מה שלא הורג אותך , מחזק אותך! פרק 6
אני בולעת את רוקי ושואלת " חברים חברים? "
הוא מהנהן אליי , מבטו עדיין מחכה לתשובתי .
לא ראיתי את זה בא , חשבתי שהוא התגבר עליי משנה שעברה ועכשיו הוא סתם עושה לי טובה ומסיע אותי הביתה מדי פעם .
הייתי בהלם , לא ידעתי מה לענות הסתכלתי על פניו הממוקדות בי ,הוא היה כזה יפה …
לא.
אמילי .
תפסיקי .
את לא באמת רוצה אותו .
ליבי מתחיל לפעום בחוזקה , ואני לא יודעת איך לצאת מהמצב הזה , אף פעם לא הייתי בו ,שאותו ילד מציע לי חברות פעמיים , אף פעם גם לא חשבתי ברצינות על זה ותמיד עניתי בשלילה .
לא היה לי חבר , ולא ידעתי גם מה זה , חוץ ממה שראיתי בסרטים .
אני מסובבת את פניי אל חלוני , מרגישה אותו עדיין נועץ בי מבט "אני צריכה לחשוב על זה " מלמלתי .
הוא שתק אז הצצתי בו בחטף , הוא קלט את זה ונשארתי עם פניי לכיוונו , הוא הביט בי במבט אטום ואני דחקתי בו במבטי
"אתה אפילו לא מכיר אותי כל כך טוב " אני אומרת בפיזור נפש
ומוסיפה "אתה באמת רוצה שניהיה חברים? " , הוא ממשיך להביט בי במבטו האטום שגורם לי להרגיש תחושת לחץ עוד יותר .
" תפסיקי לסבך את זה " הוא משיב קצרות ואני שותקת , בפניו עולה הבעה עצבנית מעט ואני כבר מרגישה שהוא מאבד את סבלנותו כלפיי.
אני מפחדת לענות , בשני המצבים . אם אענה בחיוב , איני יודעת איך להתנהג ,
ואם אענה בשלילה – אאבד אותו . לנצח כנראה .
הייתי נורא מבולבלת ובאמת הייתי צריכה זמן … אך אני יודעת שהוא בטח יחשוב שהתשובה היא לא , וזה לא נכון!
"ג'ייס …. " אני ממלמלת "אתה באמת בן אדם נהדר ! אבל לא הייתי במצב הזה אף פעם לפני " אני מחליטה לספר לו על התלבטותי ומה עובר לי בראש .
פניו מתרכחות מעט " באיזה מצב לא היית אף פעם ? " הוא שואל , ואני מבינה שהוא לא מבין למה אני מתכוונת בכלל .
אני משפילה את מבטי אל אצבעותיי השלובות ומרגישה את ידו מושטת אל סנטרי , החמימות שהיד שלו משרה אל פניי כל כך מחשמלת , שאני מאבדת את ריכוזי בשנייה , עיניי נעצמות ואני מיד פותחת אותם כשג'ייסון מרים את פניי כדי שאביט בו
אך אני בכל זאת משאירה את עיניי מושפלות והוא פולט אנחה "באיזה מצב לא היית אף פעם ? " הוא שואל שוב , היד שלו עדיין על סנטרי מחכה שאביט בו ,שאענה לו .
כל כך בא לי לחבק אותו עכשיו ,אני תוהה אם רק ממגע ידו אני מרגישה כל כך מחושמלת וחסרת ריכוז , איך זה יהיה כשכל גופי יגע בו .
אני צריכה לאזור כל חלקיק של ריכוז כדי להעיף את המחשבה הזאת מראשי
ואני מביטה בג'ייסון , אוי זאת הייתה טעות .
עיניו הכל כך יפות , ופניו החלקות כתינוק .
"אמילי? " הוא שואל , לא מסיט את מבטו ממני .
"ממ?" אני ממלמלת עיניי עדיין נחות על תויי פניו היפות
ג'ייסון מחניק חיוך שובבי ואני מרגישה איך גופי מתמלא בלהט רק מחיוכו .
אני לעומתו לא מחניקה את חיוכי ונותנת לו להתעקל על שפתיי לחיוך רחב ,
הוא מתקרב אליי .
מאוד קרוב .
כן ,ההרגשה אכן משכרת חושים . הוא מחבק אותי , חיבוקו חם כל כך , ידיו הגדולות ממש עוטפות את כולי , ואני מחזירה חיבוק משלבת את ידיי מאחורי גבו
אני מרגישה איך גופינו נעשה כאחד וזה גורם לעורי לסמור ולאלפי צמרמורות לעלות ולרדת בגבי .
אני מתענגת מהחיבוק ומקריבה את ג'ייסון אלי עוד הוא נענה ומתקרב . הרצון הזה להשאר איתו ככה לנצח כל כך חזק שאני לא יודעת כבר כמה זמן אנחנו מחובקים ככה ולמי אכפת מהזמן בכלל . ראשי על חזו של ג'ייסון ואני שומעת את נשימותיו ודפיקות ליבו .
אני חושבת שזה אחד מהרגעים הכי כיפיים ומענגים שהיו לי בחיים .
אחרי שלושת אלפים שמונה מאות ושתים דפיקות והאמת, מי ספר .
התנתקתי ממנו , הוא עדיין קרוב אליי סנטימטרים ספורים שמתי לב שהוא כבר לא יושב על מושבו אלה יותר על מושבי . חיוך עולה על פניו וכך גם על פניי.
"ניראה לי שאני אזוז עכשיו " אני אומרת .
אני משתנקת כשג'ייסון מתקרב ושוב מחבק אותי , אני מחזירה לו חיבוק .
הפעם הוא מתנתק מהחיבוק "עכשיו את יכולה ללכת " ואומר .
אני מחייכת אליו ויוצאת מהרכב . למרות שקר , אני לא באמת מרגישה את הקור עכשיו .
הוא חימם אותי כל כך בחיבוקו החמים והנעים שהייתי יכולה להשאר בזרועותיו לנצח.
תגובות (3)
את כותבת כל כך מדהים שזה לא יאומן .. תמשיכי מהר :)
זה פשוט.. אני קראתי את כל ששת הפרקים עכשיו, זה פשוט אחד הדברםי הכי יפים, מוכשרים, מרתקים ומדהימים שקראתי! אני מצטמררת מהסיטואציה, מהאמת שיש בזה.. תמשיכי וכמה שיותר מהר!!
תודה תודה תודה לכם !!
אתם לא מבינים איזה חיוך אתם מעלים לי על הפנים .
עשיתם לי את היום !!
זה כל כך כיף לשמוע את זה .
כי אף פעם לא באמת כתבתי סיפורים , אני אפילו לא יודעת איך עושים את זה ,אני מנסה להעביר הכל מהראש ועדיין לא הכל נכנס לסיפורים .
פשוט תודה! :)