orz16
תודה לסוואגית סלינטור שנינוש וששש ...זה סוד שהגבתן...
תקראו ותגיבו מקווה שתאהבו את הסיפור :)

מה את שותקת תגידי משהו פרק 9

orz16 26/09/2013 1337 צפיות 5 תגובות
תודה לסוואגית סלינטור שנינוש וששש ...זה סוד שהגבתן...
תקראו ותגיבו מקווה שתאהבו את הסיפור :)

אנחנו בדרך חזרה מהטיול שנתי ואני יושבת לחדר תום. אני ודניאל כמו מיקודם מדברים על הכל רק שלא העלנו את הנושא שהוא אוהבת אותי. אני ותום ממש התקרבנו. ובטיול הזה גם התחברתי לרן יובל עמית וסטפני הם ממש חמודים! .
"את ודניאל עדין לא דיברתם על מה שקרה? " שאל תום "לא, ואנחנו גם לא מתכוונים לדבר על זה" אמרתי "זה יעבור לו אחרי כמה ימים" הוספתי על דבריי. "ואתה לא נדלקת על מישהי" שאלתי את תום "תאמת נדלקתי על אמילי" הוא אמר "אוו אתם הולכים להיות זוג חמוד" קבעתי "בשביל להיות זוג היא צריכה גם לאהוב אותי ובינתים היא עם דין " הוא אמר מבואס קצת "אוי נו לא נורא יושבת לידך ילדה מדהימה שהולכת לגרום לך לשכוח הכל" אמרתי והעברנו את הנסיעה בצחוקים וכיף.
"אני בבית" צעקתי כשנכנסתי הביתה "סוף סוף התגעגעתי אלייך קופה" אמר אורי "גם אני אלייך קוף" אמרתי לו ואמיר הגיע ואמר "מי זאת שנטשה אותי ככה שלוש ימים" "הינה עוד קוף" אמרתי ושלושתנו צחקנו. "ממש משפחת קופים" שמעתי מהצד זה היה אושר "משפחת קופים שאתה חולה עליהם ומתנחל להם בבית" אמרתי וכולנו צחקנו.
עליתי למעלה נכנסתי להתקלח ולבשתי פיגמה של פטריק סידרתי את השיער ואושר נכנס לי לחדר "אתה צריך ללמוד לדפוק" אמרתי לו "לא רוצה טוב לי ככה" אמר "לא אכפת לי מה טוב לך" אמרתי לו הוא הרים גבה "בטוח" הוא שאל "כן" עניתי בטוחה בעצמי הוא תפס אותי וזרק אותי על המיטה והתחיל לדגדג אותי "טוב די די אני נכנעת" אמרתי כשאני מנסה לדחוף אותו הוא נשאר מעלי והסתכלנו אחד לשני בעיניים הוא בא לנשק אותי אבל אני לא פספסתי את ההזדמנות וברחתי לו "ככה " הוא שאל "ככה" עניתי כשעמדתי בפתח החדר ונשענת על המשקוף הוא התקרב אליי ואני רצתי לסלון וישבתי בין אורי ואמיר ונרדמתי מול הטלוויזיה.


תגובות (5)

תמשיכי…;))

26/09/2013 11:14

מושלם הייתי מגיבה בחג אבל אני שומרת

26/09/2013 11:19

ככה ככה תמשיכי חחחחחחחח

26/09/2013 12:46

תמשיכי !!

26/09/2013 14:06

מושלםםם תמשיכיי

27/09/2013 02:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך