מה עם אהבה פרק 14

27/07/2013 893 צפיות 5 תגובות

נקודת מבט ליאור:
"סעמק מה הוא נוגע בה ככה" אמרתי לעומר, "אחי היא עוד שנייה נפלה מה אתה מעדיף?", הוא אמר לי, "אבל עדיין תראה איך הוא מסתכל עליה ועוד מהמותניים הוא תפס אותה" אמרתי לו באמת שחטפתי עצבים ואני בנאדם קנאי ברמות, אין מה להתעסק איתי בקטעים כאלה כי אני לא רואה בעיניים, אחרי איזה חצי שעה הליכה עצרנו כל הכיתות ועדי באה לשבת מאחורי ואני כמו מטומטם בכלל לא התייחסתי אליה,היא לא עשתה כלום, אני דפוק במודע אני אומר לכם!!
נקודת מבט עדי:
"נו מאמי" אמרתי לו לא מבינה מה הקטע שלו ומה אני בכלל מתחננת בפניו אני כולי באה לעשות לו צורות בגב כזה והוא העיף לי את הידיים, לא מבינה מה הקטע שלו כנראה שחזר ליאור הסטוציונר ופשוט נמאס לו ממני קמתי וחזרתי לשבת במקום שלי…המשכנו ללכת אני הייתי בשיא העצבים עליו,הגענו לאוטובוס, שמתי אוזניות,גם אני וגם שני היינו גמורות כבר ואז שמעתי את חני המחנכת "האוטובוס של י"ב 1 התקלקל אז חצי כיתה תבוא לפה" התפללתי שליאור לא יעלה, כי ידעתי שאני אתחיל לבכות ומה…חוק מרפי!! הוא עלה לאוטובוס והוא הסתכל עליי ולא יודעת מה עבר על שני שהיא הלכה!! "אני אתן לכם לדבר" היא אמרה, אני לא רוצה לדבר איתו בכלל, החזרתי את האוזניות וסובבתי את המבט אל החלון כשפתאום החצוף הזה עצר לי את המוזיקה, אני הדלקתי אותה והוא כיבה אותה, כן למישהו זה נראה הגיוני?? ! הסתכלתי על החלון נמנעת מלהסתכל עליו, "יפה שלי" הוא אמר עדיין לא הסתכלתי עליו, "נו חיים שלי אני מצטער" הוא אמר והחזיק לי את היד ואני העפתי אותו ממני, "מה קרה נמאס לך ממני" שאלתי אותו, מזל שחצי אוטובוס היה ישן שלא שמעו אותנו, "למה את אומרת את זה" הוא אמר לי, "למה? אולי בגלל שאני באה כי ראיתי שאתה עצבני, אז אני באה להרגיע אותך ואתה מעיף אותי כאילו אני איזה סטוץ שלך" אמרתי לו וניגבתי דמעה, "כי אני מטומטם" הוא אמר ושוב תפס לי את היד, "אני מפגר קנאי שלא יכול לראות שמישהו אחר נוגע בך, וזה לא אגו זה אהבה" הוא אמר לי ונישק לי את הלחי, "עדיין תסמוך עליי מה אתה חושב שעכשיו אני אצא עם מתן אני לא יודעת איזה בנות אתה מכיר אבל אני ממש לא מהבנות האלה" אמרתי לו, "אני יודע נשמה שלי, את לא מבינה אני לא יודע מה יצא ממני,זה לא ייקרה בחיים יותר, כמו שאני רוצה להגן עלייך מאנשים אם צריך אני אגן עלייך גם מעצמי" הוא אמר לי והשענתי את הראש עליו, נסיעה של שעתיים יש לנו עכשיו!!


תגובות (5)

מהממממם תמשיכי!!!!!!

27/07/2013 17:35

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

27/07/2013 20:04

מושלםםםםםםםם

28/07/2013 00:29

תמשיכיייייייייייייייייייייייייי!!!!

28/07/2013 04:12

תמשיכיייי

28/07/2013 10:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך