אולי זה נשמע לכם די מוקצן אבל זה לא..זה מה שבאמת עובר על ילדים שעוברים התעללות..ילדים שעשו משהו רע לאחרים והצטערו על זה ממש..

מה כבר רציתי? פרק 2

19/04/2014 754 צפיות 3 תגובות
אולי זה נשמע לכם די מוקצן אבל זה לא..זה מה שבאמת עובר על ילדים שעוברים התעללות..ילדים שעשו משהו רע לאחרים והצטערו על זה ממש..

הוא שלח לי הודעה והוא כתב בה: " אני מצטער על מה שקרה..את יכולה להקשיב לי?"
החזרתי לו הודעה שזה היה הדבר הכי מגעיל שעשו לי בחיים!
והוא החזיר לי הודעה כזו:" אני מצטער זה התחיל בסתם מתיחה ואז אני התחלתי לאהוב אותך הילדים האלה איימו עליי אני ממש מצטער את מוכנה לסלוח לי?"
ואני כמו מטומטמת אמרתי לו כן כי אני באמת אוהבת אותו.
לפגישה השנייה הוא הגיע לשם שינוי..דיברנו על כל מיני דברים ואז הוא שאל אותי איך את מתמודדת עם כל מה שעושים לך? אמרתי לו שאני לא מתמודדת..הראתי לו את כל הצלקות שיש לי על הידיים והוא אמר שהוא ידאג לזה שיפסיקו..
אחרי חודש הייתי הילדה הכי מקובלת בבית ספר!! כל הילדים היו חברים שלי ואחרי כמה זמן זה עלה לי לראש והתחלתי להשתמש בזה לרעה כלפי ילדים אחרים..אמרתי לעצמי אם אני עברתי את זה כדאי שאחרים ירגישו איך זה!
אבל..כמו תמיד הכל מתהפך לרעה הילד ההוא נפרד ממני הוא לא רצה להיות עם ילדה ששומרת טינה..החברות שלי כבר לא היו..וכמו תמיד נשארתי לבד המוזרה של הכיתה..אבל איך כל זה קרה..? חבר שלי התעצבן וסיפר לכולם על הצלקות שלי הוא סיפר לכולם למה אני תמיד עם בגדים ארוכים..גם בקיץ..וככה נאבדתי בתוך עצמי..במקום שיתעללו בי אני התעללתי בעצמי התחלתי לחתוך שוב..היה לי אפילו ניסיון התאבדות..הרעבתי את עצמי כי גם ככה אני רזה מדי אז אולי אני ימות מזה..
לא יכולתי להמשיך לחיות עם העובדה שגרמתי רעה לילדים אחרים! חשבתי לעצמי ממתי נהייתי כזאת?? איך כל זה קרה??
ואז קרה דבר ששבר אותי לגמרי….


תגובות (3)

פרק 3 מהר !!

19/04/2014 15:42

תמשיכי , ואת ממש צודקת במה שכתבת ברציתי להוסיך

19/04/2014 15:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך