה בזה את היותי המומה , מפוחדת אפילו , בכל זאת ,לפניי כמה שעות הייתי בטוחה שאני הולכת למות …
זה לא משנה . רק דבר אחד נותר לעשות עכשיו . לברוח . אני מתכוננת לזינוק . שלוש שתיים א-
"לא הייתי מציע לך לנסות" פיטר קורא את ההבעה על הפנים שלי "אני אמצא אותך שוב . ושוב .ושוב . עד שתהיי מוכנה לעזור לי , הדבר היחיד שאולי יציל אותך ממני יהיה המוות ."
הוא מחייך חיוך עקום "אם זה המקרה את יכולה פשוט לחזור לאבל'ה שלי ."
אני משתנקת שהאמת הנוראה סוטרת לי בפרצוף . הוא צודק, אין לי לאן לברוח ,אם הוא לא ימצא אותי אז אבא שלו ימצא . והוא יהרוג אותי בלי רחמים , לעומת בנו , שאפילו לא איים עליי שהוא יעשה זאת. אז בעצם ממה אני מפחדת ?
"אבא שלי מת בניסיון למצוא אותו " אה . מזה .
הוא נאנח , "אני יודע . ואת היית איתו , שם . שזה קרה " הוא מביט בי ארוכות.
"ואת היחידה שיכולה למצוא אותו שוב "
"אני לא רוצה למצוא אותו שוב. " אני מטיחה "זה כאב פעם אחת . זה יכאב פעם נוספת "
"אבל את חייבת !" קולו מתרומם "את חייבת אמה !"
הוא מביט עליי במבט תוקפני ופתאום מבט מבוהל ומתחנן מתפשט לו על הפרצוף והוא תופס אותי בשתי ידיו בחוזקה "בבקשה . בבקשה אמה . " הוא מתחנן "אני צריך שתעזרי לי ."
אני מתנערת ממנו בכוח ופוסעת כמה צעדים אחורה , "בשביל מה בכלל אתה צריך אותו ?" אני תוקפת,
"מה כל כך גרוע בחיים שלך שאתה רוצה למחוק מהעולם לתמיד? מה , כל כך גרוע לחיות בווילה מדהימה עם שלוש ארוחות עשירות ביום ושירות חדרים ? מה כל כך נורא?!"
הוא משתתק , אז מתקרב ואז מתרחק בהתרסה "את לא מבינה כלום." פולט
הוא מביט בי בשנאה כל כך יוקדת שהוא אומר את המשפט הבא שאני מתכווצת
"כל הדברים האלו ? איך אני יכול ליהנות מהם ?! שלוש ארוחות ביום . כן, אני בהחלט אף פעם לא רעב, ווילה מפוארת ? יופי לי .שירות חדרים ? נהדר. אבל מה כל זה שווה ??! " הוא צורח פתאום
אני מביטה בו , מבוהלת , בזמן שהוא מתכווץ ומתרחק ממני עוד , ואז לוחש , כל כך בשקט עד שאני בכלל לא בטוחה שאמר זאת "מה כל זה שווה אם אבא שלך מפלצת?"
ואז , הוא מסתובב במהירות ופונה לעבר היער בריצה , אני לא עוצרת אותו . יודעת שהוא יחזור.
מניחה לו להיות לבד עם המחשבות .
תגובות (18)
כול כך יפה!!!
את כותבת מדהים,
אני דורשת המשך בהקדם…
חחח.. בטח שיהיה המשך :) הרי המשכתי את זה רק בישבילך .. חחח…
אבל נראה לי שלא בזמן הקרוב :( אף אחד לא מגיב :((
לא!!!!!!!!…
את חייבת להמשיך- בשבילי…
אני לא מסכימה שתפסיקי, זה סיפור מדהים!!!
אני לא אפסיק :) גם אני אוהבת אותו למרות הכל:) וגם אם רק מישהי אחת אוהבת את זה שווה להמשיך לא ?
תודה…
חחחחח.. בכיף :)
ממש מקסים מצפה להמשך ערב טוב מבקי
נו…
למה את מחכה??
חחח.. שיהיה לי זמן :)
המשכת את מחולל הזמן???
עוד לא הספקתי… אבל כבר מתחילות להיות הרבה תגובות אז אני אמשיך :) <3 תודה שאת מחזקת אותי :)
ואוו!! ממש מדהים! מצפה להמשך של הסיפור במהרה!!
ואם כבר מדברים על המשכים, אני מפצירה בך להמשיך מיידדדדד את 'אופס, זאת החברה הכי טובה שלי' – אני במתחחחחחח!!! :)))
חחחח.. ברור שאני אמשיך :) אבל עכשיו דווקא המשכתי את תקרת הכוכבים שלי :)..
אני אבנה מאהל מחאה אם לא תפרסמי המשך למחולל הזמן!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
וווווווווווואו. לקח לי קצת זמן כי חיפשתי את הסיפור הזה אבל זה פשוט יפהפה!!!!
בבקשה תמשיכי כמה שיותר מהר!!!
ואני אצטרף אל שירן באוהל המחאה אם לא תמשיכי!!!
חחח.. מצחיקות :) ברור שאני אמשיך .. שיהי לי זמן , אני בתקופת מבחנים פשוט….