מה את שותקת תגידי משהו פרק 8
בוקר איזה כיף יש טיול שנתי.. קמתי והתארגנתי מהר לבשתי גינס וורוד עם חולצה לבנה שכתוב עליה "all you need is love" בצבעוני ונעלתי נעליים סגורות בצבע שחור מקושקשות בכל מיני צבעים שמתי מסקרה עיפרון שחור קצת אודם וורוד חלש ובושם. ירדתי למטה ושמתי את המזוודה בגיפ ואני אורי ואמיר נסענו לבצפר.
"אור בלי שטויות" אמר אורי "ככה אתה מכיר אותי" שאלתי אותו "רק מזכיר לך" אמר ונתן לי כסף נפרדתי מהם והלכתי לתחנות לחכות לאוטובוס.
"בו" צעק לי דניאל באוזן והבהיל אותי "שלום גם לך אידיוט" אמרתי לו וחיבקתי אותו את אמילי ואת תום. עלינו לאוטובוסים כל כיתה באוטובוס. אני ותום ישבנו ביחד ודיברנו עד שאני נרדמתי.
"אור קומי" שמעתי את תום לוחש לי באוזן. ושמתי לב שנרדמתי עליו "סליחה שישנתי עלייך" אמרתי לו "לא סולח לך" הוא אמר ושנינו צחקנו יצאנו מהאוטובוס לקחנו את המזוודות ונכנסנו לאכסניה המורה חילקה מפתחות ויצא שאני עם שתי בנות חמודות עמית וסטפני.
עלינו לחדרים סדרנו הכל וירדנו שוב הם לקחו אותנו ללכת באיזה מקום נידח וחזרנו בערב בשעה שבע. "בשעה 8 נפתח החדר אוכל" אמרה המורה וכולם התפזרו לחדרים נכנסתי להתקלח וכשיצאתי לבשתי מכנס גינס לבן עם חולצה ירוקה וכפכפים ירוקים בצבע של החולצה. חיכיתי לסטפני ואמילי שיסימו גם הן להתלבש וירדנו ביחד .
סימנו לאכול ותום אמילי ודניאל התנחלו לי בחדר ותום הזמין שני ילדים מהכיתה שלנו שגם הם חמודים רן ויובל.
"משעמם לי" אמרתי "בוא נשחק אמת או חובה" הציעה אמילי. שיחקנו אני אמילי דניאל תום עמית סטפני רן ויובל .
סובבתי את הבקבוק והוא נעצר על רן ודניאל . "אז אמת או חובה" אמר רן "חובה " ענה דניאל "חובה עלייך לנשק את הבת הכי יפה בחדר" אמר רן דניאל רן עשה סיבוב התקרב לאמילי ובשניה האחרונה הסתובב ונישק אותי וחזר לשבת .
דניאל סובב את הבקבוק והבקבוק נעצר על דניאל ועמית "אמת או חובה" שאל דניאל "חובה" ענתה עמית " חובה עלייך לנשק את אמילי דקה שלמה" אמר דניאל "אבל.. " "בלי אבל" קטע אותה דניאל בלית ברירה עמית ואמילי התנשקו דקה כשמסבבם ץומעים את הבנים צועקים אוו ושטויות כאלה .
עמית סובבה את הבקבוק וזה נעצר על אמילי ודניאל "שיט" מלמל דניאל "זמן לנקמה… אז אמת או חובה" שאלה אמילי בקול שטני "אמת" ענה מהסס מעט "אמת שאתה אוהב את אור" שאלה אמילי "כן " ענה מהר וסובב את הבקבוק כאילו כלום לא קרה …
תגובות (3)
בכיף אני חולה על הסיפור הזה ואני ימשיך יותר מאוחר כי אחותי צריכה את המחשב ולוקח לי זמן להמשיך ואני שמחה שאת אוהבת את הסיפורים שלי
מושלםםםם
מושלם!!תמשיכיי!!