orz16
אז איך יצא?? ? תגובות וביקורת יתקבלו בשמחה אם למישהי יש רעיון איך להמישך את הסיפור אני אשמח לשמוע...

מה את שותקת תגידי משהו פרק 7

orz16 26/09/2013 1508 צפיות 2 תגובות
אז איך יצא?? ? תגובות וביקורת יתקבלו בשמחה אם למישהי יש רעיון איך להמישך את הסיפור אני אשמח לשמוע...

ירדתי למטה וראיתי את אושר שר. הוא שר כובשת של עומר אדם והוא שר ממש יפה. הוא סיים לשיר והתחיל ללכת לכיוון שלי ואז שתי בנו קפצו עליו ונמרחו עליו לא יודעת למה אבל שנאתי אותן בלי סיבה. אושר העיף אותן והמשיך להתקדם אליי .
"אז איך אני שר" שאל אושר . "תאמת לא משו" אמרתי לו בצחוק "אם אני שר כזה גרוע בואי נראה אותך שרה יותר טוב" לא הספקתי להגיב וראיתי אותו כבר סוחב אותי ונותן לי מיקרופון שרתי כמעט שיר אהבה של איתי לוי אחרי שהשיר נגמר כולם היו המומים.
הלכתי לאושר "אז איך אני שרה" שאלתי אותו "תאמת לא ציפיתי לזה את שרה ממש יפה" הוא אמר "ואם מקודם היית נותן לי לענות לך אז היית מבין שאתה גם שר מהממם! " אמרתי לו וצחקנו שנינו . יצאנו וישבנו בחוץ בשביל שנוכל להמשיך לדבר ובסוף כמעט התנשקנו אבל אורי הפריע לנו החמוד הזה.
עבר יום והתעוררתי בעשר וחצי ירדתי למטה והתחלתי לסדר את כל הבלאגן שנשאר מהמסיבה. סימתי אחרי שעתיים ואורי ואמיר עדין ישנים וממש משעמם לי. עליתי לחדר שלי וסידרתי לי מזוודה לטיול שנתי שיש ביום ראשון עד שלישי.
צלצול בדלת. ירדתי ופתחתי אותה זה היה אושר "היי אמיר ואורי עדין ישנים" אמרתי לו והכנסתי אותו לשבת בסלון ועליתי לחדר אחרי כמה דקות אושר נכנס גם "למה המזוודה" שאל "טיול שנתי ראשון עד שלישי" עניתי לו "אז אתמול אורי הפריע לנו" אמר והתקרב "וואלה?" אמרתי לו והתקרבתי גם היינו כל כך קרובים אבל אז אמיר צעק לי מלמטה. "מה אתה רוצה" שאלתי אותו כשהייתי כבר למטה "אני צריך את העזרה שלך בטעימת אוכל" אמר "פששייי ולמה זה" שאלתי אותו "כי מור ישנה למעלה ורציתי להפתיע אותה" אמר "אווו איזה חמוד אתה" אמרתי לו.
הוא הכין פנקיקים ומיץ תפוזים סחוט הוא שם צלחת וכוס מיץ על מגש והתחיל לעלות "רגע" צעקתי לו ורצתי לגינה לקטוף לו ורד שמתי לו על המגש "עכשיו אתה יכול לעלות " אמרתי לו וחזרתי לחדר.
ראיתי את אושר מחטט לי בדברים " נהנה " שאלתי אותו "מאוד אבל עכשיו כשאת פה אני יכול להנות יותר" אושר אמר. "אממ אני לא חושבת כי אני צריכה לסיים לארוז את הדברים שלי" אמרתי לו ואורי בדיוק נכנס לחדר ולקח את אושר איתו.


תגובות (2)

תמשיכי

26/09/2013 05:27

מהממוש

26/09/2013 06:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך