מה דעתכם על להתאהב באויב עונה 2? (-;
להתאהב באויב-עונה 2-תקציר
——————————–
אנה הביטה בדלת הבית הקטן, עיניה אדומות. איזבל בת השנה וחצי שיחקה על הריצפה עם הצעצועים שלה, משחקת, אינה יודעת מה קרה, ולאן אביה האהוב נעלם.
"אמא" מלמלה הקטנה. מבטה של אנה התנתק מדלת הבית ועיניה נישאו אל ביתה הקטנה.
"כן איזי?" שאלה אנה והתכופפה אל עבר הקטנה.
"אבא" עיניה התמימות של איזבל הביטו באמה הצעירה. "אבא.." חזרה אחריה אנה.
הדמעות שבו וזלגו על לחיה, "פיטר"
——————————-
פרק 1
——
פיטר התהלך ברחובות תל אביב, לאן יפנה עכשיו?
מחשבותיו לא עזבו אותו לרגע, 'מה עם אנה?'
-לפני 5 שעות-
"אני מצטער" מלמל פיטר והביט באנה.
"אתה לא." דמעות זלגו מעיניה. "אני חייב לחזור הביתה אנה." אמר פיטר. "כאן זה הבית שלך! הילדה שלך פיטר! איך… איך היא תגדל בלי אבא?" אמרה אנה והביטה בו בעיניים אדומות.
"אני חייב לחזור אל ההורים שלי, תביני אותי, בבקשה" התחנן פיטר ותפס בראשה של אנה.
"איך אני יכולה להבין אותך? אתה משאיר אותי לבד עם ילדה בת שנה וחצי! ואני? אני בת 19 וחצי פיטר! מה.. מה אני אעשה עכשיו? למה אתה הולך לי? אני אוהבת אותך" גופה נשמט על הרצפה והדמעות ממשיכות לזלוג. "אני אחזור! אני מבטיח!" אמר פיטר וכרע ברך ליד אנה.
"אני לא מאמינה לך. עכשיו תלך" אמרה אנה וניגבה את הדמעות. "אנה.." "לך!" צעקה על פיטר. קולות בכי נשמעו מחדרה של איזבל הקטנה.
פיטר יצא בסערה מהבית, ואנה ניגשה אל עבר חדרה של איזבל.
היא הרימה אותה מהלול שלה והחלה מרגיעה אותה, שרה לה שיר ערש.
"תישני ילדה קטנה, תישני ילדה יפה" לחשה אנה ודמעות זולגות על לחיה.
"הגיע הזמן לחזור למלצרות"
תגובות (3)
תמשיכייייייייייייי
מושלם
יואו ממש יפה,
עונה 2 !